wandelogist
Vaste klant
Zij is nieuw, volgens mij deze week begonnen want had haar eerder nog niet gezien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is ook lekker. Probeer het en laat een recensie achterIemand hier die recent nog ervaring heeft met Raluca op Doublet 18?
Ik sta er nu tegenover, naar haar te kijken en ze ziet er heel lekker uit.
Ze appte mij dat ze de 16e terug zou zijn. Dat was vorige maand. Ben bang dat ze met pensioen is. Dat wou ze al een tijdje. Maar ja centjes centjesCollega wandelaars onlangs is Paulina uit geleenstraat op vakantie geweest naar Polen. Daarna gaf ze op de app aan weer in den-haag te komen dat is nu een paar weken geleden weet iemand wat en of ze nog komt?
Dan zou ik Aline van 23k1 vragen of Erika van de kattekop. Ik weet alleen niet of je hun voeten mag likken maar vast als je extra betaalt.Ik zoek een knappe dame, dus met een mooi slank figuur, met mooie voetjes (het liefst french pedicure of mooi gelakt) die je ook mag likken. Heeft iemand tips? Ik zag eergisteren bij de doubletstraat een hele knappe dame met tattoos ergens rond 29 k3 die een aantal jaren geleden ook al heeft gewerkt maar er even tussenuit is gegaan. Maar heb daar geen ervaring mee en weet ook haar werktijden niet. Kent iemand haar?Maar alle suggesties zijn welkom!
Dan zou ik Aline van 23k1 vragen of Erika van de kattekop. Ik weet alleen niet of je hun voeten mag likken maar vast als je extra betaalt.
Ik weet wie je bedoelt, maar ik vond haar nogal serieus kijken en ze heeft een redelijk normaal lichaam en ook tattoo's bij haar nek.
Trouwens, ik weet niet wie het hier vroeg maar ik spotte Yvonne (AFR) deze week nog in doublet voor de liefhebbers. Ze is zelf niet mn type.
Ik kan niet helder voor de geest halen wie die dames zijn en hoe ze eruit zien. Kan je wat kenmerken opnoemen zodat ik ze kan herkennen? Of misschien naast wie ze staan?Nee geen idee, maar weetje Robert1992x, met zulke specifieken voorkeuren, dan raad ik je aan om gewoon de dames die je mooi vindt, dit gewoon te vragen ;-) de meeste onder ons letten niet op de voeten. Ik weet alleen van Aline en Erika dat ze wel echt verzorgde voeten hebben. Maar het blijven Roemeense dames en roemeense dames zijn nou eenmaal erg hygienisch is mn ervaring (N=1). Succes!
Weet jij ook hoe die dame met die tattoos heet? Dan kan ik even wat reviews over haar lezen.Dan zou ik Aline van 23k1 vragen of Erika van de kattekop. Ik weet alleen niet of je hun voeten mag likken maar vast als je extra betaalt.
Ik weet wie je bedoelt, maar ik vond haar nogal serieus kijken en ze heeft een redelijk normaal lichaam en ook tattoo's bij haar nek.
Trouwens, ik weet niet wie het hier vroeg maar ik spotte Yvonne (AFR) deze week nog in doublet voor de liefhebbers. Ze is zelf niet mn type.
Hahaha, ja durf je het aan? Je vond haar niet zo toch?Nope maar ik denk @modjomaster miss wel. Anders offer ik wel 5 tientjes op voor een ervaring met haar ergens midden april
Zij is niet oud heJawell, dan zorg ik ervoor dat ik echt supergeil ben. Zo geil dat ik zelfs zou klaarkomen bij die oma's in die laatste passage bij de pissbakken van doublet
Ze is niet mn type dus dan bereid ik me op die manier voor, dan laat ik de tank vollopen alsof je een waterflesje vol laat lopen tot de nop. Maar bezoek jij anders? Ben benieuwd naar je 1e reviewZij is niet oud heHet is gewoon een mega knappe dame en ik ben echt wel kieskeurig. Prachtige ogen en lichaam heeft ze. En voeten dus ook.
Weet jij ook hoe die dame met die tattoos heet? Dan kan ik even wat reviews over haar lezen.
Wat is wel jouw type dan? Mocht ik eerder zijn, dan krijg jij een review van mij.Ze is niet mn type dus dan bereid ik me op die manier voor, dan laat ik de tank vollopen alsof je een waterflesje vol laat lopen tot de nop. Maar bezoek jij anders? Ben benieuwd naar je 1e review![]()
Ja dat is dr idd! Wel iets meer tattoo's bij dr nek dan in die foto in een link die ik ergens tussen de reviews zag. SM is niets voor mij iig!![]()
Recensie - Jasmin (Roe), Ruysdaelkade 135L vh Doubletstraat 34 k3 (v/h Geleenstraat 23 k5)
Tijdje terug Jasmin weer bezocht. Altijd een naambordje achter het raam. Voorheen ook bekend als Renata. zwart, kinky, gekleed, zwart haar, zeer slank, 1.60m lang maar achter het altijd met high heels. Superlekker figuurtje met siliconenboobs C/D cup. Ik heb al vaak bezocht. Ze is nooit erg...www.girlsreview.nl
Mijn type (voorkeur): slank/ atletisch, max 175, max cup E maar dit is als ik 1-2 dagen niet ben klaargekomen. Als ik een week niet ben klaargekomen, zou ik zelfs die GILFS aan het einde van doublet kunnen neuken. Bij deze: ik ga pas nadat jij bent geweest en een review hebt gedeeldWat is wel jouw type dan? Mocht ik eerder zijn, dan krijg jij een review van mij.
Ze is denk ik meer een gewone dvp die kinky mogelijkheden biedt dan dat ze een pure SM dame is.Ja dat is dr idd! Wel iets meer tattoo's bij dr nek dan in die foto in een link die ik ergens tussen de reviews zag. SM is niets voor mij iig!
Mijn type (voorkeur): slank/ atletisch, max 175, max cup E maar dit is als ik 1-2 dagen niet ben klaargekomen. Als ik een week niet ben klaargekomen, zou ik zelfs die GILFS aan het einde van doublet kunnen neuken. Bij deze: ik ga pas nadat jij bent geweest en een review hebt gedeeld![]()
Kunnen jullie niet een eigen praatgroepje beginnen?Wat is wel jouw type dan? Mocht ik eerder zijn, dan krijg jij een review van mij.
Nu welWie was de dame op 126a k1 vandaag, waar normaal Betty staat? Aantrekkelijke jonge dame, lichtblauw setje, stond beetje te dansen. 1 iemand naar binnen zien gaan die volgens mij snel weer buiten stond.
Is er een draadje van haar? Ik vond niks.