Hoe vaak laten jullie je testen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak laat jij je als wandelaar testen op een soa?

• Nooit

Stemmen: 82 29,4%
  • Alleen bij klachten

Stemmen: 81 29,0%
  • Alleen na onbeschermde seks

Stemmen: 27 9,7%
  • 1 x per jaar

Stemmen: 32 11,5%
  • 2 a 3 keer per jaar

Stemmen: 57 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    279
Het moge bij een ieder duidelijk zijn dat we risico's lopen. Bewust en onbewust. We zouden allen moeten weten dat je zodra je me iemand intiem wordt, of kust je bepaalde risico's loopt.
Risico's beperken of helemaal geen risico lopen.?
Het zand alweer in wel/ niet meningen. Zoals zoveel topics hier.
Wanneer gaan we het weer hebben over de hoge prijzen?

Ik vraag dit voor een vriend

Het moge bij een ieder duidelijk zijn dat we risico's lopen. Bewust en onbewust. We zouden allen moeten weten dat je zodra je me iemand intiem wordt, of kust je bepaalde risico's loopt.
Risico's beperken of helemaal geen risico lopen.?
Het zand alweer in wel/ niet meningen. Zoals zoveel topics hier.
Wanneer gaan we het weer hebben over de hoge prijzen?

Ik vraag dit voor een vriend
Er zijn er voor 250/u in het skw. En toppers (Anna bvb) voor 150/u.

Groetjes aan je vriend 😇

Er zijn er voor 250/u in het skw. En toppers (Anna bvb) voor 150/u.

Groetjes aan je vriend 😇
Uit nieuwsgierigheid,:

Hoe kan jij weten wat een topper is wanneer je gekooid wordt door je partner. Daar horen we je immers altijd over.

En dat is niet vervelend bedoelt . Eerder als observatie van iemand zonder verstand van of interesse in cuck relaties😅

Uit nieuwsgierigheid,:

Hoe kan jij weten wat een topper is wanneer je gekooid wordt door je partner. Daar horen we je immers altijd over.

En dat is niet vervelend bedoelt . Eerder als observatie van iemand zonder verstand van of interesse in cuck relaties😅
1. Omdat ik (gekooid) nog dames mag/moet bezoeken.
2. Omdat ik nog dames ken van vroeger.

Moeilijker is het niet 😉

1. Omdat ik (gekooid) nog dames mag/moet bezoeken.
2. Omdat ik nog dames ken van vroeger.

Moeilijker is het niet 😉
Hoe gaat dat dan precies in z'n werk als je een dame gekooid bezoekt? Wat zijn de mogelijkheden en hoe reageert de dame hierop?

Mijn ding is het niet en ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Daarom ben ik heel benieuwd naar jouw beleving hiervan.

🤗

Hoe gaat dat dan precies in z'n werk als je een dame gekooid bezoekt? Wat zijn de mogelijkheden en hoe reageert de dame hierop?

Mijn ding is het niet en ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Daarom ben ik heel benieuwd naar jouw beleving hiervan.

🤗
Haha. Een strapon of dildo of hand in mijn kont? Benen, boots likken? Vastgeketend worden? Plas (e.d.) ontvangen? Vaak filmt de dvp dat en stuurt ze dat naar mijn partner 🫣. Maar nu wijken we af....

Ik laat mij te onregelmatig testen dus dat is ook weer het goede voornemen voor 2026.

Binnenkort ga ik naar een vestiging van ZIZ en die hebben een lab op locatie en dan krijg je binnen drie uur een uitslag https://ziz.nl/

Even afkloppen maar tot op heden nog nooit een SOA opgelopen. Het wandelen bij mij gaat ook altijd met fases. Veel in een korte periode en dan soms maanden tot jaren niet meer.

Hoe kan jij binnen 3 uur een uitslag hebben, waar ik zeker een week op moet wachten?? 🤨
Ik laat me altijd testen bij de huisarts. Zij stuurt die dan die bloedstalen door naar het labo en dan krijg ik na een tweetal dagen de eerste resultaten en na nog eens een paar dagen de resterende uitslagen. Dus alle bij elkaar ook ± een week.
Kosten voor de huistarts 4 €, da's enkel voor het remgeld, de rest wordt rechtsreeks door haar met het ziekenfonds geregeld. Kosten v.h. labo ± 55 €, wat zij eventueel nog regelen met het ziekenfonds is me niet bekend.
Wanneer de uitslagen bekend zijn stuurt mijn huisarts die per mail naar mij door. Ze zet er dan een korte uitleg bij, tot nu gelukkig altijd dat alles in orde is.

na een bare gb laat ik me de dag erna testen

dus dat kan wel tot 1 keer per maand zijn
Je kunt beter even wachten.

Je kunt een infectie van chlamydia en gonorroe pas na 14 dagen uitsluiten.
Syfilis en hiv kun je pas na 3 maanden uitsluiten (wel eerder aantonen).

Dus, heb je een bare-gangbang gedaan, wacht dan minstens 14 dagen.

Haha. Een strapon of dildo of hand in mijn kont? Benen, boots likken? Vastgeketend worden? Plas (e.d.) ontvangen? Vaak filmt de dvp dat en stuurt ze dat naar mijn partner 🫣. Maar nu wijken we af....

🤗
Goede vraag Spee - Dee,

Ik vraag het me ook af. Niemand lijkt jouw vraag te snappen. Hoe kijkt zo'n vrouw als hij met zijn benen door de onderkant van die kooi komt aanlopen? Laat ze hem wel binnen? Kom hij door de deur en eventueel de trap op? Heeft hij geen menigte achter zich die mee naar binnen wil om dit spektakel mee te maken?
Allemaal vragen die om een antwoord schreeuwen.

Goede vraag Spee - Dee,

Ik vraag het me ook af. Niemand lijkt jouw vraag te snappen. Hoe kijkt zo'n vrouw als hij met zijn benen door de onderkant van die kooi komt aanlopen? Laat ze hem wel binnen? Kom hij door de deur en eventueel de trap op? Heeft hij geen menigte achter zich die mee naar binnen wil om dit spektakel mee te maken?
Allemaal vragen die om een antwoord schreeuwen.
Te onnozel om te reageren. Tenzij vooral jij het niet snapt 😏

Terug
Bovenaan Onderaan