Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die domenicaanse in het midden van de straat ? Mollig maar relatief dikke buik ? Vorige week zaterdag en zondag niet iedergeval. Is dat wat dan ?
ja die bedoel ik, altijd een felle kleur bikini aan. Ach het is niet de mooiste dame, maar wel heel lief en altijd vrolijk. Ik ga daar eigenlijk alleen heen voor een uitgebreide handjob, dat doet ze goed, iets anders doe ik niet met haar.
 
Gister een rondje gelopen op de Doub (Zie recensie Betina)
Twee vrouwen gezien waar ik geen recensie van kan vinden.
1 : lATINA lang stijl haar en ik meen op nummer 29 K1 (of 21 K2). Deze heb ik wel vaker gezien, zit vaak hangend op een stoel/kruk heeft altijd heels aan. Wie is dit?
2 : Voor mij de eerste keer dat ik haar zag. Latina, dikke reet, blond haar en had gister een zwart setje aan. Stond met haar rug naar het raam, ik meen dat het nummer 33 of 35 K1 was.

Iemand?
29k1 staat alexandra volgens mij is recensie van.

33 35 k1 misschien kayla ?
 
Wie heeft ervaring met Doubletstraat 26a /3 net voorbij Manuela. Er staat hier een iets oudere dvp met lang zwart haar. Wie heeft ervaring met haar en is het een latina?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in september een aantal keer een knappe blonde dame gezien op de doubletstraat 5k1 of 7k1. Maar de laatste 2 maanden dat ik naar de doublet ben geweest heb ik haar niet meer gezien. Weet iemand over wie ik het heb? En of ze weg is en zo ja, waar naar toe?
 
Ik heb in september een aantal keer een knappe blonde dame gezien op de doubletstraat 5k1 of 7k1. Maar de laatste 2 maanden dat ik naar de doublet ben geweest heb ik haar niet meer gezien. Weet iemand over wie ik het heb? En of ze weg is en zo ja, waar naar toe?
Ik denk niet dat je Vicky bedoeld zoals Ted zegt, Vicky is overigens wel terug maar die staat op 5 k3.
Ik heb in het najaar wel een aantal keer een blonde dame op 5 k1 zien staan maar laatste tijd niet meer gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan