Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus eind deze week is er weer licht aan het einde van deze lange donkere tunnel.
Hopelijk is de bezetting dan weer op volle sterkte.
Er is nog niemand die het actuele aanbod in de avond shift heeft gemeld..en zijn er mischien al wat dames terug ,ik hunker iig naar Carina 26ak1 en Suzanne van 32k2 dat vind ik ook een lekkertje
 
Laatst bewerkt:
Door internet is het veel makkelijker geworden om klanten te werven voor priveontvangst.
Door de corona crisis hebben een hoop van die dames natuurlijk op andere manieren hun geld verdient, inderdaad ook door priveontvangst.

Misschien is dat ze zo goed bevallen dat er een hoop niet meer willen terugkeren in de straten.

Ook vraag ik me af omdat er heel veel acties zijn geweest in de doubletstraat de afgelopen jaten die te maken hebben gehad met illegale mensenhandel en dergelijke dat er veel minder prostituees daar nu zijn. Er waren ook diverse keren bepaalde raampartijen gesloten om die redenen in de Doubletstraat.

ik denk dat als je de doubletstraat nu heb die 40 euro vraagt en de geleenstraat die nu 50 euro vraag is dat je beter 1 DRUKKE locatie kunt hebben waar gewoon al die prostutuees zitten dan over 2 locaties die niet eens HALF vol zitten. Volgens mij krijg je dan 1 goede locatie waar de beste vrouwen over blijven. Ik zou de doublet opheffen en doorgaan met de Geleenstraat. Maar wie ben ik...
 
"(-) m'n piemel zuigt zichzelf niet" ( # 4.708) / Zet er anders een Nilfisk op, die zuigt wel." (# 4.710)

Boeiend. De vis als erotisch symbool is al heel oud (bijvoorbeeld een haring als fallus, een snoek als de agressieve versie daarvan, een roze stuk zalm als vagina).

Niet zo ontstaan, maar volgens mijn oudste zoon, die alle Scandinavische talen spreekt, betekent Nilfisk in het Deens óók een (zijn voedsel opzuigende) "Nijlvis".

Suckses ...

Geldt ook voor Paulus 3 de Fleppendeflepper.
 
Ik kan me nog tijden herinneren dat elke raam in de doubletstraat en geleenstraat echt bezet was en dat er supermooie vrouwen stonden. Vooral op de Geeleenstraat. Op de Doubletstraat had je ook best wel mooie vrouwen staan met een goede service als je de recensies las op hookers.nl

Maar het verval was er eigenlijk al voor de corona crisis. Op de beide locaties had je eigenlijk al een terugval van hoeveelheden prostituees.

Waar ligt dat aan moet je af vragen. Blijkbaar is gewoon de hoeveelheden wandelaars op beide locaties sterk afgenomen. Ik denk in de top perioden een jaar of 10-12 geleden was de kwaliteit van de dames op de doubletstraat best wel hoog. Dat niveau is alleen maar afgenomen. Op de Geleenstraat is het ook een stuk minder. Daar hebben echt toppers gestaan kwa uiterlijk.

Ik weet niet of dat in andere steden hetzelfde verhaal is.

Het lijkt net of ik alleen maar probeer de af te kraken maar dat is niet zo. Ik vind het zelf ook jammer dat het niveau gewoon minder is. Laten we hopen dat het beter wordt.
Je kraakt niks af, het is gewoon waar wat je schrijft. Ik ken Den Haag (en andere steden zoals Amsterdam, Alkmaar, Leeuwarden) ook nog goed van zo'n 15 jaar geleden en nog (veel) langer terug. Het huidige aanbod lijkt op niets in vergelijking met die tijd. Het is momenteel gewoon allerbelabberdst en niet alleen in Den Haag, maar in alle raambuurten. De gouden tijden zijn voorbij.
We leven nu, met het internet, in een andere tijd en de authentieke onvervalste raambuurten van weleer komen nooit meer terug.
 
