Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik in de buurt van de Geleen ben (woon er ruim een uur vandaan) ga ik graag naar Bettie (Betty?) 126a.K1
Heerlijke dame, doet alles wat ik vraag en voor wil betalen. Tot mijn verdriet was ze er de laatste keren niet en stond er zelfs een bord te huur in haar hokje.
Weet iemand of ze er al weer is, terug komt o.i.d.?

Als ik in de buurt van de Geleen ben (woon er ruim een uur vandaan) ga ik graag naar Bettie (Betty?) 126a.K1
Heerlijke dame, doet alles wat ik vraag en voor wil betalen. Tot mijn verdriet was ze er de laatste keren niet en stond er zelfs een bord te huur in haar hokje.
Mis haar ook. Ze vertelde voor de vakantie dat ze wat langer weg ging. Maar wel weer terug komt. We hopen daar maar op.

Welke Betty. Er schijnen er 2 te zijn. Heb het Heb je het over die jonge blonde met "billen" (21 jaar zegt ze)?

Dat zal best maar mens maak je keuzes en je kan ook hulp zoeken, waar een wil is is een weg

Ik ben ook heel nuchter en realistisch, maar jij oogt erg kortzichtig en hebt een gebrek aan empathie.

Dus gauw maar weer over naar gesprekken over onze gezamenlijke hobby!

Iemand enig idee of Erika (doubletstraat) er staat zoals eerder werd gevraagd?

Wat een kut opmerking....een mens die zijn weg niet had gevonden in deze kutwereld.... iemand met een goed hart
Helemaal mee eens, maar dit is Nederland anno 2025: schijt aan alles en ieder. Iedereen is voor zichzelf en fuck de rest. Lachen om een anderse verdriet. Dit was vroeger toch anders als je het mij vraagt. Enige momenten dat we broederlijk zijn is met voetbal.

Erg triest dat hij is overleden.

Terug
Bovenaan Onderaan