Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar ik ging direct bij Anaïs naar binnen.
Jij schrijft altijd positief en lovend over haar. Als ik je berichten hier op forum lees, sta je niet stil ;) dus twijfel ik totaal niet aan jouw positieve berichten over haar. Heb haar één keer bezocht en toen vond ik het wat 'vlak' allemaal. Jouw berichtjes hier zetten me aan het denken het toch weer eens te "proberen" met haar. Misschien had ze haar dag niet toen ik haar zag, we zijn allemaal mensen 😊😌

Beste wandelaars,
Zijn er in Den Haag eigenlijk vrouwen die een beetje op Kim Kardashian lijken? Dat lijkt me namelijk best een avontuur. Zo'n glamoureuze uitstraling, curves op de juiste plekken. Het zou me niet vervelen om eens bij zo'n type langs te gaan.

Jij schrijft altijd positief en lovend over haar. Als ik je berichten hier op forum lees, sta je niet stil ;) dus twijfel ik totaal niet aan jouw positieve berichten over haar. Heb haar één keer bezocht en toen vond ik het wat 'vlak' allemaal. Jouw berichtjes hier zetten me aan het denken het toch weer eens te "proberen" met haar. Misschien had ze haar dag niet toen ik haar zag, we zijn allemaal mensen 😊😌
Ik kom al zeker 9 jaar bij haar langs, en ze ziet er nog steeds prima uit. Als je al zo lang bij een DVP binnenwandelt, geeft dat een hele andere vibe dan als je elkaar niet kent. Dat zal ook een rol spelen dat ik positief over haar ben. In het begin kwam ik trouwens nooit zo vaak bij haar langs als nu.

Beste wandelaars,
Zijn er in Den Haag eigenlijk vrouwen die een beetje op Kim Kardashian lijken? Dat lijkt me namelijk best een avontuur. Zo'n glamoureuze uitstraling, curves op de juiste plekken. Het zou me niet vervelen om eens bij zo'n type langs te gaan.
qua figuur zou ik je Coco aanbevelen die kont is zeker even groot hhaha ze staat bij doubie K8 of Kim bij doubie K12

Beste wandelaars,
Er was Joanna maar ze is helaas naar amsterdam gegaan ik hoop dat ze zo snel mogelijk terug komt voorderest heb je karla of carla bij nummer 96 ontvangt naast Tina. Ze heeft nice curves niet echt kim k maar lijkt wel beetje

Een paar dagen geleden, op vrijdag (6 februari), ontmoette ik deze vrouw 's avonds in de Geleenstraat 51 (kamer ik weet niet meer welke: k4-8). Ze komt uit Roemenië en heeft veel tatoeages op haar armen. Lang, zwart haar. Ik weet haar naam niet meer. Leyla? Of zoiets.

Zullen we het nog even over de Roemeentjes hebben.

Anna van 86
Elena van 96
Emma van 98
Anais van 110
Katerina van 110
Alysha van 110
Carla van 110
Patricia van 122
Ella van 122
122 rechts naast de deur. Even haar naam kwijt.
Laura van 45
Alice van 45
Diana van 23
Lexy van 23
2x Andrea van 23
Kennen we Roxy nog? Pff
Hoe lang moet ik nog doorgaan.

Allemaal topmeiden.
Heb me ooit versproken en aan Bridget gevraagd of ze tijdens de Kerst nog bij haar familie was in Roemenië. Oef. Als blikken konden doden.. "You mean Bulgaria..?"

Heeft iemand Amy/Daisy uit doubletstraat weer gesignaleerd? Misschien is ze weer aanwezig en is dit nog niet gemeld
In ieder geval 6 weken geleden bij mijn laatste bezoek aan de Doub niet gezien.
Sinds april 2024 niet meer achter het raam gezien, is volgens mij definitief gestopt. Wil je weten of ze ooit terugkomt vraag het aan haar vriendin Maya op 39/k2.

Terug
Bovenaan Onderaan