Volgens mij is het standaard tarief nog steeds € 35,00 in de Doubletstraat slechts een aantal met name Roemeense dames vragen € 40,00
Ik ben het wel eens, dat als € 40,00 het nieuwe instaptarief wordt er een hoop wandelaars overstappen naar de Geleenstraat. Waar volgens vele het aanbod van met name mooie jonge dames een stuk hoger is dan in de Doubletstraat.

Ik denk zelf dat het aanbod van dames wel gaat toenemen in de zomer. Ik zelf ga alleen naar raambuurten, ik vind prive ontvangst helemaal niks.
 
Ik persoonlijk vind in de Doublet meer aantrekkelijke dames staan dan in de geleen..in een goede bezetting avond shift ,denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt,alleen Sonja,Valentina en July zou ik nog wel eens naar binnen willen in de Geleen 😁
 
Volgens mij is het standaard tarief nog steeds € 35,00 in de Doubletstraat slechts een aantal met name Roemeense dames vragen € 40,00
Ik ben het wel eens, dat als € 40,00 het nieuwe instaptarief wordt er een hoop wandelaars overstappen naar de Geleenstraat. Waar volgens vele het aanbod van met name mooie jonge dames een stuk hoger is dan in de Doubletstraat.

Ik denk zelf dat het aanbod van dames wel gaat toenemen in de zomer. Ik zelf ga alleen naar raambuurten, ik vind prive ontvangst helemaal niks.
Ik ben ook meer van de ramen, helaas wordt 40 euro wel de nieuwe instaptarief in de doub. Genoeg wandelaars die graag 40 euro betalen en alles (eten, brandstof, kleding etc.) wordt toch duurder. We ontkomen er niet aan.
 
Ik persoonlijk vind in de Doublet meer aantrekkelijke dames staan dan in de geleen..in een goede bezetting avond shift ,denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt,alleen Sonja,Valentina en July zou ik nog wel eens naar binnen willen in de Geleen 😁
Het is inderdaad persoonlijk. Ik vind het persoonlijk precies het omgekeerde. In de Geleen staan echt meer top lookers. Neem Laura, Alice, Christina, Reina, Miruna, Camelia, Andrea, Valentina en Lina. Deze dames geven ook nogeens een goede service.
 
Je kraakt niks af, het is gewoon waar wat je schrijft. Ik ken Den Haag (en andere steden zoals Amsterdam, Alkmaar, Leeuwarden) ook nog goed van zo'n 15 jaar geleden en nog (veel) langer terug. Het huidige aanbod lijkt op niets in vergelijking met die tijd. Het is momenteel gewoon allerbelabberdst en niet alleen in Den Haag, maar in alle raambuurten. De gouden tijden zijn voorbij.
We leven nu, met het internet, in een andere tijd en de authentieke onvervalste raambuurten van weleer komen nooit meer terug.
Ik vroeg me af of deze fenomeen alleen in Nederland is of ook in andere landen. Ik ben bij raambuurten in anderen landen geweest en daar is het ook in de afgelopen jaren afgenomen.
 
Ik persoonlijk vind in de Doublet meer aantrekkelijke dames staan dan in de geleen..in een goede bezetting avond shift ,denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt,alleen Sonja,Valentina en July zou ik nog wel eens naar binnen willen in de Geleen 😁
Ja als oma's jouw ding zijn wel
 
Ik vind het super jammer dat er in de Haagse straten geen bimbos zitten. Dan heb ik het over dames met Tieten zo groot als postzakken en tepels zo groot als sigaren peuken. En dikke nep lippen. Als iemand denkt nou dan heb je die of die niet gezien laat het me weten 😂

GR RF
 
Ik ben ook meer van de ramen, helaas wordt 40 euro wel de nieuwe instaptarief in de doub. Genoeg wandelaars die graag 40 euro betalen en alles (eten, brandstof, kleding etc.) wordt toch duurder. We ontkomen er niet aan.
Moest van een raamverhuurder zeggen dat je op moet houden met fake news verspreiden

GR RF
 
Ik vind het super jammer dat er in de Haagse straten geen bimbos zitten. Dan heb ik het over dames met Tieten zo groot als postzakken en tepels zo groot als sigaren peuken. En dikke nep lippen. Als iemand denkt nou dan heb je die of die niet gezien laat het me weten 😂

GR RF
Sorry Rapper , kan ik hier niet doorgeven . Ik wil de dame niet verraden want Post.nl is op zoek naar hun verdwenen postzakken. Geldt tevens voor de postbode .
 
