Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb nu spijt van wat ik gezegd heb in het verleden. Dat we niet moeten gaan janken om 5 euro. Nu zie ik het word steeds maar hoger en hoger. In de doublet was het vroeger toch zelfs 30 euro toch het laagste instaptarief? Dan word nu bijna het dubbele zodra wandelaars dat gaan betalen. Dan zien de meiden dat het kan. Ik zou zeggen dan maar overslaan voorlopig doublet. Anders blijven ze de 50 euro hanteren.
 
heb alleen 25 euro meegemaakt in leeuwarden, toen deed ik er soms 4 op een avond 😅
helaas gaat overal de prijs omhoog, maar zolang je hem nog omhoog krijgt betalen we toch
ik had dat vroeger op de Poeldijksestraat, dat was volgens mij nog in het gulden tijdperk. toen deed ik er ook wel een drie op een avond, En tussen de wippen door even een drankje nemen in de Talk of Town. Man Man Man, daar zaten echt een paar lekkere wijven op de Poeldijksestraat.
Toen had kleine Ronny weinig rust nodig, om weer op oorlogssterkte te komen.
 
Gaat niet echt om die 5 euro qua bedrag, meer om het principe. Minimumprijzen zijn al van 30 naar 35 gegaan recentelijk. Het is nogal vreemd om onderling afspraken te maken (vooral Roemenen) om de bepaalde minimumprijs op te drijven. Als je dit prima vindt, waar gaat het dan stoppen? Stel ze spreken onderling 50 af, en als reactie gaan de dames op Geleen op 60 zitten etc.
Is meer een principieel dingetje.
Je kan het ook omdraaien. Waarom zeuren de dames over die extra 5 euro als de minimumprijs op 35 euro gezet is? Zij vragen toch de extra 5 euro en zeuren in eerste instantie (volgens jouw bewoordingen)?
Mijn post van een tijd geleden. Gaat niet alleen op de doublet zo, ook prive ontvangst is ook al flink gestegen.
 
Deze keer zit de verhoging mij best dwars.
Van 25 euro naar 30 euro vond ik prima. 25 euro was echt peanuts.

Van 30 euro naar 35 sloeg nergens op. We gingen in een lockdown. Maar goed is te overzien.

Maar nu die 40-50 euro gaat nergens meer over. Een geplande actie van de verhuurders. Eerlijk gezegd hoop ik dat niemand meer gaat wandelen in de doublet straat. Dat de dames elders gaan werken en dat de verhuurders opgeschepen zitten met lege kamers.
 
Deze keer zit de verhoging mij best dwars.
Van 25 euro naar 30 euro vond ik prima. 25 euro was echt peanuts.

Van 30 euro naar 35 sloeg nergens op. We gingen in een lockdown. Maar goed is te overzien.

Maar nu die 40-50 euro gaat nergens meer over. Een geplande actie van de verhuurders. Eerlijk gezegd hoop ik dat niemand meer gaat wandelen in de doublet straat. Dat de dames elders gaan werken en dat de verhuurders opgeschepen zitten met lege kamers.
ik ben het hier volkomen mee eens, ik heb al eerder gezegd dat de verhuurders hier achter zitten, en dat de meiden zelf weinig in te brengen hebben, behalve dan die greedy Roemeense dames.
Ik sla gewoon de € 50,00 dames over, hopelijk doet iedereen dat, dan gaan ze vanzelf wel zakken met de prijs, of anders hun werkzaamheden aanbieden in de Geleen. Ik heb het idee, dat ze zich op deze manier zich zelf in de voeten schieten.
Wat ik ook wel vaak lees hier in Den Haag Alg, is dat er best veel wandelaars van ver moeten komen, zelfs van uit Belgie (Wandeleer) maar die komen juist op de Doublet af vanwege de prijs kwaliteit verhouding, een deel van deze wandelaars heeft er ook geen belang meer bij om hiervoor speciaal naar Den Haag te rijden, en zullen hun heil ergens anders gaan zoeken.
 
Laatst bewerkt:
ik ben het hier volkomen mee eens, ik heb al eerder gezegd dat de verhuurders hier achter zitten, en dat de meiden zelf weinig in te brengen hebben, behalve dan die greedy Roemeense dames.
Ik sla gewoon de € 50,00 dames over, hopelijk doet iedereen dat, dan gaan ze vanzelf wel zakken met de prijs, of anders hun werkzaamheden aanbieden in de Geleen. Ik heb het idee, dat ze zich op deze manier zich zelf in de voeten schieten.
Wat ik ook wel vaak lees hier in Den Haag Alg, dat er best veel wandelaars van ver moeten komen, zelfs van uit Belgie (Wandeleer) maar die komen juist op de Doublet af vanwege de prijs kwaliteit verhouding, een deel van deze wandelaars heeft er ook geen belang meer bij om hiervoor speciaal naar Den Haag te rijden, en zullen hun heil ergens anders gaan halen.
Helemaal mee eens.

Ik heb al tegen mezelf gezegd. Ik ga sowieso geen 50 euro betalen in de doub voor mijn vaste dames. Max 40 euro.
 
Het valt me op dat er maar enkelingen op dit forum een punt maakt van de verhoogde instaptarieven in de doub (waaronder ik).

Blijkbaar vindt de rest wel prima om meer te betalen. Zelfs richting de 50 euro ☹️.
 
Kan ook niet in ieders portemonnee kijken, maar loze uitspraken dat je niet meer naar de doublet gaat als het 50 euro kost, dames niet waard?
Ga je nu ook niet meer tanken dan of dat duurder stukje vlees kopen.

Prijs wordt gewoon nooit meer 35,
Leer er mee leven zou ik zeggen 🤣
 
Kan ook niet in ieders portemonnee kijken, maar loze uitspraken dat je niet meer naar de doublet gaat als het 50 euro kost, dames niet waard?
Ga je nu ook niet meer tanken dan of dat duurder stukje vlees kopen.
Klopt, ik vind 99% van de dames en de kamers in de doublet geen 50 euro waard. Veel dames hebben niet het uiterlijk en de kwaliteiten om 50 euro te vragen. Dat geldt ook voor de kamers. Veel kamers zijn gedateerd, klein of verpauperd.

Ik heb altijd geleerd om te zoeken naar alternatieven.
Als benzine onredelijk duurder wordt dan ga ik electrische rijden. Als biefstuk te duur wordt dan ga ik bavette eten.

We mogen heus wel wat meer weerstand bieden tegen die Roemeense dames die denken dat ze alles kunnen vragen.

@ho walker
Ik kan ook niet in jouw portemonnee kijken. Maar als het zo doorgaat dan ga jij ook de hoofdprijs betalen voor je bezoekjes bij je favoriete dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan