Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er eigenlijk ook NL dames onder de 30 in de Geleen tegenwoordig (Of Doublet, maar die kans is wel erg klein denk)? En zo ja welke natuurlijk :D

Vroeger had je leuke Nederlandse dames in de roze passage bijvoorbeeld, maar behalve de dames die zijn gebleven en inmiddels wat 'ervarener' zijn zie ik geen jonge aanwas.

Update geleen/ hunsestraat & doublet rond 20:00 uur:
Geleen/ Hunsestraat:
3 dames gespot bij geleen 84/ 86
2 dames bij 96
96k3 Emma (Roe)
110p k1 Ranya
110 p k4 Eva
110p k10 Albaanse dame
110p k6 2 blonde Roemeense dames (ken hun niet)
110 k3 een fitte Roemeense dame
45 k8 Sibel
45 k5 Roberta
45 k4 Ilona
45 k1 Alice
De ramen bij 23 een aantal dames die ik niet ken
51k8 Lexi
Bij 49 ook weer een aantal dames die ik niet ken
In de rose-passage waren er deze keer 2 dames: Jessica (die heb ik bezocht, zij zit elke keer op een andere kamernr dus moet later ff goed zoeken naar haar pagina) en een Louisana (hele mooie Roemeense dame, ze komt heel lief over)

Tegenover de rose-passage zag ik wederom die fitte blonde dame die ik niet ken bij Hunse 4k4 volgens mij.

Doublet:
4k1 latina dame met volle borsten
4k3 Ariana met bril
5k1 Eva (Irina komt deze week weer terug, net zoals vele andere Roemeense dames ivm de ramadan die eindigt)
Tussen 10-12 dezelfde dames als altijd, deze keer zat Erika ipv met haar kont naar de straat en wederom weer die fitte roemeense dame die niemand hier kent, ze verandert wel vaak van kamer merk ik.
16k1 Alexandra
16k2 Andra
23k1 Aline
Stenen passage had goede bezetting
Tussen 22-24 ook veel dames gezien
Op 29 zag ik ineens 3 nieuwe roemeense dames, alle drie lolita's behalve 1 die was wat molliger maar wel klein, rond de 155, ze zien er alleen niet gezellig uit
Erika helaas niet gezien bij de kattekop, maar wss druk want die is altijd volgeboekt met afspraken volgens mij
In de witte passage zag ik niet Crystal helaas
26k2 BJ Queen Claudia was er
Tussen 26-32 dezelfde dames aanwezig
40 Diana
75 passage was Valeria er helaas niet, slechts 1 dame aanwezig die er altijd is

"tussen 10-12 dezelfde dames als altijd, deze keer zat Erika ipv met haar kont naar de straat en wederom weer die fitte roemeense dame die niemand hier kent, ze verandert wel vaak van kamer merk ik"

Broeder @CeraVe welke dame bedoel je nou hoe ziet ze eruit bedoel je bij 10 links de kamers of rechts bij K12
welk kleur haar heeft ze
grote of kleine borsten
postuur slank of stevig?
ik hoor het graag broeders misschien weet ik dan wie het is??
als het die fitte blonde is die heet Elisa stond bij 10K2 van de week

"tussen 10-12 dezelfde dames als altijd, deze keer zat Erika ipv met haar kont naar de straat en wederom weer die fitte roemeense dame die niemand hier kent, ze verandert wel vaak van kamer merk ik"

Broeder @CeraVe welke dame bedoel je nou hoe ziet ze eruit bedoel je bij 10 links de kamers of rechts bij K12
welk kleur haar heeft ze
grote of kleine borsten
postuur slank of stevig?
ik hoor het graag broeders misschien weet ik dan wie het is??
als het die fitte blonde is die heet Elisa stond bij 10K2 van de week
Ehm ze was vandaag in het midden bij 10-12.
Ze is rond de 1m70, haar tot haar schouders, donkerblond/ bruin haar.
Strakke kaaklijn en echt heel fit, je ziet hele mooie benen en billen.
Borsten: denk C ofzo, ze is slank iig.
Ze schreeuwt soms naar de mannen die langs haar lopen of staat een beetje te dansen en ze staat al lang in de straat.

Ehm ze was vandaag in het midden bij 10-12.
Ze is rond de 1m70, haar tot haar schouders, donkerblond/ bruin haar.
Strakke kaaklijn en echt heel fit, je ziet hele mooie benen en billen.
Borsten: denk C ofzo, ze is slank iig.
Ze schreeuwt soms naar de mannen die langs haar lopen of staat een beetje te dansen en ze staat al lang in de straat.
dat moet Elisa zijn broeder zeker weten die staat al een tijdje in de doubie ook al best lang

Wel balen man want er is maar 1 review over haar en die is niet best maar zij is echt absurd fit. Andra en Alexandra zijn ook beide superfit maar deze dame ziet eruit alsof ze schaatst. Heb je haar weleens bezocht? Ze heeft slechts 1 review zie ik net en miss moet ik het maar een x proberen.

