Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag een oude bekende gezien uit de hunsenstraat 51. Ze is nu weer terug te Antwerpen in de dagploeg Villa Tinto K15, na een aantal jaar niet te hebben gewerkt. Ik meen dat haar naam Cristina was. Ze was altijd met Nina samen, die stond een paar ramen verder destijds. Mooie slanke Roemeense met blond haar tot op haar schouder.
Heeft ze een tatoeage op haar linker schouder?
 
Vanmiddag een oude bekende gezien uit de hunsenstraat 51. Ze is nu weer terug te Antwerpen in de dagploeg Villa Tinto K15, na een aantal jaar niet te hebben gewerkt. Ik meen dat haar naam Cristina was. Ze was altijd met Nina samen, die stond een paar ramen verder destijds. Mooie slanke Roemeense met blond haar tot op haar schouder.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het de bedoeling van haar is om weer naar Den Haag te komen.
Volgens mij noemde ze zich hier Sandra.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar van de week nog zien zitten.
Ben tussen zes en kwart voor zeven in de straat geweest maar er zat toen niemand bij 22k1, wel in twee andere ramen maar die voldeden niet aan de hier gegeven beschrijving, overigens een was een dame die al lang in de doublet werkt weet naam even niet.
Heb nog even bij k4 staan bedenken of ik zo' n poppetje zou gaan bespelen maar iets in me zei niet doen, de gedachte schoot me te binnen dat als ze überhaupt likbaar zijn dat mogelijk maar een paar likjes zouden zijn, niets voor mij. Kan me sterk vergissen maar dat was mijn gevoel.
 
 
Ik denk niet dat dat haar is, ze staat daar al jaren. Misschien is het een andere dame? Maar als het wel d'r is, ze is best lekker, damn. Ga niet te vaak langs, anders krijg je net als Ted een teleurstelling. Hij is er nog steeds kapot van dat hij haar nummer niet heeft kunnen fixen omdat ze hem geen goede klant vond. Haha.
 
Kan er geen recensie van vinden. Kan iemand mij vertellen wie die dame op 45K3 bij de Geleenstraat is? Ze heeft helaas geen naambordje. Kwa uiterlijk is ze 100% mijn type (Roemeens), maar ze lijkt me zo'n dame die je bij binnenkomst al de deur uit kijkt. Als er iemand ervaring kan delen hoor ik het graag. Lijkt op een Roemeense dame, heeft een pony, schat haar tussen de 25-30 jaar. Op haar bordje staat 'normale sex'.
 
Met name vrouwen kunnen soms in korte tijd lichamelijk behoorlijk veranderen. Ik weet nog dat een jaar of 4 geleden opstoppingen waren voor haar raam. Velen beleven stilstaan en stonden zich te vergapen aan haar sexy looks.
 
Kan er geen recensie van vinden. Kan iemand mij vertellen wie die dame op 45K3 bij de Geleenstraat is? Ze heeft helaas geen naambordje. Kwa uiterlijk is ze 100% mijn type (Roemeens), maar ze lijkt me zo'n dame die je bij binnenkomst al de deur uit kijkt. Als er iemand ervaring kan delen hoor ik het graag. Lijkt op een Roemeense dame, heeft een pony, schat haar tussen de 25-30 jaar. Op haar bordje staat 'normale sex'.
Dat is Ina.
 
Terug
Bovenaan Onderaan