Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is Celine :

Of je bedoelt Evelin, en die is een TMM als je t mij vraagt; die heeft tattoos en kijkt vaak op dr telefoon. Dan is Celine veel beter, zij is ook moeder volgens mij

Ik vermoed dat het Evelin was. Of het een TMM is kan ik niet beoordelen, maar met zoveel gemengde recensies ga ik de gok niet wagen. Ze is vaak beschikbaar.. tenminste, ze zit vaak achter het raam op haar telefoon. Ook geen goed teken meestal. Thanks voor de info!

Weet iemand hoe die kleine Roemeense dame heet op doublet 18k1? Gisteravond bezocht en was echt een 'mwah' ervaring en wil mn review plaatsen, maar ben dr naam dus vergeten :(. Kleine dame met zwart haar en beetje normaal figuur (rond de 160). Ze zit voornamelijk op dr telefoon en in de kamers naast haar waren wat langere dames. Ze is iig nieuw.
broeder zij is helaas niet nieuw ze stond normaal bij 7K3 in het midden bij de witte puien ik weet precies wie je bedoelt kort van stuk aardig gezichtje en volgens mij weet het niet zeker wilt zij ook minimaal 100 euro voor half uurtje kan dit helaas niet bevestigen maar de meeste broeders uit de straat herkennen haar wel zij kijkt bijna nooit vrolijk naar buiten maar binnen is haar service wel goed te doen heb ik horen zeggen

Terug
Bovenaan Onderaan