Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Door de hogere kosten op elk gebied zullen er waarschijnlijk minder klanten te verdelen zijn denk ik en sommige verliezen dan de concurrentie, een dvp zei tegen mij dat sommige dames terug gaan naar hun eigen land omdat ze de huur niet terug verdienen
Geen hele slechte ontwikkeling, de dames die blijven hebben dus klanten genoeg -en zijn dus redelijk tot goed- . Wel jammer voor het straatbeeld, meer dames maakt het wandelen wel leuker -ook al zitten er lelijke/mindere tussen-
 
drama bezetting heden middag in beide straten. op de valreep kon ik diana vd geleen nog blij maken met een briefje van 50. Piemelmans was ook weer tevreden
Heb het gemerkt in beide straten. Eigenlijk best wel triest voor in het weekend. Vroeger stonden de straten overvol en gooide ze er nog wel eens een tietje uit en zaten ze allemaal ff aan je lul te jengelen in de 25 eu periode.
 
Oma Elsa nog nooit in badpak gezien, bedoel je Dora die is bekend van haar badpak
Dora staat inderdaad wel bekend om haar badpakken, ze heeft ze in allerlei kleuren en patronen
Ze is al een tijd niet waar genomen, of ze is haar kleinkinderen aan het bezoeken in Mexico of ze heeft de handdoek in de ring gegooid, en wat ook nog kan is dat ze gestorven is in het harnas, wat gezien haar leeftijd, niet zo heel erg onwaarschijnlijk is.
 
Laatst bewerkt:
Raamdames zullen ook moeten kunnen verklaren waar hun inkomen vandaan komt en dat gaat niet met illegale thuisontvangst, of werken ze bij de ramen ook alleen maar zwart?
 
Heeft iemand inside information over wanneer we kinky Roemeense Maria van Geleenstraat 74 k4 terug kunnen verwachten?
Ze is al bijna drie maanden op vakantie...
 
Raamdames zullen ook moeten kunnen verklaren waar hun inkomen vandaan komt en dat gaat niet met illegale thuisontvangst, of werken ze bij de ramen ook alleen maar zwart?
Meiden achter de ramen betalen dacht ik een gereduceerd belasting tarief. Ook zullen ze maar een gedeelte opgeven als ze slim zijn.
De belastingdienst kan moeilijk controleren of een dame 5 of 15 klanten per dag heeft.
 
Raamdames kunnen bovendien grote sommen geld witwassen voor derden.
"vroeger" was dit zeker het geval. Holleeder en Cor van Hout hadden ook een paar pandjes is Alkmaar als ik het goed heb.
Tegenwoordig liggen de raam exploitanten onder een vergrootglas door de gemeente en instanties, dus is dit bijna niet meer mogelijk.
Tuurlijk "rommelen" de dames wel wat.. maar dit zullen geen hele hoge bedragen zijn denk ik.
Net als iedere ondernemer trouwens.
 
Thuisontvangst via sites als kinky.nl en andere sites blijft qua aanbod meiden maar stijgen terwijl legale plekken qua vergunningen afnemen en bezetting in raamgebieden ook afneemt. Overheid heeft geen personeel en prio om illegaliteit te handhaven. Helaas en zo wordt de prostitutie qua kwaliteit en legaliteit steeds minder en minder.
 
Meiden achter de ramen betalen dacht ik een gereduceerd belasting tarief. Ook zullen ze maar een gedeelte opgeven als ze slim zijn.
De belastingdienst kan moeilijk controleren of een dame 5 of 15 klanten per dag heeft.
Belastingdienst pakt een gemiddelde van de aantal bezochte klanten met het instaptarief, exact is niet mogelijk, tenzij men het alleen digitaal /pin behoort te gaan te betalen.
 
Paar week geleden zie ik haar, maar raam was zonder naam dus weet ik niet zeker dat het Yessy was.
Zaterdag zie ik haar naam en stap binnen. Eerste keer, verrassing hoop ik.
Lekker billen, maar vanaf het begin voelt ze afstand.
Doet haar bh (of bikini top) niet uit, denk ik niet veel over maar beetje vreemde.
Wassen en gelijk op bed ze begint zo snel om te pijpen (met), geen warmup knuffelen, niets.
Beste goed pijpen, maar nog een keer snel 'seks nu!'.
Missio, ze doet haar benen niet helemaal open (blijft nog afstand...) ... Wat is er denk ik? Kan ik niet dieper gaan?...
Eindelijk benen beetje meer open, maar onder korte tijd begint ze om te kreunen... Wat is dit grapje?...
En nog haast "kom!"... Nee nog niet... Doggy op zijkant van bed , Ja haar billen is uitstekend.
Als ik klaar was, wil ik meteen weg gaan...
Herhaling ? Nooit....

Bad mood day? Eind van haar shift (het was rond 1800)? Weet van niets behalve een slechte ervaring heb ik gehad.
Dat verhaal verdient een review.
 
Paar week geleden zie ik haar, maar raam was zonder naam dus weet ik niet zeker dat het Yessy was.
Zaterdag zie ik haar naam en stap binnen. Eerste keer, verrassing hoop ik.
Lekker billen, maar vanaf het begin voelt ze afstand.
Doet haar bh (of bikini top) niet uit, denk ik niet veel over maar beetje vreemde.
Wassen en gelijk op bed ze begint zo snel om te pijpen (met), geen warmup knuffelen, niets.
Beste goed pijpen, maar nog een keer snel 'seks nu!'.
Missio, ze doet haar benen niet helemaal open (blijft nog afstand...) ... Wat is er denk ik? Kan ik niet dieper gaan?...
Eindelijk benen beetje meer open, maar onder korte tijd begint ze om te kreunen... Wat is dit grapje?...
En nog haast "kom!"... Nee nog niet... Doggy op zijkant van bed , Ja haar billen is uitstekend.
Als ik klaar was, wil ik meteen weg gaan...
Herhaling ? Nooit....

Bad mood day? Eind van haar shift (het was rond 1800)? Weet van niets behalve een slechte ervaring heb ik gehad.
Dit gaat inderdaad om Yessy, ik had haar vorige week ik zien staan. Ik had begrepen van een wandelaar dat ze niet meer terug zou komen, maar waarschijnlijk waren de centjes op.
Afgaande op de voorgaande recensies is dit TMM, bovendien kan er ook nooit een lachje vanaf
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.743
Berichten
733.199
Leden
33.753
Nieuwste lid
Sletkapje
Terug
Bovenaan Onderaan