Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze dame heeft lange tijd op 40 K1 of 2 gestaan. Hier nog wat oude recensies van haar. Ik zag haar een tijde geleden ook op Doublet 3 staan.Heeft iemand ervaring met Nicole, een mooie dame (Latina?) die gisteren middag op Doubletstraat 3.k1 zit? Zij heeft mooi gezichtje, normaal lichaam en rond de 30
Hahahah wat denkt deze guy xD. Dat je gemist zult worden? Wie ben jij goos. Helemaal niemand ahahahahChatgpt recensies? Dus jij en Paulus2 denken dat ik recensies verzin? Zo ja, laat maar weten dan sluit ik mn account wel joh.
Jij hebt dit gehele jaar niet eens 1 recensie gedeeld en je zit hier rare dingen te zeggen over Coco van dooblet.
ik deel hier superveel info en niets met chatgpt.
Weet je wat? Ik kap ermee op dit forum, gefeliciteerd![]()
Mooi toch , uitlaatklep die ze gevonden hebben waardoor sommige zoveel eigenwaarde krijgen waardoor zij zichzelf de John de Mol van het hoerenlopersbestaan voelen.Hahahah wat denkt deze guy xD. Dat je gemist zult worden? Wie ben jij goos. Helemaal niemand ahahahah
Je steelt de naam van een artiest maar hebt alleen de energy van een bittere hater. 'Word agressief van dit soort wijven, en weet nooit hoelang ik het volhou' , JIJ bent het probleem. Daarom krijg jij die TMM behandeling. Stop met janken en get a lifeHahahah wat denkt deze guy xD. Dat je gemist zult worden? Wie ben jij goos. Helemaal niemand ahahahah
Waar is Silvia Hunsestraat 51 K8 gebleven , al 2weken niet gezien
Wanneer heb je gezien, want volgens mij zijn ze er even niet?Collega's er zijn twee dominicaanse dames bij de rose passage ben vergeten naam te vragen eentje werkt normaal op k10 en de ander is iets smaller dan haar en werkt op k2 of k3. Weet iemand hoe deze dames heten?
Ze stond in de middag 86K1 en in de avond 84K5Welk raam bedoel je precies?
Zielig gewoon hahahahahMooi toch , uitlaatklep die ze gevonden hebben waardoor sommige zoveel eigenwaarde krijgen waardoor zij zichzelf de John de Mol van het hoerenlopersbestaan voelen.
Enige wat zielig is, is wat je over Jenna schrijft op 1 juli 2023 met je 5 sterren. Bij Jenna schrijf je trots dat je haar 'door de kamer hebt gegooid. Wat een held ben je: vrouwen mishandelen en er daarna over opscheppen alsof het sport is.Zielig gewoon hahahahah
Denk ook Celine.
Ik zag haar gisteren voor het eerst op 23 k7. Ik wandel er regelmatig, maar had haar nog nooit gezien. Waarschijnlijk steeds net bezet. Spreekt me zeker aan, ik hoop jar binnenkort te kunnen bezoeken![]()
jupDus je weet wel haar leeftijd, maar niet haar naam en raam?