Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
met viespeuken bedoel ik dames, die niet schoon op hun lichaam zijn, die zich niet wassen en onaangenaam ruiken bij de intieme lichaamsdelen.
sorry voor het misverstand. Ik heb meer posts gezien van dergelijke strekking maar zelf nog nooit meegemaakt waarmee ik niet wil zeggen dat ik eraan twijfel alleen niet in die richting gedacht. Maar ook schone dames lopen met blote voeten over de vloer, soms zelfs op straat
 
Gister liepen er weer 2 politiepaarden door de straat en ze lieten weer een berg paardenstront achter, kunnen ze niet gewoon met de fiets door de straat? Dit is echt smerig, mensen liepen er ook weer doorheen omdat ze naar de dames lopen te kijken en niet naar de straat
 
Ik wil binnenkort op een dinsdag of woensdag voor de eerste keer naar dvp, dit zal rond 12.00 in de middag zijn, mijn vraag is zijn er dan al veel dames ?
en waar kan ik het beste zijn in de geleenstraat of doublet straat ?
 
Ik wil binnenkort op een dinsdag of woensdag voor de eerste keer naar dvp, dit zal rond 12.00 in de middag zijn, mijn vraag is zijn er dan al veel dames ?
en waar kan ik het beste zijn in de geleenstraat of doublet straat ?
Naar mijn idee, kan je beter op woensdag dan op dinsdag gaan. Op dinsdag zijn er vrij veel dames, die een vrije dag hebben. Wat betreft je Geleen of Doublet, is een beetje afhankelijk van je smaak, Over het algemeen zitten er wat meer jongere dames in de Geleenstaat dan in de Doubletstraat.
 
Ik wil binnenkort op een dinsdag of woensdag voor de eerste keer naar dvp, dit zal rond 12.00 in de middag zijn, mijn vraag is zijn er dan al veel dames ?
en waar kan ik het beste zijn in de geleenstraat of doublet straat ?
In de octhend/vroege middag zijn er meer dames in the doublet maar het zijn voornamelijk oudere latinas.
 
Ik wil binnenkort op een dinsdag of woensdag voor de eerste keer naar dvp, dit zal rond 12.00 in de middag zijn, mijn vraag is zijn er dan al veel dames ?
en waar kan ik het beste zijn in de geleenstraat of doublet straat ?
Ik zou je aanraden om gewoon beide straten op te zoeken. Zitten op een redelijke loopafstand van elkaar dus dat is best te doen. In het begin heeft het nog een gezonde spanning dus geniet ervan. Er zijn genoeg recensies op het forum dus lees je goed in
 
Ik zou je aanraden om gewoon beide straten op te zoeken. Zitten op een redelijke loopafstand van elkaar dus dat is best te doen. In het begin heeft het nog een gezonde spanning dus geniet ervan. Er zijn genoeg recensies op het forum dus lees je goed in
Bedankt, maar zijn er overdag ook redelijk wat vrouwen niet dat er bijna niets te doen is
 
Vandaag een rondje gelopen in de doub. Helaas niet de dames gezien die ik wilde bezoeken.

Weet iemand wie de dame is op 7k3? Zwart haar, 1.60m en best slank.
heeft ze grote of kleine borsten en is haar postuur groot of klein?
ik weet dat op 7K1 die blonde dame zit op 7K2 een best grote dame met zwart haar
misschien is het Elisa die staat ook soms bij 7K
 
heeft ze grote of kleine borsten en is haar postuur groot of klein?
ik weet dat op 7K1 die blonde dame zit op 7K2 een best grote dame met zwart haar
misschien is het Elisa die staat ook soms bij 7K
Op 7k3 staat een slanke en petit dame. 1.60 en Cupje B als ik zo moet schatten. Geen of weinig tattoos. Het is zeker geen Elisa. Een soort Natalia uitstraling alleen kleiner 🤤
 
Terug
Bovenaan Onderaan