Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mogelijk deze dame, toen ik haar een tijd geleden zag stond ze inderdaad in de 96 kamers, niet op 84 zoals in de titel van de review

Zeer goed mogelijk dat zij het is. Zij oogde namelijk jong, maar een tweede keer kijken verraadde dat zij niet meer zo jong is. Maar voordat ik haar beter kon bekijken, was het gordijntje alweer dicht. Thanks.

Is Suzan daar die bij Doublet 18k4 werkt? Ik heb geen goede ervaring met haar gehad, maar ze is een heel aardige vrouw. Ik kom zeker nog eens terug. Ik ben geïnteresseerd in vrouwen met een donkere huid, daarom ben ik ook in hen geïnteresseerd.

Laatst bewerkt:
En je bedoelt Erika van de kattekop in doublet?
vriendin van Aline-gekste trio €700 met aline en erika en @De connaisseur - lekkere billen tegen de raam?
Ik hoop dat Aline en Erika het nog goed met elkaar kunnen vinden want ik ben sindsdien Erika telkens gaan bezoeken in plaats van Aline. Met alle boze blikken van Aline ten gevolge, wiens kamer er natuurlijk tegenover zit…

Soms voel ik me dan een beetje schuldig maar Erika geeft, in tegenstelling tot Aline, wel een heerlijk Provinciaal Zeeuws Courantje

Ik hoop dat Aline en Erika het nog goed met elkaar kunnen vinden want ik ben sindsdien Erika telkens gaan bezoeken in plaats van Aline. Met alle boze blikken van Aline ten gevolge, wiens kamer er natuurlijk tegenover zit…

Soms voel ik me dan een beetje schuldig maar Erika geeft, in tegenstelling tot Aline, wel een heerlijk Provinciaal Zeeuws Courantje
Geen idee - heb ze al een tijdje niet met elkaar zien kletsen maar voel je niet schuldig. Ik ken die boze blikken, en dat is iets wat ik nooit zal snappen. Ik ben niet het bezit van de dames, zij doen het ook met andere mannen, en ik mag toch bepalen wie ik bezoek: gezien we als wandelaren moeten betalen 😅? Verandering van spijs doet eten.

Aline is volgens mij wel gewend dat er rijen mannen voor Erika staan te wachten. Het waait en het regent nu, maar als er bericht komt dat ze er is, dan ga ik met piepende bandjes richting doublet 😍
De service van Erika is gewoon uitmuntend en daar kunnen de jonge Roemeense dames veel van leren

Laatst bewerkt:
Zo, vandaag nog even een onverwacht bezoekje gedaan in Den Haag Geleenstraat, ik ben zeer geslaagd.
Helaas is dit even mijn laatste keer, ivm privéomstandigheden. Dus ook voor deze website. Mijn account zal ik blijven bestaan, maar ga niks meer liken, plaatsen, etc. Alleen misschien af en toe kijken. Misschien ga ik zelfs deactiveren voor even.

Ik wens alle wandelbroeders in Den Haag, veel plezier en succes nog. Het ga jullie goed.

En voor Paulus, jij bedankt voor het melden als dames aanwezig/afwezig zijn, daar ben ik ook zeer dankbaar voor.

Hierbij een tot ziens, en wie weet tot ooit. Dag dag🙁
We zien je over een weekje weer terug

Is een hobby die je niet loslaat. Heb een lange relatie gehad, ging toen niet naar de dames, maar dacht er geregeld aan.... zodra duidelijk werd dat de relatie tot een eind ging komen, liep ik kort erna weer door de Haagse straten. Was er járen niet geweest, maar Google Maps was niet nodig 🤪

Terug
Bovenaan Onderaan