Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op 32k2 zit altijd een kleine lilliputter oma? Is hier een draadje van zie deze dame al jaren maar blijkbaar verdient ze geld dus zal er wel iets goed aan zijn? Totaal niet mijn ding/type
Dat is oma Elsa. Zo af en toe komt de vraag in Den Haag alg. of oma Elsa aanwezig is, Blijkbaar heeft ze een trouwe aanhang van Gilf liefhebbers.
Als je met de zoekfunctie oma Elsa intikt krijg je aardig wat hits, maar nog geen recensie van haar. Ben ik overigens ook niet benieuwd naar,
 
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er op een willekeurige Dinsdag overdag genoeg mannen zijn voor alle dames om geld te verdienen..
Bijna iedereen is toch aan het werk doordeweeks?

Ik werk ook doordeweeks en ga na werk die kant op rijden en in de avondshift wandelen.
Maar volgens mij zijn er genoeg gepensioneerden en niet-werkenden/uitkeringtrekkers die ook wandelen.
En dan heb je nog de gekke mensen die er een hobby van hebben gemaakt om daar te zijn, zoals die scheldende oude Surinaamse vrouw met grijs haar.
 
zijn mensen di
Ik werk ook doordeweeks en ga na werk die kant op rijden en in de avondshift wandelen.
Maar volgens mij zijn er genoeg gepensioneerden en niet-werkenden/uitkeringtrekkers die ook wandelen.
En dan heb je nog de gekke mensen die er een hobby van hebben gemaakt om daar te zijn, zoals die scheldende oude Surinaamse vrouw met grijs haar.

zijn mensen die alle tijd van de wereld hebben die er elke dag de hele dag wandelen in de Geleen en Doubletstraat ik weet wel wie je bedoeld met die ouwe schreeuwende vrouw ze liet een keer zien dat ze helemaal geen tanden meer heeft wel eens gezien als er politie in een van de straten komt dat ze daar wordt weg gestuurd waarschijnlijk zal ze er wel een straat verbod hebben die schreeuwende vrouw gooit altijd met het woord kanker ik weet wel dat dat Haagse woorden zijn
 
Dinsdagavond een rondje Doub gedaan, zag een leuke blonde op 39k2. Haar gordijntje was maar kort open en daarna helaas niet 1 keer meer beschikbaar gezien. Kan iemand bevestigen (of ontkrachten) dat dit Hongaarse Maya zal zijn geweest?
Ik quote mijn eigen bericht naar even nu ik bij haar langs geweest ben. Het was niet Maya, ze stelde zich voor als Bianca. Lieve dame zeg :)
 
Kijk,... vroegah werkte velen 40 uur v.maandag tot vrijdag 09:00\17:00.
Die tijden zijn voorbij he?
4 daagse werkweek is vrij normaal en ma/DI als wëkend is ook vrij normaal.
Doordeweekse dagen vrij is heel gewoon,net zoals avond/nacht/middag werken.
Drukte op daluren word gewoon.
Kennis van mij werkt 5 dagen van 06.00 Tot13.00
Iedere Middag vrij.
 
Laatst bewerkt:
klopt en ook het nieuwe werken zorgt ervoor dat mensen niet meer van 9-5 achter hun bureau zitten. Maar, zelf middagwandelaar zijnde, verbaas me er ook altijd over dat de dames overdag genoeg kunnen verdienen
Het is 's avonds veel drukker, maar denk dat de dagshift dames meer vaste klanten hebben. In ieder geval zijn zowel de klanten als dames ouder in de dagshift.
 
In ieder geval zijn zowel de klanten als dames ouder in de dagshift.
wat betreft de dames, kan dat nog wel eens tegenvallen. Veel dames zien er in de avond met weinig licht er een stuk jonger uit dan dat ze zijn. Overdag is het soms echt schrikken hoe sommige dames er uit zien in het daglicht.
 
hahaha, ik wist overigens niet dat ze zo klein is. wel dat ze al oud is.
Ieder zijn ding, misschien heeft ze wel een mooie kleindochter ;)
ze is anderhalve meter hoog maar draagt altijd plateauzolen. En aan haar lichaam is haar leeftijd niet af te zien, wel aan haar gezicht overigens. Ik heb wel vrouwen gehad die een generatie jonger dan haar zijn maar qua lijf niet in haar schaduw kunnen staan
 
Die oma Elsa is niet de Lorena die in de stenen passage zit, toch?
Want die Lorena is pas oud zeg, jezus. Ik denk dat zij ouder is dan de Doubletstraat zelf.
Volgens mij zat zij daar al op haar stoel en hebben ze de Doublet om haar heen gebouwd.
Als ik ooit de neiging krijg om bij haar naar binnen te gaan ga ik naar een psycholoog en een test doen of ik een necrofiel ben.
Veel scheelt het namelijk niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan