Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenje kan beter een website met actuele data beginnen en geld vragen voor dit soort info.Nee, niet in de Geleenstraat.
Moet je even aan Ronnieflex vragen……die zei dat hij vanmorgen om 11 uur even in de straat zou kijkenLorena 11/25p aanwezig??? Iemand in de straat?
GR RF
Ik was er half 12.... ik noemde natuurlijk een globaal getalMaar tellen kan @Clint eastwood niet, er stonden er veel meer, of misschien was hij er om 9.00.
Wat later op de dag waren er zeker een stuk of 50.
Ben benieuwd naar je recensie @Clint eastwoodVandaag weer afgereisd naar Den Haag. Standard even pinnen bij de supermarkt tegenover de carwash van de Geleen. Top plek. Ik ben een Doubletstraat man. Maar ik stond toch daar geparkeerd dus maar een rondje op de Geleen gelopen. Mijn standpunt over de Geleen werd wederom bevestigd. Er stonden maximaal 12 dames en niks daarvan had ik ook maar het ide daarmee kan ik lekker van bil mee gaan.
Toen weer naar mn vertrouwde Doubletstraat gereden. Helaas was de bezetting hier ook vrij laag. Veel rond gelopen kon niks vinden. Maar ik dacht ja ben helemaal van ver gekomen ga ik nu echt naar huis ? Lang verhaal kort. Geëindigd met een trio samen met lisa van k20 en oldschool manuela. Was echt hemels. Recensie volgt vanavond. Ik moet er even voor zitten
U heeft mijn aandacht! Ik kijk uit naar de recensietrio samen met lisa van k20 en oldschool manuela
Die werkt nu in de avond. Maandagavond nog gespotValentina/Tanya van 122 aanwezig?
Beide dames niet aanwezig.Hoe is de bezetting in de Geleen momenteel. Is Cristina van 84 of Alina van 110 alweer terug van vakantie?
Ze werkt nu helemaal niet meer overdag?Die werkt nu in de avond. Maandagavond nog gespot
Die heb ik vorige week gezien op dr vaste plekIemand Claudia Doublet 26~2 afgelopen dagen gezien ??????????