Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmoet je inderdaad ook niet willen, met die kou en de regen door de straatjes struinen, op zoek naar een verdwaalde dvp.Iedereen is aan het bijkomen en tis koud en regenachtig… typisch netflix weer als je t mij vraagt
de stofzuigerzakken waren zeker opZelfs geen Claudia van 26 op Doubie?
Zou ik ook graag weer eens bezoeken, iemand die weet of ze aanwezig is?Is Alexandra 16a aanwezig op de doubie?
Vandaag was het niet heel druk in de Geleenstraat, maar vlak voor kerst was er nog een tamelijk redelijke bezetting, dus dat verwacht ik maandag ook wel. Geleidelijk aan zullen er dames weer terugkeren, ook de week daarna.Hoe is de bezetting in de doubletstraat en Geleenstraat vandag ? Nog steeds uitgestorven?
Dus je bent voorlopig wel even genezen.Heb sinds 2012/13 niet gewandeld. Dacht ik maak ff een rondje geleenstraat; dramatisch niveau en geen enkele NLse dame. Het lijkt alsof een groot deel van die dames niet vrijwillig werkt. Ik begreep weer waarom ik niet meer wandelde.
Hahaha, voorlopig wel. Ik heb niks met oost Europese -en (iets te oude) latinas. Dan blijft er vrijwel niks over om te bezoeken.Dus je bent voorlopig wel even genezen.
Ik heb net op haar gelegen. Maar ze gaat zo weg zei ze.Dankjewel Paulus, bespaart me een lange rit. Zou willen melden, als je haar ziet?
Dan heb je ook niet de beste periode uitgekozen. De meeste zijn weg rond de feestdagen.Heb sinds 2012/13 niet gewandeld. Dacht ik maak ff een rondje geleenstraat; dramatisch niveau en geen enkele NLse dame. Het lijkt alsof een groot deel van die dames niet vrijwillig werkt. Ik begreep weer waarom ik niet meer wandelde.
Zag haar vanmiddag aanwezig.Zou ik ook graag weer eens bezoeken, iemand die weet of ze aanwezig is?
Je kan het ook niet vergelijken met 2012/2013.Heb sinds 2012/13 niet gewandeld. Dacht ik maak ff een rondje geleenstraat; dramatisch niveau en geen enkele NLse dame. Het lijkt alsof een groot deel van die dames niet vrijwillig werkt. Ik begreep weer waarom ik niet meer wandelde.