Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHij moet nog op een goede dvp gokken..Zegt @TheGambler met nul recenties......
Andreea is denk ik een van de meest gebruikte vrouwennamen in Roemenië.Het wordt tijd dat de dames eens originele artiestennamen gaan verzinnen, dan wordt het voor ons stukken makkelijker.
Heb een vrij nieuw profiel , recensies komen nog. Ik maak gewoon een hard punt over dat Roemeense dames ( niet alleen Den Haag ) ik wandel ook veel in België en Duitsland , gewoon vaak slechte service leveren. PuntZegt @TheGambler met nul recenties......
Vrijwel allemaal danNiet álle Roemeense dames zijn zo. Just saying![]()
Das niet zo mijn ding, maar als er zijn met fijne GFE dan lees ik het graagpaar ook met goed getrainde kringspiertjes....
andrea is top staat soms ook op de hunse2...heerlijk tongen met die tpiercing...Das niet zo mijn ding, maar als er zijn met fijne GFE dan lees ik het graag![]()
Da's één mening, en dat mag geuit worden. Aan de reacties te zien zijn er anderen waaronder ikzelf die daar anders over denken. En dat mag ook is te hopen.Heb een vrij nieuw profiel , recensies komen nog. Ik maak gewoon een hard punt over dat Roemeense dames ( niet alleen Den Haag ) ik wandel ook veel in België en Duitsland , gewoon vaak slechte service leveren. Punt
Vrijwel allemaal dan
Ok, .dat wist ik niet, maar er staat hunse2.Dat is de enige met een tongpiercing.
Inderdaad, mijn ervaringen met Roemeense dames zijn heel goed. En zeker in Den Haag en Amersfoort heb ik met veel van hen gespeeld.Da's één mening, en dat mag geuit worden. Aan de reacties te zien zijn er anderen waaronder ikzelf die daar anders over denken. En dat mag ook is te hopen.
Is kelly al gesignaleerd inmiddels? Dan kan ik haar vanavond nog ff snel bezoeken.Ik verwacht pas vrijdag weer
Wat is dit voor onnozel geleuter? Denk dat we hier blij mogen zijn met de aan/afwezigheid meldingen van Paulus.Blijkbaar heeft Paulus2 hier de dames teveel gepromoot over hun aanwezigheid.
Ik bedoel die zin ook positief dat dankzij hem de dames dus goed bezet zijn, als je hem negatief wilt lezen moet je dat bij jezelf zoekenWat is dit voor onnozel gelul? Denk dat we hier blij mogen zijn met de aan/afwezigheid meldingen van Paulus.
Ik vond het vanmiddag saai in de Geleen.
De dames die ik wilde bezoeken kreeg ik constant het antwoord dat ze een afspraak hadden. Eentje zelfs dat ze voor voor de komende 5 uur volgeboekt was en ik morgen maar moest terugkomen. Blijkbaar heeft Paulus2 hier de dames teveel gepromoot over hun aanwezigheid.
Uiteindelijk de dame van 23k10 gekozen, die roemeense die zo vriendelijk lacht, maar nooit iemand bezoekt. Ik vond het zo sneu dat ik haar wel even met een bezoekje vereerd heb.
Daarna nog even doorgereisd naar de Ruysdaelkade waar de ramen goed bezet waren, de dames geen afspraken hadden en ik keuzestress kreeg.
Zeker , alleen is zijn informatie niet altijd betrouwbaar vind ik , zeker bij het aantal dames wat aanwezig is.Wat is dit voor onnozel geleuter? Denk dat we hier blij mogen zijn met de aan/afwezigheid meldingen van Paulus.
Ik was al bang dat ik bedoeld werd. ;-)Ok, .dat wist ik niet, maar er staat hunse2.
Ik ben niet zeker van haar naam. Maar het is een donkere latina. Altijd in het zwart gekleed. Wie helpt me uit de brand?Is Mari van Doubletstraat 3 nog gesignaleerd? Ik grijp al paar avonden mis...
Als ik een keer de dames tel kan ik er hooguit een paar naast zitten.Zeker , alleen is zijn informatie niet altijd betrouwbaar vind ik , zeker bij het aantal dames wat aanwezig is.
Zegt iemand met 0 recensies op de teller.Het is algemeen bekend dat je de tellingen van Paulus niet serieus moeten nemen. Je moet ze door 3 delen dan klopt het ongeveer wel. Als Paulus weer eens 65 dames telt, dan zijn er waarschijnlijk rond de 20 dames aanwezig.
Zegt iemand met 0 recensies op de teller.Zeker , alleen is zijn informatie niet altijd betrouwbaar vind ik , zeker bij het aantal dames wat aanwezig is.
Tellen kan je niet en delen ook niet.Het is algemeen bekend dat je de tellingen van Paulus niet serieus moeten nemen. Je moet ze door 3 delen dan klopt het ongeveer wel. Als Paulus weer eens 65 dames telt, dan zijn er waarschijnlijk rond de 20 dames aanwezig.