Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het blijft lastig met die dvp's
Ooit had ik in een duitse rosse buurt een knappe roemeense, maar alle gangbare vakanties was ze terug naar roemenie. Tussen de vakanties door was ze dan 6 weken in een rosse buurt en ze dacht dat ik wel 3x per week kon langskomen. Had haar telnr om een afspraak te maken ivm lange reistijd, maar ze misbruikte mijn telnr om 5x per week te berichten of ik zondagavond, maandagavond, dinsdagavond etc kon langskomen. Werd er een beetje gek van, voor mij was het hooguit 1x per week en ook niet elke week dezelfde dame

Heb sinds 2012/13 niet gewandeld. Dacht ik maak ff een rondje geleenstraat; dramatisch niveau en geen enkele NLse dame. Het lijkt alsof een groot deel van die dames niet vrijwillig werkt. Ik begreep weer waarom ik niet meer wandelde.

Ach genezen… dat is jouw mening. Dvps bezoeken is iets wat door de mensheid heen continue heeft plaatsgevonden: ik zie het als iets normaals. Een andere vergelijking is, hoe ik naar homo's, lesbi's, trans kijk (ben zelf 100% hetero): ook normaal, heeft ook altijd bestaan. Iets bestempelen wat altijd heeft bestaan als ziekte/ genezen is een no go als je t mij vraagt.

Terug
Bovenaan Onderaan