In veel gevallen zal het hun elfde "vinger" zijn die brand.Wie met vuur speelt, kan zijn vingers verbranden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn veel gevallen zal het hun elfde "vinger" zijn die brand.Wie met vuur speelt, kan zijn vingers verbranden.
Er zijn er voor 250/u in het skw. En toppers (Anna bvb) voor 150/u.Het moge bij een ieder duidelijk zijn dat we risico's lopen. Bewust en onbewust. We zouden allen moeten weten dat je zodra je me iemand intiem wordt, of kust je bepaalde risico's loopt.
Risico's beperken of helemaal geen risico lopen.?
Het zand alweer in wel/ niet meningen. Zoals zoveel topics hier.
Wanneer gaan we het weer hebben over de hoge prijzen?
Ik vraag dit voor een vriend
De prijzen, dat is een eeuwig onderwerp dat door de moderator nooit geklasseerd wordt als 'ongepast gedrag'. Waarmee hij eigenlijk zelf zich ongepast gedraagt.Wanneer gaan we het weer hebben over de hoge prijzen?
Ik vraag dit voor een vriend
Is dat met of zonder gummie !Er zijn er voor 250/u in het skw. En toppers (Anna bvb) voor 150/u.
Groetjes aan je vriend![]()
Uit nieuwsgierigheid,:Er zijn er voor 250/u in het skw. En toppers (Anna bvb) voor 150/u.
Groetjes aan je vriend![]()
1. Omdat ik (gekooid) nog dames mag/moet bezoeken.Uit nieuwsgierigheid,:
Hoe kan jij weten wat een topper is wanneer je gekooid wordt door je partner. Daar horen we je immers altijd over.
En dat is niet vervelend bedoelt . Eerder als observatie van iemand zonder verstand van of interesse in cuck relaties![]()
Kijk dat is nu een uitleg waar we iets mee kunnen .1. Omdat ik (gekooid) nog dames mag/moet bezoeken.
2. Omdat ik nog dames ken van vroeger.
Moeilijker is het niet![]()
Hoe gaat dat dan precies in z'n werk als je een dame gekooid bezoekt? Wat zijn de mogelijkheden en hoe reageert de dame hierop?1. Omdat ik (gekooid) nog dames mag/moet bezoeken.
2. Omdat ik nog dames ken van vroeger.
Moeilijker is het niet![]()
Haha. Een strapon of dildo of hand in mijn kont? Benen, boots likken? Vastgeketend worden? Plas (e.d.) ontvangen? Vaak filmt de dvp dat en stuurt ze dat naar mijn partnerHoe gaat dat dan precies in z'n werk als je een dame gekooid bezoekt? Wat zijn de mogelijkheden en hoe reageert de dame hierop?
Mijn ding is het niet en ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Daarom ben ik heel benieuwd naar jouw beleving hiervan.
![]()
Ja, dit weinig meer met het topic te maken. Maar bedankt voor de info.Haha. Een strapon of dildo of hand in mijn kont? Benen, boots likken? Vastgeketend worden? Plas (e.d.) ontvangen? Vaak filmt de dvp dat en stuurt ze dat naar mijn partner. Maar nu wijken we af....
Dus ,geef het maar toe ...je doet het dan ook altijd zonder condoomHaha. Een strapon of dildo of hand in mijn kont? Benen, boots likken? Vastgeketend worden? Plas (e.d.) ontvangen? Vaak filmt de dvp dat en stuurt ze dat naar mijn partner. Maar nu wijken we af....
en dan krijg je binnen drie uur een uitslag https://ziz.nl/
Hoe kan jij binnen 3 uur een uitslag hebben, waar ik zeker een week op moet wachten??![]()
Ik laat me altijd testen bij de huisarts. Zij stuurt die dan die bloedstalen door naar het labo en dan krijg ik na een tweetal dagen de eerste resultaten en na nog eens een paar dagen de resterende uitslagen. Dus alle bij elkaar ook ± een week.Hoe kan jij binnen 3 uur een uitslag hebben, waar ik zeker een week op moet wachten??![]()
Wij hebben toch ook steeds 48u later de uitslag. Steeds huisarts.Hoe kan jij binnen 3 uur een uitslag hebben, waar ik zeker een week op moet wachten??![]()
Yep, hier net hetzelfdeWij hebben toch ook steeds 48u later de uitslag. Steeds huisarts.
Gonorroe laat zich volgens mij pas na 3 maanden met zekerheid 'zien'. Een dag na een bare event testen heeft geen zin, tenzij je vorige bare event 3 maanden geleden is geweestna een bare gb laat ik me de dag erna testen
dus dat kan wel tot 1 keer per maand zijn
Je kunt beter even wachten.na een bare gb laat ik me de dag erna testen
dus dat kan wel tot 1 keer per maand zijn
Chlamydia en Gonorroe worden met PCR aangetoond en dat kan wel degelijk binnen 3 uur als het lab op de afnameloctie zit zoals bij ZIZ.Ik snap het ff niet.. uitstruikjes moeten op kweek gezet worden. Daar heb ik nooit binnen 48u de uitslag van. Bloedtesten is een ander verhaal.
Haha. Een strapon of dildo of hand in mijn kont? Benen, boots likken? Vastgeketend worden? Plas (e.d.) ontvangen? Vaak filmt de dvp dat en stuurt ze dat naar mijn partner. Maar nu wijken we af....
Goede vraag Spee - Dee,Hoe gaat dat dan precies in z'n werk als je een dame gekooid bezoekt? Wat zijn de mogelijkheden en hoe reageert de dame hierop?
Mijn ding is het niet en ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Daarom ben ik heel benieuwd naar jouw beleving hiervan.
![]()
Te onnozel om te reageren. Tenzij vooral jij het niet snaptGoede vraag Spee - Dee,
Ik vraag het me ook af. Niemand lijkt jouw vraag te snappen. Hoe kijkt zo'n vrouw als hij met zijn benen door de onderkant van die kooi komt aanlopen? Laat ze hem wel binnen? Kom hij door de deur en eventueel de trap op? Heeft hij geen menigte achter zich die mee naar binnen wil om dit spektakel mee te maken?
Allemaal vragen die om een antwoord schreeuwen.