Doorbellakadashcam
Meubelstuk
Van het forum dus
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs er net een Ella weg, komt er weer eentje bij.Nu wel
![]()
Recensie - Ella, Den Haag, Geleenstraat 126a k1
Ik had haar afgelopen weekend bezocht. Ze is een mooi jonge dame van 21 jaar. Ze zei pas een paar dagen hier te werken en hiervoor in Antwerpen gewerkt te hebben. Misschien is daar een topic van? Ze had het heel druk die dag en ik was rond elven in de avond haar laatste. Ze zegt Italiaans te...www.girlsreview.nl
Een enkele keer overdag, maar over het algemeen zes avonden per week. Het enige is dat ze nu wel op het punt staat om voor enkele weken terug naar Hongarije te gaan.Ik kom niet zo vaak in Den Haag, maar wanneer is ze er meestal? De laatste paar keer dat ik er was (meestal 's-middags), heb ik haar niet gezien. Misschien een andere locatie ?
Weet iemand dit ?
Die Jasmin was er vanavond niet (althans ik zag haar niet)Weet iemand of Jasmin nu aanwezig is in Doubletstraat?
als het ella van skw is dan wil ik wel weer een keer proberen. Toen ze net in skw begon was ze goed strak.Is er net een Ella weg, komt er weer eentje bij.
Nee klopt Yvonne is weer terug ze stond op haar kamer.....Deze Valeria is weer gespot op haar vaste plek in doubletstraat:
![]()
Recensie - Valeria, Den Haag, Doubletstraat 75 k6
Deze heerlijke latina kon ik niet weerstaan. Ze werkt al jaren in de Doublet op verschillende locaties Ze heeft een lekker lijf met mooie siliborsten. Een heerlijke standaard sessie met haar bovenop liet mij heerlijk klaarkomen.www.girlsreview.nl
Die Jasmin was er vanavond niet (althans ik zag haar niet)
Heb je al gekeken naar de link, die ik in haar nieuwe recensietopic heb geplaatst?als het ella van skw is dan wil ik wel weer een keer proberen. Toen ze net in skw begon was ze goed strak.
Die naam zegt mij helemaal niets.Weet iemand als Michelle (ned) van 74 Geleenstraat nog werkt? Alvast bedankt.
Bij dansmeisjes heb ik de beste ervaring vaakLachebekjes e, ruitentiksters en dansmeisjes mijd ik
Het kwam ter sprake en zij vind het dus geen probleem sterker nog ze is blij met de gratis reclame. Daarnaast werken ze onder een alias of bijnaam en de meeste dames weten wel van dit bestaan af.. Maargoed idd niet te koop mee lopen.Toch is het beter om de dames niet over het forum te vertellen, lang niet allemaal vinden ze het leuk.
Nee al jaren niet meer gezien. 2 of 3x bij haar geweest rond 2017-2018. Leuke natural Nederlandse meid met zo'n beetje de mooiste natural volle borsten vond ik.Weet iemand als Michelle (ned) van 74 Geleenstraat nog werkt? Alvast bedankt.
Ik heb dr ff kort grsproken maar volgens mij biedt zij geen goeie service weet niet maar toen ik dr sprak, leek ze er niet veel zin in te hebben en ze is volgens mij gwn roemeensals het ella van skw is dan wil ik wel weer een keer proberen. Toen ze net in skw begon was ze goed strak.
Je citeert mn bericht dat ik valeria heb gespot en benoemt dat Yvonne weer terug is? Dat klopt wel trouwens want zag Yvonne ook in doublet en heb dat in een ander bericht ook laten weten.Nee klopt Yvonne is weer terug ze stond op haar kamer.....
Michelle, wie ik denk dat bedoelt is al jaren weg.Weet iemand als Michelle (ned) van 74 Geleenstraat nog werkt? Alvast bedankt.
JaIs die Jessica met grote kont al terug ? Zuid amerikaanse dame , zag iets over haar in topic over grote kont en wil haar eens bezoeken.
Weet iemand of ze er is vanavond?
Had nog niet gelezen dat ze al aanwezig isHoe vaak ga je dat nog vragen?
Volgens mij is dat Cristal als ik me niet vergis (ze is van kamer gewisseld) en ik vond haar echt geil, ik mocht haar ook in flat doggy positie neuken en dat doen niet veel dvpsIemand een idee wie de donkere is in de roze passage ķ5 ? En of er een review van is?
Niet aanwezig!Weet iemand of dominicaanse jessica aanwezig is ?