Laatst bewerkt:

Zie bovenstaand oude recensies.

@RonnieFlex , ik heb Martha zien zitten zonder postzakken , dus dan mag het wel .zie ook onderstaand bericht.

En @Obelix71 . Dat is Martha die zit er al jaren. normale sex, veel praten voor dat er echt iets gaat gebeuren en veel onzin verhalen en zeker geen tijdsdruk.
Ik lees dus dat ze van veel praten houdt , vandaar beter "rappend" converseren om tijdsverlies te voorkomen en kom je eerder aan de sex toe.

Dame zit op 11/25 passage kamer 8 : vaak deur open en harde muziek . Jouw andere hobby's 'tietneuken' en 'balzuigen' zal best ook wel mogelijk zijn...
 
Laatst bewerkt:
Moest van een raamverhuurder zeggen dat je op moet houden met fake news verspreiden

GR RF
Wat ik wil zeggen is dat de dames momenteel de vraagprijs bepalen in de doub.
Natuurlijk wil ook gewoon dat doublet 35 euro blijft kosten maar als sommige dames 40 euro hanteren en men is bereid om dit te betalen. En de overige dames gaan ook 40 euro vragen dan vrees ik dat dit de nieuwe instaptarief gaat worden ook al staan er stickers met 35 euro op de deuren.
 
Vandaag de bezetting Doublet rond 15.00

38k2 Karima (TMM gordijnen waren wel lang dicht)

37k2 Carmen

30k3 Tanja

28k3 Tatiana

28k2 Lavinea (TMM)

20k1 Lisa

18k1 Coco

10k2 Sol

7k3 Mollige Roemeense dame met zwart haar (Weet haar naam niet)

12k2 Roemeense dame met donker haar en een mooie kont(Weet haar naam niet)

1ak2 Alina

1ak1 Ana

5k1 Arina

5k2 Anna

Passage 75 Roxanne, diamond, Medea, Anthonia en een wat mollige blonde Roemeense.

Passage 75 boven dame met rode shirt. Ik weet haar naam niet.

Dora op 79 (paarse badpak)

En wat andere dames maar die zeggen me vrij weinig.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de bezetting Doublet rond 15.00

38k2 Karima (TMM gordijnen waren wel lang dicht)

37k2 Carmen

30k3 Tanja

28k3 Tatiana

28k2 Lavinea (TMM)

20k1 Lisa

18k1 Coco

10k2 Sol

7k3 Mollige Roemeense dame met zwart haar (Weet haar naam niet)

12k2 Roemeense dame met donker haar en een mooie kont(Weet haar naam niet)

1ak2 de oudere zus van Diana

5k1 Arina

5k2 Anna

Passage 75 Roxanne, diamond, Medea, Anthonia en een wat mollige blonde Roemeense.

Passage 75 boven dame met rode shirt. Ik weet haar naam niet.

Dora op 79 (paarse badpak)

En wat andere dames maar die zeggen me vrij weinig.
Dank je @Engie voor deze update.
Hoe was de bezetting in de stenen en witte passage, of ben je daar niet geweest.
 
Ik ken niet alle namen. Sommige herken ik alleen van gezicht.
In de stenen passage heb ik wel Lorena (oude latina met wit haar) gezien. Wie zoek je? Als je haar omschrijf met lokatie misschien weet ik het wel
ik zoek niet specifiek iemand, ik was alleen benieuwd hoe de bezetting was. weinig of veel dames.
Lorena kan je overigens niet missen, ze is inmiddels wel populair hier op het forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan