Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlbert Hein tegenover het station is een pinautomaat.pin automaat hema verdwenen. nou ja
ah bijenkorf staat nog een automaat gelukkig
Ja hoor, die is er nog.Staat die ene ATM bij de slijter om de hoek van Geleen er niet meer dan?
ah bijenkorf is beter als je in doub bent. bij geleen de supermarkt / slijterijAlbert Hein tegenover het station is een pinautomaat.
ah bijenkorf is beter als je in doub bent. bij geleen de supermarkt / slijterij en als je vsnuit cs komt beter daar pinnen
nee me gevoel bij 18 is toch anders dan bij 12 gelukkig maarmaar wat is jou gevoel bij de dames van 18?
Het zelfde als de dames van 12?
Slechte service?
een lege maag, wipt niet graag![]()
als jullie nou van die bijenkorff oversteken en dan richting de amac lopen heb je rechts in het midden wel 5 geld automaten o p een rij staan die staan er echt al jarenah bijenkorf is beter als je in doub bent. bij geleen de supermarkt / slijterij
dus heeft iemand kleine jonge blonde Betty al gespot die bij 7K3 stond en op 16K1
alvast bedankt broeder @ErinEruitAls ik jonge Betty zie, dan ga ik haar eerst bezoeken en vlak erna zal ik in deze groep delen dat ze er is en jou specifiek hierin taggen broeder @modjomaster
Geen probleem broeder! Jij bedankt voor je expertise over doublet en de goede reviewsalvast bedankt broeder @ErinEruit
uur geleden nog niet. net iris goedgekeurd.Als ik jonge Betty zie, dan ga ik haar eerst bezoeken en vlak erna zal ik in deze groep delen dat ze er is en jou specifiek hierin taggen broeder @modjomaster
Ik vond het vandaag best meevallen, ligt ook een beetje aan het weer denk ik.Geen idee.. ik kan die dames sws niet goed meer zien door die reflecterende ramen. Ik snap het wel dat ze die nu hebben maar daardoor kan ik hun gezichten/ lichamen niet zien en ik ga niet helemaal voor hun neus kijken als een creep haha dus ik sla die dames meestal overik zag laatst wel ineens hoe fit die Alice is, maar dat kwam ook omdat ik per ongeluk er echt letterlijk vor dr raam liep en dan zie je dr ineens wel
Lekker bezig, ik ga wellicht vanavond nog en anders morgen. Maandag wordt het 30 graden en dinsdag wordt 32 graden. Dat in combinatie met de hoge vochtigheidsgraad (60-90%) houd ik het volgende week ff voor gezienJullie hebben het druk vanavond hoor ik. Ik ben vanmiddag al geweest. Overigens vond ik het bij die 'reflecterende ramen' ook wel meevallen. Morgen weer op pad.
Ik ga wanneer ik zin heb en dan in de avond en op kamers met airco, life is simpleGaan jullie met deze warme zomerdagen neuken in de straten of ff wachten totdat het weer rond de 20 graden wordt?
Soms zijn die kamers snikheet en ben ik na 3 stoten al de zweet van mn gezicht aan t vegen terwijl ik liever de borsten vastgrijp als de tijd begint te tikken nadat ik betaald heb