Hoe vaak laten jullie je testen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak laat jij je als wandelaar testen op een soa?

• Nooit

Stemmen: 75 29,4%
  • Alleen bij klachten

Stemmen: 76 29,8%
  • Alleen na onbeschermde seks

Stemmen: 24 9,4%
  • 1 x per jaar

Stemmen: 29 11,4%
  • 2 a 3 keer per jaar

Stemmen: 51 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    255
Het moge bij een ieder duidelijk zijn dat we risico's lopen. Bewust en onbewust. We zouden allen moeten weten dat je zodra je me iemand intiem wordt, of kust je bepaalde risico's loopt.
Risico's beperken of helemaal geen risico lopen.?
Het zand alweer in wel/ niet meningen. Zoals zoveel topics hier.
Wanneer gaan we het weer hebben over de hoge prijzen?

Ik vraag dit voor een vriend

Het moge bij een ieder duidelijk zijn dat we risico's lopen. Bewust en onbewust. We zouden allen moeten weten dat je zodra je me iemand intiem wordt, of kust je bepaalde risico's loopt.
Risico's beperken of helemaal geen risico lopen.?
Het zand alweer in wel/ niet meningen. Zoals zoveel topics hier.
Wanneer gaan we het weer hebben over de hoge prijzen?

Ik vraag dit voor een vriend
Er zijn er voor 250/u in het skw. En toppers (Anna bvb) voor 150/u.

Groetjes aan je vriend 😇

Er zijn er voor 250/u in het skw. En toppers (Anna bvb) voor 150/u.

Groetjes aan je vriend 😇
Uit nieuwsgierigheid,:

Hoe kan jij weten wat een topper is wanneer je gekooid wordt door je partner. Daar horen we je immers altijd over.

En dat is niet vervelend bedoelt . Eerder als observatie van iemand zonder verstand van of interesse in cuck relaties😅

Uit nieuwsgierigheid,:

Hoe kan jij weten wat een topper is wanneer je gekooid wordt door je partner. Daar horen we je immers altijd over.

En dat is niet vervelend bedoelt . Eerder als observatie van iemand zonder verstand van of interesse in cuck relaties😅
1. Omdat ik (gekooid) nog dames mag/moet bezoeken.
2. Omdat ik nog dames ken van vroeger.

Moeilijker is het niet 😉

Hoe gaat dat dan precies in z'n werk als je een dame gekooid bezoekt? Wat zijn de mogelijkheden en hoe reageert de dame hierop?

Mijn ding is het niet en ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Daarom ben ik heel benieuwd naar jouw beleving hiervan.

🤗
Haha. Een strapon of dildo of hand in mijn kont? Benen, boots likken? Vastgeketend worden? Plas (e.d.) ontvangen? Vaak filmt de dvp dat en stuurt ze dat naar mijn partner 🫣. Maar nu wijken we af....

Terug
Bovenaan Onderaan