Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, de Jessica uit de Geleenstraat, zoals je had kunnen zien.
Sorry hoor maar met alle respect ik kom niet uit de buurt en ben ook helemaal niet bekend in die straten daar. Ik zag toevallig bij forum over " grote kont " de naam jessica langskomen achter de ramen in DH. Wist niet dat er meerdere jessica's waren. Als die ene met grote kont terug is wil ik wel eens langsgaan. Is ze t wachten waard is zijn er betere dames op dit moment al.aanwezig?

Nee 96k2 ofzo. Anna was ernaast.
En jou zag ik ook wandelen in doublet met je 2 maatjes en jij met je telefoon in de hand. Ga je nou beweren hier dat ik lieg?

Toen ik jou dus rond 8-en zag was het veeel rustiger geworden. Ik woon daar heel vlakbij ja dus ben zo in de straten. Daarvoor was het even wat drukker geworden maar volgens mij wordt t dan vanaf morgen druk in de straten.
Wat ik mij echt afvraag is hoe jij weet hoe Paulus eruit ziet. Alle personen die ik van hun accountnaam hier ken, zou ik niet van weten hoe ze eruit zien.

Wat ik mij echt afvraag is hoe jij weet hoe Paulus eruit ziet
Als je regelmatig in de Geleen komt weet je wie Paulus is. En doet dat er toe?

Ik dacht dit een forum over dvp's was, maar steeds meer heb ik het gevoel dat dit een homo-forum is waar menig man meer geinteresseerd is in de mede-wandelaar dan een dvp

Als je regelmatig in de Geleen komt weet je wie Paulus is. En doet dat er toe?

Ik dacht dit een forum over dvp's was, maar steeds meer heb ik het gevoel dat dit een homo-forum is waar menig man meer geinteresseerd is in de mede-wandelaar dan een dvp
Wat lul je nou man, ik zeg alleen dat ik hem niet zou herkennen. Kom ook niet vaak daar, vroeg dat alleen aan @CeraVe.

Nou het gaat wel vaker niet over de dames.. laat maar zitten. Was volgens mij gewoon een vraag maar TheSpirit die trapt mij dan de homo-hoek in. Wat zou ik dan hier moeten zoeken?

4K1 Amy blonde MILF
4k3 Ariana met bril
4k4 Ruby
5k1 Irina
5K2 buurvrouw Eva volgens mij
3K8 Adriana sixpack en grote tieten uit alkmaar
8K4 Roxanne die normaal staat bij 23K2 ineens verplaatst
8K7 IRIS
8K8 Jessica (NIEUW)(ROE)
10K1 dame met zwarte haar dikke billen
10K2 Alisa strak lichaam mooi gezichtje
donker blond haar
12K3 Kim met grote KONT en tieten
12K2 andra en zusje je kent ze wel
16K2 Andra
24K2 Erica met mooie billen

Laatst bewerkt:
Gisteren snelle rondes gemaakt in de Haagse straten. Het was lekker druk in de middag al dit denk ivm Suikerfeest ik vermoed dat de dames een monster omzet hebben gehaald haha. Bij Colombiaanse cristal in de DB stond zelfs een kleine wachtrij haha.
Ik ga van de week maar weer eens buurten.

Ik kan alleen van Carina een topic vinden ?

Haar topicnaam is Cristal en ik noemde haar Crystal, vandaar dat je haar wss niet kon vinden

Terug
Bovenaan Onderaan