Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie ja....schijnt overdosis te zijn....een DVP vertelde het me hij was ook geliefd bij de dames....hele aardige kerelhoe weet je dat dan? is het die jongen van ongeveer 30? "heb je centje voor mij" die komt uit Curaçao
Mis haar ook. Ze vertelde voor de vakantie dat ze wat langer weg ging. Maar wel weer terug komt. We hopen daar maar op.Als ik in de buurt van de Geleen ben (woon er ruim een uur vandaan) ga ik graag naar Bettie (Betty?) 126a.K1
Heerlijke dame, doet alles wat ik vraag en voor wil betalen. Tot mijn verdriet was ze er de laatste keren niet en stond er zelfs een bord te huur in haar hokje.
Weet iemand of ze er al weer is, terug komt o.i.d.?
Welke Betty. Er schijnen er 2 te zijn. Heb het Heb je het over die jonge blonde met "billen" (21 jaar zegt ze)?Als ik in de buurt van de Geleen ben (woon er ruim een uur vandaan) ga ik graag naar Bettie (Betty?) 126a.K1
Heerlijke dame, doet alles wat ik vraag en voor wil betalen. Tot mijn verdriet was ze er de laatste keren niet en stond er zelfs een bord te huur in haar hokje.
Weet iemand of ze er al weer is, terug komt o.i.d.?
Nicole zie ik vaak in Amsterdam op de Ruysdaelkade 119 links staan. Afgelopen dinsdag en woensdag in ieder geval.Iemand Nicole van de rose passage recent gezien?
Iemand heeft een junk van hem gemaakt.JUnk, mist de maatschappij niets aan
Wat een kut opmerking....een mens die zijn weg niet had gevonden in deze kutwereld.... iemand met een goed hartJUnk, mist de maatschappij niets aan
Als je er een paar als buren zou hebben had je er waarschijnlijk anders over gedacht ondanks dat die gozer toevallig misschien wel nog goede menselijke trekjes had.Wat een kut opmerking....een mens die zijn weg niet had gevonden in deze kutwereld.... iemand met een goed hart
Dat zal best maar mens maak je keuzes en je kan ook hulp zoeken, waar een wil is is een weg
En als jij ooit overlijdt dan zal ik ook denken: Was maar een hoerenloper, missen we niks aan. Je weet niets over die man, als ik het zo lees deed hij niemand kwaad.O? Hij is vastgebonden en toen drugs gegeven? En daarna nooit meer hulp gezocht voor afkick? Bijzonder
Helemaal mee eens, maar dit is Nederland anno 2025: schijt aan alles en ieder. Iedereen is voor zichzelf en fuck de rest. Lachen om een anderse verdriet. Dit was vroeger toch anders als je het mij vraagt. Enige momenten dat we broederlijk zijn is met voetbal.Wat een kut opmerking....een mens die zijn weg niet had gevonden in deze kutwereld.... iemand met een goed hart