Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zoek een knappe dame, dus met een mooi slank figuur, met mooie voetjes (het liefst french pedicure of mooi gelakt) die je ook mag likken. Heeft iemand tips? Ik zag eergisteren bij de doubletstraat een hele knappe dame met tattoos ergens rond 29 k3 die een aantal jaren geleden ook al heeft gewerkt maar er even tussenuit is gegaan. Maar heb daar geen ervaring mee en weet ook haar werktijden niet. Kent iemand haar?Maar alle suggesties zijn welkom!

Collega wandelaars onlangs is Paulina uit geleenstraat op vakantie geweest naar Polen. Daarna gaf ze op de app aan weer in den-haag te komen dat is nu een paar weken geleden weet iemand wat en of ze nog komt?
Ze appte mij dat ze de 16e terug zou zijn. Dat was vorige maand. Ben bang dat ze met pensioen is. Dat wou ze al een tijdje. Maar ja centjes centjes

Ik zoek een knappe dame, dus met een mooi slank figuur, met mooie voetjes (het liefst french pedicure of mooi gelakt) die je ook mag likken. Heeft iemand tips? Ik zag eergisteren bij de doubletstraat een hele knappe dame met tattoos ergens rond 29 k3 die een aantal jaren geleden ook al heeft gewerkt maar er even tussenuit is gegaan. Maar heb daar geen ervaring mee en weet ook haar werktijden niet. Kent iemand haar?Maar alle suggesties zijn welkom!
Dan zou ik Aline van 23k1 vragen of Erika van de kattekop. Ik weet alleen niet of je hun voeten mag likken maar vast als je extra betaalt.

Ik weet wie je bedoelt, maar ik vond haar nogal serieus kijken en ze heeft een redelijk normaal lichaam en ook tattoo's bij haar nek.

Trouwens, ik weet niet wie het hier vroeg maar ik spotte Yvonne (AFR) deze week nog in doublet voor de liefhebbers. Ze is zelf niet mn type.

Dan zou ik Aline van 23k1 vragen of Erika van de kattekop. Ik weet alleen niet of je hun voeten mag likken maar vast als je extra betaalt.

Ik weet wie je bedoelt, maar ik vond haar nogal serieus kijken en ze heeft een redelijk normaal lichaam en ook tattoo's bij haar nek.

Trouwens, ik weet niet wie het hier vroeg maar ik spotte Yvonne (AFR) deze week nog in doublet voor de liefhebbers. Ze is zelf niet mn type.

Werken Aline en Erika in Geleenstraat of Doubletstraat? Welke dames zijn dat? Dus volgens jou mooie voeten?

Aline werkt op 23k1 en Erika bij de kattekop bij 24 en beide in doubletstraat.

Volgens mij hebben ze mooie voeten ja maar ik heb zelf geen voeten-fetish. Ik hoop voor jou dat ze schone sokken aandoen als jij aan hun voeten wil likken. Anders ga je naar een privehuis en vraag je het daar gezien ze daar meer douche-mogelijkheden hebben.

Nee geen idee, maar weetje Robert1992x, met zulke specifieken voorkeuren, dan raad ik je aan om gewoon de dames die je mooi vindt, dit gewoon te vragen ;-) de meeste onder ons letten niet op de voeten. Ik weet alleen van Aline en Erika dat ze wel echt verzorgde voeten hebben. Maar het blijven Roemeense dames en roemeense dames zijn nou eenmaal erg hygienisch is mn ervaring (N=1). Succes!

Nee geen idee, maar weetje Robert1992x, met zulke specifieken voorkeuren, dan raad ik je aan om gewoon de dames die je mooi vindt, dit gewoon te vragen ;-) de meeste onder ons letten niet op de voeten. Ik weet alleen van Aline en Erika dat ze wel echt verzorgde voeten hebben. Maar het blijven Roemeense dames en roemeense dames zijn nou eenmaal erg hygienisch is mn ervaring (N=1). Succes!
Ik kan niet helder voor de geest halen wie die dames zijn en hoe ze eruit zien. Kan je wat kenmerken opnoemen zodat ik ze kan herkennen? Of misschien naast wie ze staan?

Weet jij ook hoe die dame met die tattoos heet? Dan kan ik even wat reviews over haar lezen.

Zij is niet oud he 😂 Het is gewoon een mega knappe dame en ik ben echt wel kieskeurig. Prachtige ogen en lichaam heeft ze. En voeten dus ook.
Ze is niet mn type dus dan bereid ik me op die manier voor, dan laat ik de tank vollopen alsof je een waterflesje vol laat lopen tot de nop. Maar bezoek jij anders? Ben benieuwd naar je 1e review ✅👍🏻

Weet jij ook hoe die dame met die tattoos heet? Dan kan ik even wat reviews over haar lezen.

Ja dat is dr idd! Wel iets meer tattoo's bij dr nek dan in die foto in een link die ik ergens tussen de reviews zag. SM is niets voor mij iig!

Wat is wel jouw type dan? Mocht ik eerder zijn, dan krijg jij een review van mij.
Mijn type (voorkeur): slank/ atletisch, max 175, max cup E maar dit is als ik 1-2 dagen niet ben klaargekomen. Als ik een week niet ben klaargekomen, zou ik zelfs die GILFS aan het einde van doublet kunnen neuken. Bij deze: ik ga pas nadat jij bent geweest en een review hebt gedeeld 👍🏻

Ja dat is dr idd! Wel iets meer tattoo's bij dr nek dan in die foto in een link die ik ergens tussen de reviews zag. SM is niets voor mij iig!

Mijn type (voorkeur): slank/ atletisch, max 175, max cup E maar dit is als ik 1-2 dagen niet ben klaargekomen. Als ik een week niet ben klaargekomen, zou ik zelfs die GILFS aan het einde van doublet kunnen neuken. Bij deze: ik ga pas nadat jij bent geweest en een review hebt gedeeld 👍🏻
Ze is denk ik meer een gewone dvp die kinky mogelijkheden biedt dan dat ze een pure SM dame is.

Wie was de dame op 126a k1 vandaag, waar normaal Betty staat? Aantrekkelijke jonge dame, lichtblauw setje, stond beetje te dansen. 1 iemand naar binnen zien gaan die volgens mij snel weer buiten stond.
Is er een draadje van haar? Ik vond niks.
Nu wel

Ik kom niet zo vaak in Den Haag, maar wanneer is ze er meestal? De laatste paar keer dat ik er was (meestal 's-middags), heb ik haar niet gezien. Misschien een andere locatie ?

Weet iemand dit ?

Terug
Bovenaan Onderaan