Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu wel

Is er net een Ella weg, komt er weer eentje bij.

Deze Valeria is weer gespot op haar vaste plek in doubletstraat:

Weet iemand of Jasmin nu aanwezig is in Doubletstraat?
Die Jasmin was er vanavond niet (althans ik zag haar niet)

Deze Valeria is weer gespot op haar vaste plek in doubletstraat:

Die Jasmin was er vanavond niet (althans ik zag haar niet)
Nee klopt Yvonne is weer terug ze stond op haar kamer.....

Ahhh vandaar dat ik haar al een paar keer gemist heb. Ik ben 1,5 jaar geleden een keer 's-middags geweest toen ze er toevallig wel was. Hoewel haar service niet geweldig was, vind ik haar zo'n lekkere meid met mooie tieten waar ik best nog een keer naar binnen wil. Misschien dan toch een keer 's-avonds langskomen... 🥴

Klopt, maarja dat is Eva: one of a kind girl.
Eva is intelligent, dat merk je ook aan hoe goed Engels ze spreekt (echt vloeiend) en ze snapt ook goed onze cultuur, dat we een informatie-cultuur hebben waarbij we alles willen weten. Maar ik ben het wel met Paulus2 eens dat de andere (vooral Roemeense) dames GR totaal niet op prijs stellen en vooral het gevoel hebben dat er over hen geroddeld wordt (ik praat er niet met ze over iig, daar brand ik mn vingers echt niet aan).

als het ella van skw is dan wil ik wel weer een keer proberen. Toen ze net in skw begon was ze goed strak.
Ik heb dr ff kort grsproken maar volgens mij biedt zij geen goeie service weet niet maar toen ik dr sprak, leek ze er niet veel zin in te hebben en ze is volgens mij gwn roemeens
Nee klopt Yvonne is weer terug ze stond op haar kamer.....
Je citeert mn bericht dat ik valeria heb gespot en benoemt dat Yvonne weer terug is? Dat klopt wel trouwens want zag Yvonne ook in doublet en heb dat in een ander bericht ook laten weten.

De vaste dames zijn vrijwel allemaal terug.

Iemand een idee wie de donkere is in de roze passage ķ5 ? En of er een review van is?
Volgens mij is dat Cristal als ik me niet vergis (ze is van kamer gewisseld) en ik vond haar echt geil, ik mocht haar ook in flat doggy positie neuken en dat doen niet veel dvps

Terug
Bovenaan Onderaan