Dat is uitzonderlijk een kleine 50% van de ramen bezet! Hoge marketingwaarde dit berichtIk heb zojuist ca 65 dames geteld.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is uitzonderlijk een kleine 50% van de ramen bezet! Hoge marketingwaarde dit berichtIk heb zojuist ca 65 dames geteld.
Vroeger waren privehuizen oke maar nu totaal niet meer.Is per privehuis en dame natuurlijk anders, veel meer extras mogelijk bij privehuizen die ook goedkoper zijn
Als Paulus er 65 telt moet men ervan uitgaan dat het er hooguit 40 zijn want hij zegt altijd dat het druk is en dan ga je naar het Haagse achterland en zijn er altijd veel minder dan hij heeft gezien.Dat is uitzonderlijk een kleine 50% van de ramen bezet! Hoge marketingwaarde dit bericht![]()
meestal is ze een week of 5 a 6 weg.aha, 2 maanden weg dus.
Helaas.
Paulus draagt zeer bij aan dit forum met zijn bijdragen over aan/afwezigheid van de dames in de Geleenstraat. Dan vind ik dit eigenlijk een bericht zonder respect. Wat is eigenlijk jouw bijdrage aan dit forum @BeffieAls Paulus er 65 telt moet men ervan uitgaan dat het er hooguit 40 zijn want hij zegt altijd dat het druk is en dan ga je naar het Haagse achterland en zijn er altijd veel minder dan hij heeft gezien.
Die meiden moeten Paulus onder elkaar een beetje gaan sponseren voor een bezoekje naar Hans Anders en een nieuwe fiets want die valt ook bijna van rottigheid uit elkaar.
Schrijf geen recensie want of ik nou lekker neuk of niet schiet toch niet op wat ik van een bezoekje vind , lijkt wel of er lezers zijn die geilen om te lezen wat een ander tijdens een bezoekje beleefd.Paulus draagt zeer bij aan dit forum met zijn bijdragen over aan/afwezigheid van de dames in de Geleenstraat. Dan vind ik dit eigenlijk een bericht zonder respect. Wat is eigenlijk jouw bijdrage aan dit forum @BeffieWe wachten al even op je eerste recensie...
Graag gedaan - maar voor wat hoort wat. Laat jij een review achter voor Cristal gezien je zelden latina's bezoekt maar haar welIk bezoek zelden latina's maar Cristal is een uitzondering.
Dat wordt gewoon wachten tot ze er weer is.
Dank voor je info.
Paulus is een held en is zeer gewaardeerd door iedereenPaulus draagt zeer bij aan dit forum met zijn bijdragen over aan/afwezigheid van de dames in de Geleenstraat. Dan vind ik dit eigenlijk een bericht zonder respect. Wat is eigenlijk jouw bijdrage aan dit forum @BeffieWe wachten al even op je eerste recensie...
Ik zie ditOk, dan is dat jouw keuze, dat is prima verder, duidelijk ook nu voor alle andere forumleden. Maar vind matig om dan zo over Paulus te schrijven, zéker als je dan kijkt wat je zelf toevoegt. Volgende keer misschien eerst even in de spiegel kijken voor je wat over een ander schrijft.
Als Paulus schrijft dat er rond de 65 dames zijn, heb ik nul reden daaraan te twijfelen. Hij heeft er beter kijk op dan ik vanuit mijn werk vanmiddag, of jij vanuit Zuid-Amerika (toch?).
Vergeet ook niet dat sommige dames (lange) afspraken kunnen hebben. Sommigen zijn er, maar zijn niet altijd zichtbaar.
Ik zie deze tellingen steeds vaker voorbij komen. En altijd zijn het er meer als dat een ander heeft gezien.Paulus is een held en is zeer gewaardeerd door iedereen
Oke , koop er een brood voor.Paulus is een held en is zeer gewaardeerd door iedereen
Gelukkig weer thuis na 10 dagen Nederland , mijn mening over het aantal aanwezigen is gebaseerd als ik ga kijken om mijn zaad te lozen in de Geleenstraat en niet hoe ik het volgens jou zou zien vanuit Zuid-Amerika.Ok, dan is dat jouw keuze, dat is prima verder, duidelijk ook nu voor alle andere forumleden. Maar vind matig om dan zo over Paulus te schrijven, zéker als je dan kijkt wat je zelf toevoegt. Volgende keer misschien eerst even in de spiegel kijken voor je wat over een ander schrijft.
Als Paulus schrijft dat er rond de 65 dames zijn, heb ik nul reden daaraan te twijfelen. Hij heeft er beter kijk op dan ik vanuit mijn werk vanmiddag, of jij vanuit Zuid-Amerika (toch?).
Vergeet ook niet dat sommige dames (lange) afspraken kunnen hebben. Sommigen zijn er, maar zijn niet altijd zichtbaar.
is aanwezighttps://www.girlsreview.nl/threads/nena-den-haag-doubletstraat-10-k1.14528/ is Nena gespot deze week?
Dat ligt aan welk privehuis, welke dame etc, ieder heeft andere wensen, smaak etc, zoals je ook verschillen hebt in raamdames, raambuurten, services etc. Overal zijn er verschillen, niet alle raamdames, privehuisdames, raambuurten of privehuizen zijn hetzelfde.Vroeger waren privehuizen oke maar nu totaal niet meer.