Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleen dat ze terug is. Niet welkeDat heb je al een paar keer gevraagd en ik heb ook geantwoord.
Tik in het zoekvenster Saskia/eli in en jawel, daar verschijnen de dagen in antwoorden van Paulus2.Alleen dat ze terug is. Niet welke
Dagen
Is niet zelfde dame ze is 28 nu toen die tijd was ze 18 danDeze Jasmin gezien afgelopen avond op Doub 16k1, geen idee of het een korte uitstapje is
![]()
Recensie - Jasmin (Roe), Ruysdaelkade 135L vh Doubletstraat 34 k3 (v/h Geleenstraat 23 k5)
Tijdje terug Jasmin weer bezocht. Altijd een naambordje achter het raam. Voorheen ook bekend als Renata. zwart, kinky, gekleed, zwart haar, zeer slank, 1.60m lang maar achter het altijd met high heels. Superlekker figuurtje met siliconenboobs C/D cup. Ik heb al vaak bezocht. Ze is nooit erg...www.girlsreview.nl
Ik zag deze Hongaarse ook een keer in de rose-p. Ik heb haar echt heel lang geleden bezocht, rond 2015 of zo. Daarna jaren niet gezien tot nu. Was wel van onder de indruk dat ze eigenlijk nauwelijks ouder geworden lijkt te zijn. Had toen 3/5 sterren gegeven op hookers maar weet niet meer waarin ze tekort schoot in de service. Dacht dat ze Bianca heette destijds.
Is niet zelfde dame ze is 28 nuDeze Jasmin gezien afgelopen avond op Doub 16k1, geen idee of het een korte uitstapje is
![]()
Recensie - Jasmin (Roe), Ruysdaelkade 135L vh Doubletstraat 34 k3 (v/h Geleenstraat 23 k5)
Tijdje terug Jasmin weer bezocht. Altijd een naambordje achter het raam. Voorheen ook bekend als Renata. zwart, kinky, gekleed, zwart haar, zeer slank, 1.60m lang maar achter het altijd met high heels. Superlekker figuurtje met siliconenboobs C/D cup. Ik heb al vaak bezocht. Ze is nooit erg...www.girlsreview.nl
Ik zag deze Hongaarse ook een keer in de rose-p. Ik heb haar echt heel lang geleden bezocht, rond 2015 of zo. Daarna jaren niet gezien tot nu. Was wel van onder de indruk dat ze eigenlijk nauwelijks ouder geworden lijkt te zijn. Had toen 3/5 sterren gegeven op hookers maar weet niet meer waarin ze tekort schoot in de service. Dacht dat ze Bianca heette destijds.
Welke is dat de volle of slanke Laura? Ze heten beide Laura en ontvangen en staan bij zelfde raamLaura van Geleenstraat 45 k7 is weer terug.
Is toch een dame die klein is, vaak bezet en een jurkje aan?Is niet zelfde dame ze is 28 nu toen die tijd was ze 18 dan
Is niet zelfde dame ze is 28 nu
Ze werkt paar jaar maar zeker geen 10 jaarIs toch een dame die klein is, vaak bezet en een jurkje aan?
en leeftijden en je jonger voordoen daar zijn al hele topics vol over geschreven