Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je vraag is al eerder beantwoord, maar vooruit

 
Is die Italiaanse milf die in de Geleenstraat zit/zat nog aanwezig. Naam ken ik niet meer , stond in Hookers beschreven.....
Leek mij een beetje SM type, maar deed ook gewone sex.
 
Het is een beetje off topic, maar ik verbaas me regelmatig over wat ik vaak in de Doub zie gebeuren...in positieve zin.
Het is heel normaal als een jonge kerel (25 jaar ofzo) naar binnenstapt bij een dikke ouwe latina van 50+.
100% zeker is dat niet voor haar uiterlijk maar voor de lekkere vieze dingen die de dame met ze doet voor weinig. :p
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en voorkeuren.
Ik vind alles best, als men maar geniet.
Als je vrijdag door de Doublet stenen passage wandelt, dan bestaat de kans dat je een jonge dertiger bij een oude latina naar binnen zal zien stappen voor lekkere vieze dingen (pzc cim) ?
 
Het is een beetje off topic, maar ik verbaas me regelmatig over wat ik vaak in de Doub zie gebeuren...in positieve zin.
Het is heel normaal als een jonge kerel (25 jaar ofzo) naar binnenstapt bij een dikke ouwe latina van 50+.
100% zeker is dat niet voor haar uiterlijk maar voor de lekkere vieze dingen die de dame met ze doet voor weinig. :p
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en voorkeuren.
Ik vind alles best, als men maar geniet.
Als je vrijdag door de Doublet stenen passage wandelt, dan bestaat de kans dat je een jonge dertiger bij een oude latina naar binnen zal zien stappen voor lekkere vieze dingen (pzc cim ?
Dit is toch de oudere dame van het allerlaaste raam bij de pisbakken ? Heeft ze niet toevallig iets vn een gloryhole in haar kamer ?
Ik zal iemand anders bedoelen
 
Nee, ik ben niet van de bejaarde sex, en als ik door die passage loopt krijg ik acuut astma van die rook lucht.
Ik weet niet wat daar gerookt wordt maar je zou er flink high van worden als je daar langer verblijft.:rolleyes:
Het is een nogal indringerig geurtje, ik ben het er mee eens. Maar om er high van te worden? Hoe oud zou ze eigenlijk zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan