Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste mannen :-D.

Gezien het goeie weer dacht ik even richting geleenstraat te gaan. Ik vroeg mij af, zijn Christina of Reina vandaag aan het aanwezig bij 84? :-D

Hartelijke groet :)
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook dinsdag avond geweest rond een uur of 20.00 maar bezetting Doubletstraat was matig.....denk dat er totaal 10 dames zaten.(rest misschien met klanten binnen).

Ik had m'n zinnen gezet op Yvonne maar verdorie , ze was er niet.
Ga volgende keer haar telefoonnummer vragen want is toch wel makkelijk.
Dan maar naar Nancy gegaan en daar lekker laten pijpen zc en neuken MC.
Heerlijk
 
Vanavond zag ik een heel knappe meid in een witte body op 122, links naast de toegangsdeur. Erg lekker figuur en mooie pijplippen. Ik was al bij Anais geweest dus ging zowiso niet naar binnen. Dan ga ik haar ook niet aanspreken want wie weet loopt er dan iemand door die eigenlijk wel naar binnen wil. Maarruh.... wie is zij en staan er recenties hier?
 
Iemand enige ervaring met dame genaamd "Tina" (Roe) uit de geleenstraat staat ergens bij 122 k4. Had vandaag zwarte bikini heeft een bleke huid fel rood haar geverfd en fel groene ogen die echt opvallen. Iemand enig idee hoe haar service is? Ze staat er al lang dus er moet info over haar zijn. Alvast bedankt.
 
Geen ervaring mee, maar denk dat ik wel weet wie je bedoelt. Heb haar overdag al langere tijd niet gezien.
Ze werkt al een aantal jaren in de Geleenstraat en heeft ook op 110 gewerkt.
 
Vanavond zag ik een heel knappe meid in een witte body op 122, links naast de toegangsdeur. Erg lekker figuur en mooie pijplippen. Ik was al bij Anais geweest dus ging zowiso niet naar binnen. Dan ga ik haar ook niet aanspreken want wie weet loopt er dan iemand door die eigenlijk wel naar binnen wil. Maarruh.... wie is zij en staan er recenties hier?
Hier staat Jessica al jaren. Echt geen aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan