Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand bij welke dames in Den Haag het mogelijk is om op d'r gezicht klaar te komen? En zijn er ook slavinnen die je kunt domineren?
July heet ze volgens mij , ze staat naast het poortje met de transen. (Ze is zelf 100% vrouw) werktijden en dagen weet ik niet precies , ze heeft een zuid Amerikaans uiterlijk. Daar ben ik weleens binnen geweest en voor 30 extra , over haar gezicht klaargekomen.

Is er een al een onderwerp over Andra die werkt op Doubletstraat 12k2?
Heel petite korte romeense dame, kleine titten.

Ze zegt dat ze nieuwe hier is, heeft eerder in België gewerkt.
Ik had haar nooit gezien dus weet niet zeker of ze nieuwe is.

Als ik zoek vind ik dit, maar helemaal niet hetzelfde van deze was mollig, en deze is niet.
https://www.girlsreview.nl/threads/andra-doubletstraat-12-k2.53104/

Is er een al een onderwerp over Andra die werkt op Doubletstraat 12k2?
Heel petite korte romeense dame, kleine titten.

Ze zegt dat ze nieuwe hier is, heeft eerder in België gewerkt.
Ik had haar nooit gezien dus weet niet zeker of ze nieuwe is.

Als ik zoek vind ik dit, maar helemaal niet hetzelfde van deze was mollig, en deze is niet.
https://www.girlsreview.nl/threads/andra-doubletstraat-12-k2.53104/
ze ziet er jong en klein uit maar is al 27 volgens mij van dichtbij ook iets ouder gezicht haar zusje staat bij 12K3 overigens die is WEL wat jonger dan Andra die is rond de 23 zelfde postuur en ook lang zwart haar

Op nr 5 k3/4 stonden 2 zusjes (ik weet even de naam niet meer). De ene is erg slank met bruin haar en de andere iets steviger en voorheen blond. Begin december gaven ze aan voor de feestdagen terug te gaan en vanaf 10 januari weer terug te zijn. Vorige week nog niet gezien, maar zag ook een bord met kamer te huur. Weet iemand of ze nog terugkomen of hebben ze al gezien.

Onderwerp 'Interactieve kaart' https://www.girlsreview.nl/threads/interactieve-kaart.71435/

Naar aanleiding van bovenstaand geweldige ontwerp het volgende :

Toeval of niet , maar ik heb inmiddels handmatig een lijst aangelegd van de beschikbare dames uit de Geleen- en Hunsestraat . Inmiddels staan de gegevens hierin van ongeveer 100 dames , dus deze is nog niet compleet !

De lijst is gebaseerd op eigen waarneming en op meldingen van Paulus over hun aanwezigheid en terugkomst sinds eind december tot op heden : dus met "verse" gegevens ...

contact opnemen via PM met @Hooked blijkt niet mogelijk te zijn om te vragen of de lijst eventueel met de plattegrond van de straten te combineren is of een aanvulling hierop kan zijn .

@Hooked zou jij mij svp een PM willen sturen ?

Hierbij inzage in een " klein " deel van mijn lijst :

76 Mrs Cindy - BDSM - Bul - 30/35 jr - donkerblond - 160/170 cm - Cup C (fake) - kamer is boven nr 174 - klein rood bordje voor het raam met tekst : Cindy - sm

84 k1 Elisabeth - Roe - 25/30 jr - donker haar - 160/170 cm - Cup C - slank , super pijp , bef , Naambordje - woensdag afwezig of andere kamer

84 k1 Ellen - NL - 50+ - blond - 160/170 cm -Cup C/D-normaal figuur
Ze werkt op woensdag , zaterdag en zondag van10 uur - 17 uur . Geen recensies !

84 k2 Rebecca - Roe - 30/35 jr - zwart haar - 170/180 cm - Cup C/D (fake) - slank - spreekt NL - Naambordje

84 k3 Andreaa -BDSM + sex - Roe - 30/35 jr - blond - 150/160 cm - Cup C (fake) - slank -

84 k4 Julia/Giulia Roe - 35/40 jr - 160 cm - blond - Cup b - slank - Kinky.nl adv. -SM Naambordje

84 k5 Rose - Roe - 35/40 jr - zwart haar - Cup c(fake) - 160/170 cm - slank - Soft SM - Naambordje

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan