Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen nieuws over deze fantastische dame?Is Marta (Col) van doublet 38k2 terug? Ze is erg inconsistent wat betreft werkdagen en -uren
Ik vermoed dat het Evelin was. Of het een TMM is kan ik niet beoordelen, maar met zoveel gemengde recensies ga ik de gok niet wagen. Ze is vaak beschikbaar.. tenminste, ze zit vaak achter het raam op haar telefoon. Ook geen goed teken meestal. Thanks voor de info!Dat is Celine :
![]()
Recensie - Celine, Den Haag, Geleenstraat 126a k2
van de week bij dit nieuwe roemeense poppetje geweest bij binnen komst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed ze begin me lekker te pijpen niet zo goed als Natalia maar toch wel lekker ik denk dat ze de techniek nog onder de knie moet krijgen ze is nog best jong 24 jaar jong hierna ook...www.girlsreview.nl
Of je bedoelt Evelin, en die is een TMM als je t mij vraagt; die heeft tattoos en kijkt vaak op dr telefoon. Dan is Celine veel beter, zij is ook moeder volgens mij
![]()
Recensie - Evelin, Den Haag, Geleenstraat 126a k3 (vh 110p k11)
Vanmiddag bij deze lief uiteinde dame langsgeweest. Erg vriendelijk en totaal niet pushend over extra’s. Ik ben voor het standaard tarief gegaan en dat werd goed geaccepteerd. Ze kletste leuk voor en achteraf en liet blijken dat ze graag een goede indruk wilde maken. Ik mocht rustig gaan...www.girlsreview.nl
broeder zij is helaas niet nieuw ze stond normaal bij 7K3 in het midden bij de witte puien ik weet precies wie je bedoelt kort van stuk aardig gezichtje en volgens mij weet het niet zeker wilt zij ook minimaal 100 euro voor half uurtje kan dit helaas niet bevestigen maar de meeste broeders uit de straat herkennen haar wel zij kijkt bijna nooit vrolijk naar buiten maar binnen is haar service wel goed te doen heb ik horen zeggenWeet iemand hoe die kleine Roemeense dame heet op doublet 18k1? Gisteravond bezocht en was echt een 'mwah' ervaring en wil mn review plaatsen, maar ben dr naam dus vergeten. Kleine dame met zwart haar en beetje normaal figuur (rond de 160). Ze zit voornamelijk op dr telefoon en in de kamers naast haar waren wat langere dames. Ze is iig nieuw.
Ik weet wie je bedoelt, ik stuurde ook al een bericht hierover een paar dagen geleden hier. Ik zag haar kletsen met Anna die hiervoor bij de rose passage k11 stond. Zij is echt "bombaclat" lekker, niet normaal!! Ze is Roemeense volgens mij en heeft echt een latina body met een Roemeense beauty en lang zwart haar toch?Heren van het goede leven,
Ik kwam vandaan een dame tegen op hunsestraat 37k1. Ze stelde zich voor als victoria, en schijnt er nu 5 dagen te staan. Ze lijkt heel erg op patricia van geleenstraat, maar dan net wat anders. Ze is beeldschoon en lijkt net een model.
Bestaat er een draadje over haar? Of iemand ervaring?
Ja man! Ze is niet gemaakt, net een model! Ook de manier van verleiden. Puur naturel en lijkt bijna tweeling zusje van Patricia op geleen. Nu nog hopen dat haar service net zo of beter is dan van Patricia.Ik weet wie je bedoelt, ik stuurde ook al een bericht hierover een paar dagen geleden hier. Ik zag haar kletsen met Anna die hiervoor bij de rose passage k11 stond. Zij is echt "bombaclat" lekker, niet normaal!! Ze is Roemeense volgens mij en heeft echt een latina body met een Roemeense beauty en lang zwart haar toch?
Verdikkie, nu moet ik helemaal zelf gaan kijken naar dit wereldwonder. Is het overdag of avond?Ja man! Ze is niet gemaakt, net een model! Ook de manier van verleiden. Puur naturel en lijkt bijna tweeling zusje van Patricia op geleen. Nu nog hopen dat haar service net zo of beter is dan van Patricia.
Ik was er vandaag rond half 7. Ben niet gegaan, want ik stonk en had een hele dag op zitten en moest nog naar de kapper. Wil niet als een zwerver zo een topmodel gaan bezoeken. Laat maar even weten als het wat is geworden!!Verdikkie, nu moet ik helemaal zelf gaan kijken naar dit wereldwonder. Is het overdag of avond?
Nou, ze ziet er niet slecht uit, maar een wereldwonder of topmodel is het zeker niet.Verdikkie, nu moet ik helemaal zelf gaan kijken naar dit wereldwonder. Is het overdag of avond?
Smaken verschillen chefNou, ze ziet er niet slecht uit, maar een wereldwonder of topmodel is het zeker niet.
Absoluut maar iets zegt mij dat haar service niet uitstekend is doordat ze er zo goed uitziet en zo lacht en met Anna zat te praten. Noem me cynisch maar de andere vriendin van anna: carla (die in de rose passage op dr rug ligt en op de mobiel zit) heeft geen top service. Kun jij deze topper testen? Als zij goed is, dan ga ik haar elke week zeker bezoeken, want ze ziet er echt fucking lekker uit. Vrijdag krijg ik weer mn salaris dus dan ga ik weer op pad.Ik was er vandaag rond half 7. Ben niet gegaan, want ik stonk en had een hele dag op zitten en moest nog naar de kapper. Wil niet als een zwerver zo een topmodel gaan bezoeken. Laat maar even weten als het wat is geworden!!
Helemaal mee eens. Iets weerhield me ook. Maar zodra ik er ben zal ik der testenAbsoluut maar iets zegt mij dat haar service niet uitstekend is doordat ze er zo goed uitziet en zo lacht en met Anna zat te praten. Noem me cynisch maar de andere vriendin van anna: carla (die in de rose passage op dr rug ligt en op de mobiel zit) heeft geen top service. Kun jij deze topper testen? Als zij goed is, dan ga ik haar elke week zeker bezoeken, want ze ziet er echt fucking lekker uit. Vrijdag krijg ik weer mn salaris dus dan ga ik weer op pad.
Ja veel tmm'ers die ik heb bezocht, lachen zoveel namelijk in de straten. De echte toppers kijken vaak nornaal enn zijn beesten in de slaapkamer. Sibel bv, kijkt je altijd beetje sexy/ normaal aan maar doet niet zoals deze dame, maar goed dat is mn mening en waar ik vanuit ga.Helemaal mee eens. Iets weerhield me ook. Maar zodra ik er ben zal ik der testen
Kan je me ff pb sturen?Ja veel tmm'ers die ik heb bezocht, lachen zoveel namelijk in de straten. De echte toppers kijken vaak nornaal enn zijn beesten in de slaapkamer. Sibel bv, kijkt je altijd beetje sexy/ normaal aan maar doet niet zoals deze dame, maar goed dat is mn mening en waar ik vanuit ga.
Heb haar ook zien staan vanavond. Ze trok uitdagend mijn aandacht. Even praatje gemaakt aan het raam, ze zei dat ze Victoria heette. Leuke meid, maar toch niet helemaal mijn type. Fotomodel vind ik ook wat overdreven. En ook bij mij was er iets dat me weerhield. Ben toch wel een beetje nieuwsgierig…Dat weet ik, zoals gezegd ziet ze er niet verkeerd uit, maar ik vind de reacties wel wat overdreven.