Ijs en weder dienende is Cassandra ingaande morgen (maandag 5 januari) van 12 uur tot 22 uur weer voor haar fans aanwezig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat wordt aansluiten in de rij om 13.30 als ik gaIjs en weder dienende is Cassandra ingaande morgen (maandag 5 januari) van 12 uur tot 22 uur weer voor haar fans aanwezig.
Mijn 2 hoofdzaken bij haar waren spitting en facesitting. Ze had tijdens de sessie behoefte aan een sigaret en vroeg of ik haar ashtrey wilde zijn. Ze geeft aan dat dirty talk niet echt haar ding is, maar ze probeert het welWat zijn de mogenlijkheden bij een soft-sm/kinky sessie bij haar?
Ik overweeg ook morgen overdag begin van de middag langs te gaan voor een nieuwjaarswip. Maar het is ruim een uur enkele reistijd voor mij.. zonder files en gedoe. Maar het zal morgen langer zijn dus weet het nog niet zeker. hoop dat er leuke jonge, slanke dames aanwezig zijn (sibel, ramona, diana 110k1, dominicaanse eva) of iets leuks in de doublet dat hierop lijkt. Anders reis ik voor niets 3 uur..Bedankt Paulus, scheelt mij een rit! Dan stel ik mijn bezoek uit tot morgen of later van de week.
Laatste wat ik over haar gelezen had was dat ze in Amsterdam gespot was, maar hoop ook dat ze gauw weer in de Geleen te vinden is.Weet iemand of Joanna uit de Geleenstraat nog ooit terug komt? Zou graag weer haar prachtige teentjes willen likken. Mocht ze niet meer terugkeren binnen korte tijd, heeft iemand dan een goed alternatief? Een dame met mooie tenen die goed gelikt mogen worden?
Sibel, ramona, Diana, en Eva zijn er (nog)niet, je kan beter even sparen en thuisblijven tot misschien eins januariIk overweeg ook morgen overdag begin van de middag langs te gaan voor een nieuwjaarswip. Maar het is ruim een uur enkele reistijd voor mij.. zonder files en gedoe. Maar het zal morgen langer zijn dus weet het nog niet zeker. hoop dat er leuke jonge, slanke dames aanwezig zijn (sibel, ramona, diana 110k1, dominicaanse eva) of iets leuks in de doublet dat hierop lijkt. Anders reis ik voor niets 3 uur..![]()
Pfoe dat is wel aardig reizen inderdaad. Zelf red ik het morgen niet om al vroeg op de dag te gaan helaas, anders had ik je graag vooraf geholpen. Hopelijk dat anderen je morgen nog van te voren kunnen helpen!Ik overweeg ook morgen overdag begin van de middag langs te gaan voor een nieuwjaarswip. Maar het is ruim een uur enkele reistijd voor mij.. zonder files en gedoe. Maar het zal morgen langer zijn dus weet het nog niet zeker. hoop dat er leuke jonge, slanke dames aanwezig zijn (sibel, ramona, diana 110k1, dominicaanse eva) of iets leuks in de doublet dat hierop lijkt. Anders reis ik voor niets 3 uur..![]()
Jessica is momenteel op vakantie. Wanneer zij vakantie neemt is het eerder maanden dan weken. Zou me niet verbazen als zij pas in de lente weer te vinden is in de doubletstraat.Goede avond en beste wensen allen. Is iemand bekend met Jessica van doublet 3k1? Zag iets over haar bij forum "BIG ASS LATINA". Zou grote kont en dikke tieten moeten hebben , als iemand bekend met haar is graag wat meer info aub. Hoenis het in Den haag met de latinas , hou wel van dikke billen namelijk?
Zijn er soortgelijke dames werkzaam of is zij een uitzondering?Jessica is momenteel op vakantie. Wanneer zij vakantie neemt is het eerder maanden dan weken. Zou me niet verbazen als zij pas in de lente weer te vinden is in de doubletstraat.
Heerlijke dikke billen heeft zij![]()
Joanna werkt helaas in amsterdamVandaag de Geleenstraat bezocht om te kijken of er wat persoonlijke toppers te vinden zijn.
Tot dusver gespot:
Maya naambordje
Aysha
Alice
Sylvia passage (krullenbol)
Rebecca hunse (moet ik nog even recensie over schrijven.)
Leyla NL
Julia naambordje
Sonja
Geleenstraat 74 k4 slanke dame met zwart en tattoos op haar arm (denk Tina).
Op Geleenstraat 96, 3/4 dames die ik niet bij naam ken. Verder in de rest van de straat aantal dames gespot waarvan ik ook de naam niet ken. De bezetting lijkt al stukken beter, maar nog zeker niet wat het moet zijn. Cassandra helaas niet gespot (hopelijk gauw weer). Wat andere bekende namen die niet te zien waren die mij te binnen schieten zijn, Joanna nr122, Sibel en Adela.
Omdat iedereen de eerste wil zijn.Dat wordt aansluiten in de rij om 13.30 als ik ga
Weet je toevallig waar in Amsterdam en op welke dagen? En als iemand nog suggesties heeft voor dames met hele mooie voeten/tenen hoor ik het graag!Joanna werkt helaas in amsterdam
advies thuisblijvenIk overweeg ook morgen overdag begin van de middag langs te gaan voor een nieuwjaarswip. Maar het is ruim een uur enkele reistijd voor mij.. zonder files en gedoe. Maar het zal morgen langer zijn dus weet het nog niet zeker. hoop dat er leuke jonge, slanke dames aanwezig zijn (sibel, ramona, diana 110k1, dominicaanse eva) of iets leuks in de doublet dat hierop lijkt. Anders reis ik voor niets 3 uur..![]()
jullie snowballen met elkaar. veel plezierOmdat iedereen de eerste wil zijn.
Kayla (40k3) is ook bekend om haar billen. Zij is vanaf 18 januari aanwezig.Zijn er soortgelijke dames werkzaam of is zij een uitzondering?
DavyAch ach Davy toch, jij bent zelf zuur
Volgens mij Rdk.Weet je toevallig waar in Amsterdam en op welke dagen? En als iemand nog suggesties heeft voor dames met hele mooie voeten/tenen hoor ik het graag!
Wie is eigenlijk de moeder van kayla, ik heb weleens gehoord dat zij ook in de doublet staat.Kayla (40k3) is ook bekend om haar billen. Zij is vanaf 18 januari aanwezig.
Lulu. Met naambordje. Wisselende kamers.Wie is eigenlijk de moeder van kayla, ik heb weleens gehoord dat zij ook in de doublet staat.
Ze doen ook trio'sLulu. Met naambordje. Wisselende kamers.
18 januari is Kayla weer presentZe doen ook trio's