Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand de recensiepagina van de Nederlands sprekende dame met zwarte krullen tot schouder en tatoeages op Doubletstraat kamer 40 k2? Oogt Arabisch, Marokkaans? Ze wilde haar afkomst niet vertellen.
 
is toch niet Fatima? maar die zit op 40 k 4

 
Nee was een dame van tussen de 23-28 jaar schat ik en tweede raam van links als je voor de toegangsdeur staat (volgens mij heb ik haar ook wel eens aan het begin van de straat zien staan). Ik zou graag een recensie schrijven
 
Nee was een dame van tussen de 23-28 jaar schat ik en tweede raam van links als je voor de toegangsdeur staat (volgens mij heb ik haar ook wel eens aan het begin van de straat zien staan). Ik zou graag een recensie schrijven
in dat geval kan je ipv naam, naam onbekend schrijven, wellicht komt er een reactie van een wandelaar die haar naam kent, zodat je dat later kan aanpassen, of laten aanpassen door de moderator.
 
Heeft iemand de recensiepagina van de Nederlands sprekende dame met zwarte krullen tot schouder en tatoeages op Doubletstraat kamer 40 k2? Oogt Arabisch, Marokkaans? Ze wilde haar afkomst niet vertellen.
Ben nu wel benieuwd, want op nummer 40 staat normaliter nooit een Arabische/Marokkaans dame qua uiterlijk behalve Fatima en ook nog eens Nederlands sprekend 🤔
 
Heeft iemand de recensiepagina van de Nederlands sprekende dame met zwarte krullen tot schouder en tatoeages op Doubletstraat kamer 40 k2? Oogt Arabisch, Marokkaans? Ze wilde haar afkomst niet vertellen.
Gewoon Hongaars.
Ze spreek goed Nederlands, siliconen en een hoop tattoos.

 
Ik dacht dat die dotie chloe heette. Irritantste ramen tikker van de straat. Heb haar 1x bezocht was drama. Ik kijk haar nu vies aan vanwege haar slechte service maar ze blijft tikken. Snapt t niet helemaal

GR RF
Chloe is een andere dvp die heeft ook geen krullen en Dotie tikt nooit op het raam. ze hebben wel alle 2 grote tieten 😀
 
Laatst bewerkt:
Los van dat enkele wandelaars al vermeldden dat het voor de dames "gewoon" werk is waar geen of nauwelijks gevoelens bij komen kijken, zijn er toch wel uitzonderingen. Ik wandelde in het verleden regelmatig en had op de voorganger van deze site toch aardig wat berichten en ervaringen gepost. In deze tijd heb ik met een aantal dames toch wel een vriendschaps- cq vertrouwensband opgebouwd. Zodanig dat ik met sommigen nog steeds contact heb, zelfs tijd samen doorbreng en van tijd tot tijd leuke dingen doe. Geen sex. Waarbij ik wil opmerken dat onder hen dames zijn die gestopt zijn, al dan niet naar het thuisland zijn teruggekeerd en anderen nog steeds werkzaam zijn. Zonder uitzondering hoor ik van hen dat er wel degelijk sprake is van een vorm van genegenheid naar bepaalde klanten, wat zeker niet meteen hoeft te betekenen dat er van liefde oid sprake is. Ik heb regelmatig gehoord dat dames bepaalde wandelaars weigeren simpelweg omdat het niet het type man is waar de dame op valt. Er is mij zelfs platweg gezegd: "ik ga toch niet wippen met iemand die ik niet leuk/aantrekkelijk vind, dan maar geen verdiensten. Ik wil mij ook prettig voelen". En dit stond/staat los van discriminatie op basis van ras. Hiermee wil ik alleen aangeven dat het niet altijd is zoals door velen onder ons gedacht word.

"Wij" mannen gaan toch ook voor een dame die wij op één of andere manier aantrekkelijk vinden?
Haha…. Kijk eens rond op de wallen of in de Hunsestraat wie en wat er allemaal naar binnen gaat. En probeer je dan te bedenken dat zo'n vrouw het dus alleen doet met mensen die ze aantrekkelijk vindt….. ze zijn vermoedelijk al tevreden als je er normaal uit ziet en dagelijks onder douche gaat.
 
Een jaar of 10 geleden vertelden de dames dat vooral de hier bedoelde groepen je nogal eens bijna behandelen als een dier en overal naar binnen willen behalve daar waar het normaal is. (Dan blijft ze maagd, bij de DVP's niet meer nodig). Dat zit in de cultuur die ze thuis of land van herkomst aangeleerd is. Het hoeft maar een enkele keer te zijn en ze willen dit type niet meer.
Ik geloof wel dat de meesten inmiddels geleerd hebben want ik zie ze vaak met de meisjes praten en naar binnen gaan.
Die gasjes die alleen maar kijken en stoer doen ergeren de dames het meest.
 
Laatst bewerkt:
vandaag naar de doublet geweest , wou eerst bij een blonde dame naar binnen die aan het einde van de straat nog voor de pisbakken maar toen ik binnen kwam besloot ik om meteen weer naar buiten tegaan wat een lucht in die kamer , ze keek me verbaasd aan toen ik zei i changed my mind , uit eindelijk bij ruby beland erg mooie dame om te zien en ook heel aardig goeie ervaring
 
Jaren geleden heeft ze in de Geleen op Nr 122 gewerkt waar ik haar regelmatig bezocht. Presenteerde zich toen als Braziliaanse maar ze is Roemeens.
Verhuisde daarna naar Doubletstraat 75.
Tongzoenen was toen erg goed en zij om top ook. Service werd helaas steeds minder toen ze doorhad dat ik regelmatig bleef komen. Is inmiddels alweer 7 of 8 jaar geleden dus weet niet hoe ze nu is.
Sex was toen niet slecht dus een bezoekje eraan wagen afgaande op mijn ervaring uit die tijd, zal ik niet afraden.
 

zei staat in de doublet iemand ervaring ?
ik ken haar niet, maar op de foto's gezien, is het niet echt een schoonheid, ze heeft best wel een lelijke en boerse kop, als ik me op die manier mag uitdrukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan