Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik heb dat ook al jarenlang van veel dames gehoord, dat ze tijdens ramadan zo weinig klanten hebben. Ik begrijp het alleen nooit zo want als ik vraag of ze alleen moslims als klanten hebben dan zeggen ze nee ook veel die niet moslim zijn. Waarom maakt het dan zoveel verschil?
En over ramadan, mogen moslims dan ook geen seks hebben na zonsondergang? Ik dacht dan wel.
Als je door de Doubletstraat loopt kan je zelf ook wel zien dat minimaal 80 procent moslim is natuurlijk.
 
Maar ze mogen sowieso toch niet naar dvp's van de islam? Beetje hypocriet om dan tijdens ramadan heel braaf niet te gaan
Ja beetje hetzelfde idee , als wij met kerst 🤢 met alle familie en vrienden , vrede op aarde ....geruite pantoffeltjes aan bij de haard.... En na die poppekast heb iedereen weer ruzie😂 en worden de zonden weer opgepakt waar we gebleven waren 😂😂😂 ik denk dat bij ieder geloof dit is hahahah officieel mag ik ook niet wandelen , zuipen, roken, vloeken ...maarja zolang ik anderen er geen kwaad mee doe zal ik het niet laten 😋😋😋 en iedereen weet het 🤗
 
Heren goedemiddag ik was vanmiddag bij de doubletsraat wat was het uitgestorven denk 20% bezet echt een triest zooitje. En op de geleen was het ook niks. Had wendy al bericht maar die was er vandaag niet. Dus ben met volle zak terug gegaan. Ook geen camelia of diana gezien. En sonja wat ik begreep werkt meestal niet in de middag. Had ook nog claudia bericht maar die was er ook niet en berichten kwamen niet aan.
 
Bezetting viel nog best mee op dit tijdstip op de Geleen. Het is natuurlijk minder dan enkele weken geleden maar ik heb het slechter meegemaakt. Logischerwijs afgelopen kerst bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan