Ik vrees dat dat je eigen interpretatie is.En de bezoekers van de Doubletstraat zijn ook minderwaardig tov de bezoekers van de Geleenstraat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vrees dat dat je eigen interpretatie is.En de bezoekers van de Doubletstraat zijn ook minderwaardig tov de bezoekers van de Geleenstraat?
Ariana kan idd wat uit de hoogte doen. Een keer toen ze in de doublet op 16a stond liep ik naar haar toen, waarna ze met een glimlach de deur opende. Die glimlach verdween heel snel toen ik haar vroeg of ze ook anaal deed. Ze zei niks, draaide haar hoofd weg en knalde de deur dicht. Vermoedelijk bedoelde ze NEE. Toen kon ik het niet helpen om toch een beetje gniffelend weg te lopen@purplehaze Ariana bedoel je..
Ik kon het niet helpen om toch een beetje te gniffelen toen ik hoorde dat ze weer gedegradeerd was maar de Doublet.
Wie het kleine niet eerd…
Niet dat ik een kleine heb hoor
Nee, voor mij is er geen verschil, maar ik vind die hele discussie over minderwaardig onzinnig.Ik vrees dat dat je eigen interpretatie is.
Ik vind ze niet per se minderwaardig, maar ik respecteer een dame met een kantoorbaantje zeker wel iets meer .Mee eens, ik vind prostituees alles behalve minderwaardig..
Sommige wel, maar dat komt omdat ze zich belachelijk gedragen.
Inderdaad,....Lekkah bullangrek,.....kappuh nahNee, voor mij is er geen verschil, maar ik vind die hele discussie over minderwaardig onzinnig.
Zeker jammer purplehaze, ze heeft echt een lekkere kont. Als ze op 16a staat is die goed te bewonderen@Liklollie jammer dat ze dat niet doet, ze zou er perfect voor zijn
niet alleen lekkere kont ook haar tieten zien er heerlijk uitZeker jammer purplehaze, ze heeft echt een lekkere kont. Als ze op 16a staat is die goed te bewonderen
Dankjewel Paulus!Dat is deze dame
Recensie - Jessica, Den Haag, Geleenstraat 98 k3
Deze dame staat nu een maandje in de Geleen en had ik al een paar keer zien staan, maar het kwam er nog niet eerder van. Ze valt op met haar flinke kont en een leuk gezicht met grote zwarte bril. Het bleek de 26-jarige Jessica te zijn uit Roemenie die zoals velen ook deze week haar laatste week...www.girlsreview.nl
Even voor jou info @JongenuitdeJordaan ik heb van de week Lori ook nog gespot.Dankjewel Paulus!
Ahahah, Lori kijkt mij niet meer niet aan..want ik heb tegen Andra gezegd, why Lori always look at me with her big nose ? Andra heeft tegen mij gezegd: You need to visit her one time she is good. Ik zei: I don't like her, her nose is big.Even voor jou info @JongenuitdeJordaan ik heb van de week Lori ook nog gespot.
Het is weekend pik.dat vraag je nu? gok dat ze de boel al aan het dichtgooien is om half 10.
Niemand ervaring met deze goedlachse Latina ? Ze werkt meestal op de dag. Kamer 40-2. En werkt al langer in de Doubletstraat. Overweeg haar te bezoeken maar ben benieuwd naar andere ervaringen en haar naamWie is de vriendelijke dame op kamer Doublet 40 kamer 2. Latina met doorzichtige bovenstuk. Wie heeft ervaring? Ze zit er mees op de dag.
Ja hoor, ik weet precies wie je bedoelt.Niemand ervaring met deze goedlachse Latina ? Ze werkt meestal op de dag. Kamer 40-2. En werkt al langer in de Doubletstraat. Overweeg haar te bezoeken maar ben benieuwd naar andere ervaringen en haar naam
Op donderdagavond zag ik iemand midden op de Geleenstaat flink onderuit gaan. Het zou mooi zijn als de exploitanten zout strooien als het zo glad is. Als je daar met een ambulance moet worden meegenomen heb je wel een probleem. En wrs. ook weer negatieve publiciteit. De pers houdt daarvan.Is het glad in de Haagse straten vandaag?