Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenmiddag in de Geleen een rondje gemaakt. Aanbod was idd matig. Oudgediende Monica (Roe) terug op 51k4. Ben zonder actie vertrokken.
 
Weet iemand misschien of Alina ooit nog terugkomt? Stond altijd in de doub 16 k1, roemeense van een jaar of 25 misschien iets ouder, zwart haar en had een heerlijk zacht natural lichaam niet echt knap maar was heel lief en kon een geweldige bj geven, had een mislukte tat op haar onderrug die ik vaak heb mogen bewonderen ?
 
Wil toch effe mijn waardering uitspreken voor de dames van de Geleen, 2 weekjes geleden in de nightshift op een donderdag tegen sluitingstijd een bejaarde man in rolstoel naar binnen geholpen, dat noem ik nog eens dienstverlening ?? Ook een fijn gevoel dat het dus kan, wandelen tot je er bij neer valt ?
 
Hey mede wandelaars, me ook maar ingeschreven voor t forum. Dacht dat t wel tijd werd. Hopelijk hebben we hier er net zoveel lol aan als hiervoor. Dit weekend weer ff den haag wandelen. Vroeg me af of cristal van doublet passage 31 aanwezig is? En trouwens weet iemand of angelica/angelique van 75p k6 nog eens terugkomt?
 
Oohh net gemist. Ik vind crystal (met y idd) zelf een sexy en vooral relaxte dame om te bezoeken. Maar t is niet zo dat ik t nu ontzettend jammer vind dat ik moet wachten. Dame doet bij mij niet aan tongzoenen en pzc, dat zijn voor mij wel echt 2 musts gewoonlijk tegenwoordig
 
Ik lees hier niks over Stella, op Doublet 31 k12 zat ze altijd met naambordje voor het raam
Is ze na corona al gesignaleerd?
Ik wil binnenkort weer eens naar Den Haag als ze er is..
 
Oohh net gemist. Ik vind crystal (met y idd) zelf een sexy en vooral relaxte dame om te bezoeken. Maar t is niet zo dat ik t nu ontzettend jammer vind dat ik moet wachten. Dame doet bij mij niet aan tongzoenen en pzc, dat zijn voor mij wel echt 2 musts gewoonlijk tegenwoordig
Lekkere billen heeft ze, en ze is oprecht aardig.
Zoenen op de mond doet ze heel voorzichtig, maar TZ en PZC zie ik ook niet gebeuren.
 
Lekkere billen heeft ze, en ze is oprecht aardig.
Zoenen op de mond doet ze heel voorzichtig, maar TZ en PZC zie ik ook niet gebeuren.
Vind ik soms wel jammer dat zulke leuke dames dat dan niet doen. Want als ze dat zou doen zou ik veel vaker langsgaan. Maar dat is haar eigen keuze natuurlijk
 
Heb van haar begrepen dat ze nog een tijdje bij haar vriendje in NL is gebleven maar sinds kort naar haar thuisland is om vakantie te vieren.
Haha, altijd lachen met die GuntherF, je schijnt nogal veel te weten over Camelia, en dat voor iemand die niet eens meer welkom is bij haar.
In dat licht worden al je andere schrijfsels er ook al niet geloofwaardiger op:confused:
 
Terug
Bovenaan Onderaan