Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor wat het waard is :

Zal er wel een paar vergeten hebben , maar volgens mij heb ik deze dames in "een snel enkelvoudig voorbijgaan" rond 14 uur gezien .
Ik kwam aan de 'stinkende pisbak-kant' het straatje in en sneuvelde al snel aan het begin bij Melissa op 38 k2.
Na de geslaagde beoefening van mijn hobby, een beetje afwezig het straatje richting de andere kant uit gelopen. Dus geen 'heen en weertje' door het vrij stille straatje vandaar staat het niet volledig op de harde schijf : maar belangrijker voor mij was dat "die andere" wel hard stond.

Kika op 40

Melissa op 38 k2

Op 30 Saskia en Tanja

Op 28 de "goede" blonde dame

Op 26 k3 de vaste Domicaanse dames

Manuela 26 ak1

Maya op 22
Aimy er naast

Lisa op 20

Op 12 stonden 3 leuke meiden

Monica 8k5

Amanda 8k1

Op 4k4 Ruby

Op 4k1 Natalya de Columbiaanse dame waar een "vergeten" rollator voor de deur stond. Ik hoorde haar ook tegen haar buurvrouw zeggen dat ze pijn in haar doos had en niet kon zitten .....

Op 1 Maria en een oudere vaste bewoonster bekend van het andere forum

Op 3 een blonde dame

Camela op 21 k1

Laura op 25

Yvonne met leesbril op 29 k4

Op 33 Theresa (zie bericht Paulus) en zondag heb ik haar ook al gezien

Op 35 één van de 3 Columbiaanse zussen (met bril)

Op 37 een lekkere slanke donkere meid

Op 73 Alicia en ik dacht ook buurvrouw Ana te zien

Volgens mij deed Roxanna (hoek passage) net haar gordijntjes/deur open om een klant uit te laten (kan hij dat even bevestigen misschien? 😁 )


En dan als laatste op 79 , de ideale reserve Dora met badpak

Nogmaals : alles in een snel voorbijgaan waargenomen met verminderde interesse voor de dames na mijn tot tevredenheid stemmende succesvol volbrachte missie...😜

@RonnieFlex , zie jouw bericht/vraag in 'post' 5760 : volgende keer jouw opsomming ? 😏
 
Laatst bewerkt:
Voor wat het waard is :

Zal er wel een paar vergeten hebben , maar volgens mij heb ik deze dames in "een snel enkelvoudig voorbijgaan rond 14 uur gezien .
Ik kwam aan de stink pisbak-kant het straatje in en sneuvelde al snel aan het begin bij Melissa op 38 k2.
Na de geslaagde hobby beetje afwezig de straat richting de andere kant uit gelopen. Dus geen 'heen en weertje' door het vrij stille straatje vandaar staat het niet volledig op de harde schijf : maar belangrijker voor mij was dat "die andere" wel hard stond.

Kika op 40

Melissa op 38 k2

Op 30 Saskia en Tanja

Op 28 de "goede" blonde dame

Op 26 k3 de vaste Domicaanse dames

Manuela 26 ak1

Maya op 22
Aimy er naast

Lisa op 20

Op 12 stonden 3 leuke meiden

Monica 8k5

Amanda 8k1

Op 4k4 Ruby

Op 4k1 Natalya de Columbiaanse dame waar een "vergeten" rollator voor de deur stond. Ik hoorde haar ook tegen haar buurvrouw zeggen dat ze pijn in haar doos had en niet kon zitten .....

Op 1 Maria en een oudere vaste bewoonster bekend van het andere forum

Op 3 een blonde dame

Camela op 21 k1

Laura op 25

Yvonne met leesbril op 29 k4

Op 33 Theresa (zie bericht Paulus) en zondag heb ik haar sowieso gezien

Op 35 één van de 3 Columbiaanse zussen (met bril)

Op 37 een lekkere slanke donkere meid

Op 73 Alicia en ik dacht ook buurvrouw Ana te zien

Volgens mij deed Roxanna (hoek passage) net haar gordijntjes/deur open om een klant uit te laten (kan hij dat even bevestigen misschien? 😁 )


En dan als laatste op 79 , de ideale reserve Dora met badpak

Nogmaals : alles in een snel voorbijgaan waargenomen met verminderde interesse voor de dames na mijn missie..

@RonnieFlex , volgende keer jouw opsomming ?
bedankt broeder De fleppendeflepper waren er geen dames bij de witte puien aanwezig bij 7K??
 
Ze had inderdaad mooie lange krullen.
Ik had haar nog niet eerder gezien.
Een van de weinige meiden die ik nog niet heb bezocht maar heb haar naam vaak voorbij zien komen.
Ik zet haar op mijn verlanglijstje. 📜
Bedankt @modjomaster
Hierbij de positieve recensies van Ruby.

 
Zaterdag langs de Doublet gelopen, er stond een mooie kleine dame daar met een bril op, nummer 18 als ik het goed zeg. Iemand ervaring?
Helaas toen ik weer langsliep was zij bezet en ben ik zonder zaadlozing weer vertrokken..
 
Ik lees net op deze site dat Vicky haar standaard tarief ook al verhoogd heeft, naar €70.
De doublet is binnen no time van de goedkoopste naar de duurste straat van NL gegaan!
Ik vermoed dat ze nu gouden straatklinkers gaan leggen ipv tegels 🤣
En ik vermoed dat Vicky het een stuk rustiger gaat krijgen, mits zij additionele diensten doet maar dat lijkt mij niet:)
 
Ik lees net op deze site dat Vicky haar standaard tarief ook al verhoogd heeft, naar €70.
De doublet is binnen no time van de goedkoopste naar de duurste straat van NL gegaan!
Ik vermoed dat ze nu gouden straatklinkers gaan leggen ipv tegels 🤣
Op deze manier jaag je alle wandelaars die de Doublet bezoeken naar de Geleenstraat.
Overigens, kan iemand bevestigen dat de stickers van € 35,00 die op sommige ramen zitten zijn verwijderd? Een tijdje geleden had iemand het daar over, dat ze de stickers aan het verwijderen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan