Vandaag niet , maar morgen (donderdag) "ijs en weder dienende" wel ...Iemand een idee of cassandra er morgen is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag niet , maar morgen (donderdag) "ijs en weder dienende" wel ...Iemand een idee of cassandra er morgen is
Volgens mij met vakantie, als ik het goed heb begrepen tijdens mijn laatste bezoek. Maar ik heb ook niet echt goed geluisterd, weet ook niet wanneer of voor hoe lang ze precies ging.Is amanda van doublet 8K1 alweer gezien?
Bedank voor de snelle reactie. Ik denk dat ik de kans op een kettingongeluk met de auto vanavond dan maar niet neemGisterenavond matige bezetting in de Geleenstraat
Snelweg is in orde en rustig op de weg en gewoon rustig rijden en afstandhouden, life is simpleBedank voor de snelle reactie. Ik denk dat ik de kans op een kettingongeluk met de auto vanavond dan maar niet neem
Ik woon vlakbij geleen en doublet maar no way dat ik nu ga wandelen. Straks glij ik zo de verkeerde kamer inOf je woont om de hoek.
Gevaar op slippertjesIk woon vlakbij geleen en doublet maar no way dat ik nu ga wandelen. Straks glij ik zo de verkeerde kamer in![]()
Ruysdaelkade alsgoed is maar tijden en dagen weet ik nietWeet je toevallig waar in Amsterdam en op welke dagen? En als iemand nog suggesties heeft voor dames met hele mooie voeten/tenen hoor ik het graag!
Ja gister avond stil en iok niet veel dames maar ik had afspraak gemaakt dus zat goed en snelwegen schoon en droogIk kreeg 5 minuten geleden een foto doorgestuurd van een dame in geleenstraat. Uitgestorven, zowel qua bezoekers als dames.
Dan heb je bullseye of schot in de r(d)oos...Ik woon vlakbij geleen en doublet maar no way dat ik nu ga wandelen. Straks glij ik zo de verkeerde kamer in![]()
De beentjes ff rust gegeven? Moet ook gebeurenIk ben de afgelopen dagen niet geweest, misschien komt ze straks, dan laat ik het weten.