Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of Laura van paar jaar terug weer in de Doubletstraat staat? Had echt een getrainde lichaam, grote kont, gaf goede service. Volgens mij had ze ook een spleet tussen haar tanden. Toen ze net begon zei ze uit Spanje te komen maar ze is Roemeens.
 
Weet iemand of Laura van paar jaar terug weer in de Doubletstraat staat? Had echt een getrainde lichaam, grote kont, gaf goede service. Volgens mij had ze ook een spleet tussen haar tanden. Toen ze net begon zei ze uit Spanje te komen maar ze is Roemeens.
zou leuk zijn maar is definitief gestopt zover ik weet.
 
Blijft dus de vraag welke Laura wordt bedoeld in dit topic
 
Weet iemand hoe die oudere dame (denk 50+) in de doubletstraat heet met kort bruin haar, grote borsten en spleet tussen de tanden. Draagt altijd zwarte kleding en haar kamer is een paar ramen voor de ingang van de laatste passage bij de pisbakken.
Ik weet wie je bedoelt. Ter hoogte van haar borsten is het een klein beetje doorkijkstof en ze zingt soms heel luid in het Spaans. Een forumlid wist me onlangs hier te vertellen dat ze Brenda zou heten maar hij is het niet 100% zeker.
 
Weet iemand hoe die oudere dame (denk 50+) in de doubletstraat heet met kort bruin haar, grote borsten en spleet tussen de tanden. Draagt altijd zwarte kleding en haar kamer is een paar ramen voor de ingang van de laatste passage bij de pisbakken.
Ik heb jaren geleden iemand in de laatste passage bezocht bij de pisbakken die voldoet aan dit signalement, heb haar daarna nooit meer gezien. Spleet tussen de tanden en abnormaal grote tieten. Als een tieten man gebaald dat ze was gestopt/niet meer in de doub werkt. Hoop dat zij dat is, heb je een exact adres?

GR RF
 
Ik weet wie je bedoelt. Ter hoogte van haar borsten is het een klein beetje doorkijkstof en ze zingt soms heel luid in het Spaans. Een forumlid wist me onlangs hier te vertellen dat ze Brenda zou heten maar hij is het niet 100% zeker.
Juist! Dat zijn inderdaad de juiste kenmerken. Ben benieuwd of er mensen bij haar naar binnen zijn geweest en hun ervaringen. Wil namelijk een keer bij haar naar binnen gaan.
 
Ik heb jaren geleden iemand in de laatste passage bezocht bij de pisbakken die voldoet aan dit signalement, heb haar daarna nooit meer gezien. Spleet tussen de tanden en abnormaal grote tieten. Als een tieten man gebaald dat ze was gestopt/niet meer in de doub werkt. Hoop dat zij dat is, heb je een exact adres?

GR RF
Zij werkt altijd op volgensmij 40 k2 of k3. Deze dame is niet gestopt, want ik zag haar vorige week nog werken in de doublet.
 
Doubletstraat :

De onderstaande hier "veel" besproken en veel naar aanwezigheid gevraagde dames zag ik afgelopen zaterdag en heb moeten wikken en wegen wie te bezoeken... Mogelijk/Hopelijk zijn deze dames zaterdag wederom aanwezig voor de geïnteresseerden ...

Bij Irina op 5k1 zag ik voor het eerst nu haar naambordje , is nu ook niet meer te missen dus voor drgenen die haar niet kennen. Ik wist niet precies wie nou wie is op de nummers 5 ...

Saskia op 30k4 was afgelopen zaterdag aanwezig ...

Claudia op 26k2 ook gezien , evenals Sol op 10k2

@Marcov12 : Op 33 was de vaste bewoonster met haar 'gegroeide' bilpartij weer aanwezig : ik moest ff goed kijken want ikzelf had haar al lang niet meer gezien. Ik herkende haar niet direkt met haar zwarte krul-pruik tot op haar nieuwe kont waar ze erg trots op is.
Jouw Rosanne van de passage niet gezien .

=====================================

Szilvia (mét Z in de naam ) op 8k7 : heb ik nu week in , week uit helaas nog steeds NIET gesignaleerd .

.
 
Terug
Bovenaan Onderaan