Durf elke x niet want ze oogt echt heel pittig en ze ziet er echt heel goed uit😅 heb ik nrmaal niet maar komt doordat ik dr soms best wild heb zien doen en ze zo fit oogt

Wel balen man want er is maar 1 review over haar en die is niet best maar zij is echt absurd fit. Andra en Alexandra zijn ook beide superfit maar deze dame ziet eruit alsof ze schaatst. Heb je haar weleens bezocht? Ze heeft slechte 1 review zie ik net en miss moet ik het maar een x proberen. Durf elke x niet want ze oogt echt heel pittig en ze ziet er echt heel goed uit😅

ja klopt ik heb haar vroegah 1 keer bezocht weet niet meer waarom eigenlijk niet meer te lang geleden denk ik en ja ze is wel pittig maar ze kan ook best lief zijn, wees gewoon duidelijk bij haar wat je wilt voor de zekerheid en probeer het zelf broeder misschien is het wel een toppertje?

ja klopt ik heb haar vroegah 1 keer bezocht weet niet meer waarom eigenlijk niet meer te lang geleden denk ik en ja ze is wel pittig maar ze kan ook best lief zijn, wees gewoon duidelijk bij haar wat je wilt voor de zekerheid en probeer het zelf broeder misschien is het wel een toppertje?
Is goed kerel! Zal t nog wel laten weten dan, lijkt me echt heerlijk om haar doggy te nemen namelijk😋

Net bij double geweest. Lekker binnen geweest en ze vertelde mij dat het aantal ramen boven wordt uitgebreid en er trappen worden geplaatst. En ook dat er ruimtes diep in het gebouw boven liggen die je van buiten niet kan zien en die allemaal nu worden omgebouwd tot kamers. Dat is nog eens goed nieuws!

Update geleen/ hunsestraat & doublet rond 20:00 uur:
Geleen/ Hunsestraat:
3 dames gespot bij geleen 84/ 86
2 dames bij 96
96k3 Emma (Roe)
110p k1 Ranya
110 p k4 Eva
110p k10 Albaanse dame
110p k6 2 blonde Roemeense dames (ken hun niet)
110 k3 een fitte Roemeense dame
45 k8 Sibel
45 k5 Roberta
45 k4 Ilona
45 k1 Alice
De ramen bij 23 een aantal dames die ik niet ken
51k8 Lexi
Bij 49 ook weer een aantal dames die ik niet ken
In de rose-passage waren er deze keer 2 dames: Jessica (die heb ik bezocht, zij zit elke keer op een andere kamernr dus moet later ff goed zoeken naar haar pagina) en een Louisana (hele mooie Roemeense dame, ze komt heel lief over)

Tegenover de rose-passage zag ik wederom die fitte blonde dame die ik niet ken bij Hunse 4k4 volgens mij.

Doublet:
4k1 latina dame met volle borsten
4k3 Ariana met bril
5k1 Eva (Irina komt deze week weer terug, net zoals vele andere Roemeense dames ivm de ramadan die eindigt)
Tussen 10-12 dezelfde dames als altijd, deze keer zat Erika ipv met haar kont naar de straat en wederom weer die fitte roemeense dame die niemand hier kent, ze verandert wel vaak van kamer merk ik.
16k1 Alexandra
16k2 Andra
23k1 Aline
Stenen passage had goede bezetting
Tussen 22-24 ook veel dames gezien
Op 29 zag ik ineens 3 nieuwe roemeense dames, alle drie lolita's behalve 1 die was wat molliger maar wel klein, rond de 155, ze zien er alleen niet gezellig uit
Erika helaas niet gezien bij de kattekop, maar wss druk want die is altijd volgeboekt met afspraken volgens mij
In de witte passage zag ik niet Crystal helaas
26k2 BJ Queen Claudia was er
Tussen 26-32 dezelfde dames aanwezig
40 Diana
75 passage was Valeria er helaas niet, slechts 1 dame aanwezig die er altijd is
Sta je daar in de straat met een notitieblok of onthoud je dit gewoon?

Sta je daar in de straat met een notitieblok of onthoud je dit gewoon?
Dit onthou ik gwn (heb best wel goed geheugen) maar de meiden die ik heb benoemd (niet alle, behalve die lousiana uit de rose passage, en roberta en alice (die herken ik door het naambordje)) heb ik minimaal 1x bezocht dus dan herken je ze sneller en de andere dames of vage omschrijven ken ik helaas niet qua naam dus excuus voor de vage omschrijvingen bij de dvps die ik niet ken

Laatst bewerkt:
Beste CeraVe
Je schrijft in Doubletstraat tussen 26-32 zelfde dames, zat daar ook Tanja bij op nr 30 k3?
Hoi Rollie,

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ken deze dame niet.
Ik heb wel een blonde dame daar gezien, maar ik ben er nooit in en uit geweest bij die dames.

Dat is Em(m)a, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het dezelfde is als

Hoi Rollie,

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ken deze dame niet.
Ik heb wel een blonde dame daar gezien, maar ik ben er nooit in en uit geweest bij die dames.

hallo CeraVe
Er zijn daar 2 blonde dames helemaal rechts 30k4 is volgens mij Sandra en Tanja zit op nr 3. en dus welke van de 2 ?

Terug
Bovenaan Onderaan