Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hannah staat naast yvonne op 29. Milf Sandra staat ergens op 33 of 35.
Colombiaanse milf Sandra staat wel degelijk op 29. Ze staat niet heel vaak in de vitrine, maar staat of zit vaak op de bovenverdieping en werkt veel op afspraak.

Dankje Paulus2, ik bedoelde of er een pagina over Hanna was, dit is Sandra en geen Hanna. En Sandra is nogal lang, ik neuk max meiden die 175 zijn ondanks dat ik langer ben vind ik dames boven 175 niet opwindend

Laatst bewerkt:
Er zijn nog geen recensies geschreven over deze Hanna, ze heeft zoals @Paardebloem schreef een lange tijd voor aan de straat gestaan, nr 1 of 3 en staat inmiddels al een tijdje op 29.

Ik schat haar een jaar of 50, met zwart haar, een klein buikje en kleine borstjes. En volgens mij heb ik haar wel eens zien roken.

Dat ik een publieke vrouw hebt bezocht ligt al een tijdje achter mij
Oh joh! En toch ben je zeer goed op de hoogte en ben je actief op GR: de forum voor reviews voor dvp's! Miss word ik nu te brutaal 😅 maar er schieten dan 2 vragen door me heen: 1) hoe kan je geen dvp's meer bezoeken na het actief lezen en meepraten over alle sexy dvp's? Best indrukwekkend! 2) wat is eigenlijk de reden dat je geen dvp's meer neukt?

Als ik te brrutaal ben mn oprechte excuses, maar voel me op mn gemak om je dit te vragen gezien je de meubelstuk status hebt

Oh joh! En toch ben je zeer goed op de hoogte en ben je actief op GR: de forum voor reviews voor dvp's! Miss word ik nu te brutaal 😅 maar er schieten dan 2 vragen door me heen: 1) hoe kan je geen dvp's meer bezoeken na het actief lezen en meepraten over alle sexy dvp's? Best indrukwekkend! 2) wat is eigenlijk de reden dat je geen dvp's meer neukt?

Als ik te brrutaal ben mn oprechte excuses, maar voel me op mn gemak om je dit te vragen gezien je de meubelstuk status hebt
Ik had eigenlijk al een behoorlijke tijd, dat als ik een dame had bezocht, dat ik dan een beetje een unheimisch gevoel had in de auto op de terugreis naar huis.

Ik ben sinds vorig jaar lente wat tijd voor mij zelf gaan nemen waarin ik wat meer ben gaan netwerken en daten, daar heb ik best veel contacten aan over gehouden waarvan seksueel.
Voor mij is betalen voor sex, toch een zwakte, waar ik mij eigenlijk niet echt goed bij voel, behalve dan in Azie, maar dat is een ander verhaal.

Ik heb best wel verschillende periodes in mijn leven gehad dat ik een wandelaar was, maar voor mij was het meer de spanning van een ramenbuurt dan puur de sex.

Op zich kan ik nog wel wat meiden in de Doublet, met name de latina;s en wat minder de Roemeense. Bij een aantal ben ik binnen geweest maar de meeste ken ik van gezicht.
Wat mij wel opvalt is dat er nog steeds veel dezelfde dames staan, als 10 a 15 jaar geleden.

Dankje Paulus2, ik bedoelde of er een pagina over Hanna was, dit is Sandra en geen Hanna. En Sandra is nogal lang, ik neuk max meiden die 175 zijn ondanks dat ik langer ben vind ik dames boven 175 niet opwindend
@ErinEruit ik las dat je info over Sandra zicht..deze lange slanke, blonde Milf wordt verward met de colombiaanse Sandra op 39😉De link naar Hanah:https://www.girlsreview.nl/threads/hanah-den-haag-doubletstraat-1a-k3.44845/post-858989
Zij heeft naambordje op het raam.

Terug
Bovenaan Onderaan