Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Geleenstraat 98 staat een dame met rood(geverfd) langer haar met een bordje voor het raam 'kinky sex' 'geile sex'

Weet iemand haar naam of heeft zelfs ervaring met deze dame?

Afgelopen maandag en dinsdag was ze er in ieder geval op de dag
 
Gewoon een vraagje uit interesse. Ik ken de Haagse straten nu een jaar of 10. Logisch als Amsterdammer misschien. Maar wat is nu eigenlijk een beetje de geschiedenis hiervan ? Hoe was het vroeger ? Was er vroeger meer bezetting ? Andere tarieven ? Op een andere plek ? Andere sfeer. Gewoon uit interesse met passie voor vrouwen en geschiedenis
 
Gewoon een vraagje uit interesse. Ik ken de Haagse straten nu een jaar of 10. Logisch als Amsterdammer misschien. Maar wat is nu eigenlijk een beetje de geschiedenis hiervan ? Hoe was het vroeger ? Was er vroeger meer bezetting ? Andere tarieven ? Op een andere plek ? Andere sfeer. Gewoon uit interesse met passie voor vrouwen en geschiedenis
Wat misschien wel interessant is om op sekswerkerfgoed.nl te kijken of op youtube en dan ff op arie de jong zoeken.
 
Zo, Sonja en Kayla op dezelfde avond is slopend maar wel erg lekker voor een billenman. Wow-factor had ik niet toen ik eindelijk Kayla zag. Wellicht omdat de verwachtingen erg hoog waren of de zeer recente orgasme bij Sonja errug goed was, maar toch naar binnen gegaan.
Die kont is toch wel giga en ze is wel een erg aparte, vrolijke vrouw. Toen ik zag dat ze me zag zitten maar een klein meerprijsje geboden voor pzc dat ze met plezier deed. Pzc vond ik best goed, 0 tanden gevoeld en ze zoog heerlijk. Lekker klaargekomen in doggy. Fijn dat ik haar nummer kreeg zodat ik haar van tevoren kan appen.
Zo, genoeg billen gehad, ff verzadigd voor een poosje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben van plan om morgen een bezoek te brengen aan een meesteres in de geleen/hunse, welke meesteressen zijn er op zaterdag aanwezig, en waar bevinden ze zich?
 
Zo, kom net terug van de Doubletstraat. Na een jaar weer eens in de avond omdat ik wel toe was aan nieuwe gezichten. Ben normaal een overdag man omdat ik van mening ben dat je daar wel gewoon lekker lang en relax ergens naar binnen kan gaan inplaats van avond. Was redelijk druk met collega wandelaars maar niet extreem gelukkig.

Ik vond de bezetting top ! Als je van grote billen houd en niet meteen een dame van 50 plus wilt was dit jou avond ! Er stonden zeker 5/6 grote konten van jonge dames en ook een hele boel net niet gigantische konten maar zeker lekker dik.

Afijn. Ik ben naar de gigantische Jenny naar binnen gegaan in de grote passage kamer 14. De hele avond was ze druk dus ik stelde mij al in dat het niet heel bijzonder zou zijn. Ik twijfel echt of ze niet Marokkaans is overigens. Ze heb bijna een Marokkaans accent en praat vloeiend Nederlands maar woont hier 4 jaar. Recensie volgt morgen. Was een 6je. Maar die kont en benen zijn huge !! En dan zo een knap Marokkaans lijkend koppie erop van misschien 27 is ook erg fijn. Voor de liefhebbers Kaiyla dikke reet was er weer en was vaker vrij dan ik dacht. Ze stond ook vaker met er gezicht naar het raam toe. Prima koppie. Recensie Jenny volgt morgen maar bijzonder zal het niet zijn.

Nogmaals mannen. Hou je van latinas . Het was echt een goede avond
 
Terug
Bovenaan Onderaan