michaelbaan
Wandelaar
Ik loop amber van geleen telkens mis. Kan ik een seintje krijgen als ze er vandaag is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenColombiaanse milf Sandra staat wel degelijk op 29. Ze staat niet heel vaak in de vitrine, maar staat of zit vaak op de bovenverdieping en werkt veel op afspraak.Hannah staat naast yvonne op 29. Milf Sandra staat ergens op 33 of 35.
Heb je haar vandaag al gespot? Ik ben van plan zo weer een poging te wagenWanneer ga je dan of loop je haar mis omdat ze bezet is?
Dankje Paulus2, ik bedoelde of er een pagina over Hanna was, dit is Sandra en geen Hanna. En Sandra is nogal lang, ik neuk max meiden die 175 zijn ondanks dat ik langer ben vind ik dames boven 175 niet opwindend![]()
Recensie - Sandra, Den Haag, Doubletstraat 37 k1 (vh 1 k1, 33)
Deze blonde Sandra (Hongaarse) heb ik vandaag een voor ons beiden zeer geslaagd bezoekje gebracht. Ik had deze vriendelijk lachende dame nog niet eerder zien staan en was eigenlijk gelijk om. Ze zegt hier nu een maandje haar diensten te verlenen. Normaal staat ze op 1k1, maar nu tijdens...www.girlsreview.nl
Is dat een dame die getint is en de hele tijd glimlachtDat is Linda
Je hoeft mij niet te bedankenDankje Paulus2, ik bedoelde of er een pagina over Hanna was, dit is Sandra en geen Hanna. En Sandra is nogal lang, ik neuk max meiden die 175 zijn ondanks dat ik langer ben vind ik dames boven 175 niet opwindend
Nu staat haar bordje er ...Zo te zien is ze er niet, maar ik ben wel benieuwd wanneer je haar steeds misloopt.
Isgoed, maar heb je een link van Hanna? Ben wel benieuwd naar deze HongaarseJe hoeft mij niet te bedanken![]()
Ja ben allang wakker.Ben je al wakker?
Je reageert op @Befaap en bedankt mij.
Top - en ze staat dus naast Afrikaanse Yvonne, ff kijken of ze er vanavond staat![]()
Recensie - Hanah, Den Haag, Doubletstraat 1a k3
Laatst op bezoek geweest bij deze dame, was een echte feest! Pijpen was heerlijk, ze nam de tijd. Daarna 3 standjes en heerlijk over haar tieten gespoten. Herhalingsgevaar: 100%www.girlsreview.nl
volgens mij werkt zij alleen overdag, ze had altijd een naambordje voor haar raam hangen, daar staat dacht ik ook op wat haar werktijden zijn.Top - en ze staat dus naast Afrikaanse Yvonne, ff kijken of ze er vanavond staat
Heb je haar weleens bezocht en zo ja hoe was het?volgens mij werkt zij alleen overdag, ze had altijd een naambordje voor haar raam hangen, daar staat dacht ik ook op wat haar werktijden zijn.
Ja ik kom er net vandaan!Nu staat haar bordje er ...
Ze valt qua uiterlijk en leeftijd buiten mijn doelgroep.Heb je haar weleens bezocht en zo ja hoe was het?
aha oke jammer, jij bent meer van de latina's toch?Ze valt qua uiterlijk en leeftijd buiten mijn doelgroep.
Dus ik heb haar nooit bezocht, maar ik heb haar wel vaak zien staan.
Dat ik een publieke vrouw hebt bezocht ligt al een tijdje achter mij, maar in principe ben ik meer van de latina's, maar dan wel meer met spaans dan afrikaans bloed, als je begrijpt wat ik bedoel.aha oke jammer, jij bent meer van de latina's toch?
Oh joh! En toch ben je zeer goed op de hoogte en ben je actief op GR: de forum voor reviews voor dvp's! Miss word ik nu te brutaalDat ik een publieke vrouw hebt bezocht ligt al een tijdje achter mij
Welke kamernummer staat deze Hanna nu? Ik dacht dat er maar 4 Hongaarse in doublet staan:
1. Angela doublet 75a (voorheen 1e verdieping: nu verhuist naar begaande grond en altijd voorover gebukt met ass naar de raam)
2. Roxan doublet 21k1
3. Maya doublet 39k2
4. Claudia doublet 31k10