Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
MBT privenrs....... Al mijn Latina dvps zijn verdwenen..... zijn er nog Latinas die thuis ontvangen die klanten zoeken?
En dan bedoel ik niet de 50+ dames......
Ik baal er van weer op kinky te moeten zoeken...... mijn eerste slechte ervaring al weer gehad.......
Gezocht: leuke latinas/aziaten/afrikaanse..... alles met wat donkere genen...... die gewoon goede service leveren....😥
 
Oké nou ik was er over dag
Mischien is het in debatonderwerp anders als er 30 waren dan is het veel
Ik ben die lockdown ook meer dan zat ff volhouden nog
Dat moesten we vorig jaar om deze tijd ook, even volhouden nog. Duurde toen tot 19 mei voordat het weer open ging. Moet er niet aan denken als het weer zolang gaat duren. Dus als je dan in Antwerpen toch nog uit 30 meiden kunt kiezen is dat altijd nog beter dan niks. En uit ervaring weet ik dat er daar altijd wel een leuke meid tussen zit.
 
Ahh thanks ! Niet te hopen dat er meerdere dames die kant op gaan en dan daar blijven . Hopelijk snel uitzicht wanneer het hier weer open kan
Alice heeft al vaker later weten liever in Den Haag te zitten, daar ging het laatst in het algemene topic van Antwerpen ook nog over. Vandaag ben ik nog even bij Roxana geweest en die vertelde mij hetzelfde. Dat vond ik wel grappig, want Roxana was ergens in december nieuw in Den Haag dus ze heeft die conclusie getrokken op basis van enkele weken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan