Haha snap ik en daarom liever jij dan ikMoet eerst overtuigd zijn van mevrouws kunsten voordat ik 100 betaal dus nee . 50 is mijn instaptarief![]()

Stond ze de dagen dat je dr zag ook achter de deur ipv raam? Of nu wel voor t raam?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha snap ik en daarom liever jij dan ikMoet eerst overtuigd zijn van mevrouws kunsten voordat ik 100 betaal dus nee . 50 is mijn instaptarief![]()
Stond meer achter in haar kamer niet direct aan het raam . Wel lekkereHaha snap ik en daarom liever jij dan ikmaar het is wel echt een lekkere meid om te zien
Stond ze de dagen dat je dr zag ook achter de deur ipv raam? Of nu wel voor t raam?
Ja wel bijzonder want meeste dames zijn achter t raam goed te zien en zij lijkt zich een beetje te verbergenStond meer achter in haar kamer niet direct aan het raam . Wel lekkere![]()
Weet iemand dit?weet iemand of Karina of Carina zoiets nog werkzaam is? Ze zat in de Hunsestraat volgens mij en had een fitness legging aan. Blond of geblondeerd haar en redelijk lang minimaal 170 denk ik. Navel piercing. Werkt zij nog? En Joanna met de tatoeages weet iemand haar werkdagen?
Weet iemand dit?weet iemand of Karina of Carina zoiets nog werkzaam is? Ze zat in de Hunsestraat volgens mij en had een fitness legging aan. Blond of geblondeerd haar en redelijk lang minimaal 170 denk ik. Navel piercing. Werkt zij nog? En Joanna met de tatoeages weet iemand haar werkdagen?
Volgens mij gestoptWeet iemand dit?
Weet iemand dit?
Joanna ook?Volgens mij gestopt
Weet niet. Carina dacht ik welJoanna ook?
Carina is al een jaar niet meer werkzaamWeet iemand dit?
Weet iemand dit?
Vorige week weer bij Katerina binnen geweest was weer vuurwerk.Dat is de Letse Katerina. Ze werkt doorgaans alleen overdag in het weekend. Soms ook op de vrijdag.
Haar bordje staat er weer.Is Maya geleenstraat 45 k8 aanwezig?
dan hou je in ieder geval een paar knaken in je zak.Vandaag helaas niet mogelijk om met de trein naar Den Haag of ergens anders naar toe te gaan om een dame te bezoeken vanwege de staking van trein personeel.
of als je niet te ver weg woont, kan je de fiets pakken, is nog gezond voor je ook.Je kunt met metro. Restitutie formulier NS, ivm alternatief vervoer. Wel voorzichtig zijn dat je geen typefout en om prostitutie vraagt.![]()
Bestaat dat in geleen? Hoeveel vragen ze daar dan voor en moet je dan ook een joint voor haar meenemen of deel je er dan 1?Hoi , zijn er nu dvps aanwezig met wie je samen kan blowen ?
Dus een wapdate
Amber is zojuist gearriveerd.Ik loop nog een laatste rondje. Had gehoopt dat ze er al zou zijn.
Ik weet het niet vandaar me vraag. Ben een beginnende wandelaar als het wareBestaat dat in geleen? Hoeveel vragen ze daar dan voor en moet je dan ook een joint voor haar meenemen of deel je er dan 1?
Wellicht weet Paulus2 dit en anders even zelf vragen aan de damesIk weet het niet vandaar me vraag. Ben een beginnende wandelaar als het ware
Bedankt Paulus, ze was gisteravond weer terugHaar bordje staat er weer.
Mag officieel niet en kamerverhuurder ruikt dat meteenHoi , zijn er nu dvps aanwezig met wie je samen kan blowen ?
Dus een wapdate