Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb net nog een roemeense ervaring beschreven. Wat sommige hier niet begrijpen is dat de DVP's er voor ons zijn. Niet andersom. Beetje respect voor het zware werk wat ze doen om geld te verdienen.
Er zitten echt pareltjes tussen. Ook Roemeense. En hele slechte ook. Erg fijn dat er bezoekers zijn die op basis van ervaringen, dit ook delen.
Meningen zonder bezoek zijn waardeloos.

Zegt @TheGambler met nul recenties......
Heb een vrij nieuw profiel , recensies komen nog. Ik maak gewoon een hard punt over dat Roemeense dames ( niet alleen Den Haag ) ik wandel ook veel in België en Duitsland , gewoon vaak slechte service leveren. Punt
Niet álle Roemeense dames zijn zo. Just saying ;)
Vrijwel allemaal dan

Heb een vrij nieuw profiel , recensies komen nog. Ik maak gewoon een hard punt over dat Roemeense dames ( niet alleen Den Haag ) ik wandel ook veel in België en Duitsland , gewoon vaak slechte service leveren. Punt

Vrijwel allemaal dan
Da's één mening, en dat mag geuit worden. Aan de reacties te zien zijn er anderen waaronder ikzelf die daar anders over denken. En dat mag ook is te hopen.

Da's één mening, en dat mag geuit worden. Aan de reacties te zien zijn er anderen waaronder ikzelf die daar anders over denken. En dat mag ook is te hopen.
Inderdaad, mijn ervaringen met Roemeense dames zijn heel goed. En zeker in Den Haag en Amersfoort heb ik met veel van hen gespeeld.
Bij iedere dame die je bezoekt geldt ook dat als je hen met respect, interesse en openheid benaderd je ook goede reactie terugkijkt.

En natuurlijk zijn er sommige dames waar het niet goed gaat. Ook dat hoort erbij, maar dat heeft niets met nationaliteit te maken.
Mijn twee slechtste ervaringen waren overigens met NL dames, maar dat terzijde.

Ik vond het vanmiddag saai in de Geleen.
De dames die ik wilde bezoeken kreeg ik constant het antwoord dat ze een afspraak hadden. Eentje zelfs dat ze voor voor de komende 5 uur volgeboekt was en ik morgen maar moest terugkomen. Blijkbaar heeft Paulus2 hier de dames teveel gepromoot over hun aanwezigheid.
Uiteindelijk de dame van 23k10 gekozen, die roemeense die zo vriendelijk lacht, maar nooit iemand bezoekt. Ik vond het zo sneu dat ik haar wel even met een bezoekje vereerd heb.

Daarna nog even doorgereisd naar de Ruysdaelkade waar de ramen goed bezet waren, de dames geen afspraken hadden en ik keuzestress kreeg.

Ik vond het vanmiddag saai in de Geleen.
De dames die ik wilde bezoeken kreeg ik constant het antwoord dat ze een afspraak hadden. Eentje zelfs dat ze voor voor de komende 5 uur volgeboekt was en ik morgen maar moest terugkomen. Blijkbaar heeft Paulus2 hier de dames teveel gepromoot over hun aanwezigheid.
Uiteindelijk de dame van 23k10 gekozen, die roemeense die zo vriendelijk lacht, maar nooit iemand bezoekt. Ik vond het zo sneu dat ik haar wel even met een bezoekje vereerd heb.

Daarna nog even doorgereisd naar de Ruysdaelkade waar de ramen goed bezet waren, de dames geen afspraken hadden en ik keuzestress kreeg.

Wat is dit voor onnozel geleuter? Denk dat we hier blij mogen zijn met de aan/afwezigheid meldingen van Paulus.
Zeker , alleen is zijn informatie niet altijd betrouwbaar vind ik , zeker bij het aantal dames wat aanwezig is.
Verder gedraagt hij zich SOMS alsof hij koning Geleenstraat is , een houdinkje die mij niet aanstaat ,

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is algemeen bekend dat je de tellingen van Paulus niet serieus moeten nemen. Je moet ze door 3 delen dan klopt het ongeveer wel. Als Paulus weer eens 65 dames telt, dan zijn er waarschijnlijk rond de 20 dames aanwezig.
Zegt iemand met 0 recensies op de teller.
Zeker , alleen is zijn informatie niet altijd betrouwbaar vind ik , zeker bij het aantal dames wat aanwezig is.
Zegt iemand met 0 recensies op de teller.

Terug
Bovenaan Onderaan