Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLijkt wel of de vaste oudere hangjongeren van de Geleenstraat daar geen antwoord op willen geven , ik maandag geweest en geen Asha dus denk niet dat zij aanwezig is want is er normaal altijd doordeweeks.Asha is er wel neem ik aan ?
Kamer was vanmiddag donker.Hoi wandelaars, heeft iemand Mrs Coco gespot op nummer 130?
10 weken?De zomervakantieperiode voor de basisscholen & middelbare scholen in Roemenie loopt vanaf 21 juni t/m 7 september. Hierdoor zullen veel Roemeense mama's waarschijnlijk vaker naar huis gaan om met hun familie te zijn, wat ook de rustigere periode verklaart in geleen/ doublet
Klopt ook wel hoor, ze werk eigenlijk alleen maar in de avond.Kamer was vanmiddag donker.
Ze werkt inderdaad alleen s avonds en is zeer geregeld aanwezig. Volgens mij werkt ze niet op zondag en maandag.Hoi wandelaars, heeft iemand Mrs Coco gespot op nummer 130?
Ze zal het wel druk hebben met dit weer.Laura van Geleenstraat 45 k7 is weer terug.