Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over parkeren in Den Haag las ik iets over Park+Beach in momenteel 3 parkeergarage's:

Voor Park+Beach zijn wel iets meer handelingen nodig dan je parkeerkaartje in een garage betalen. Gebruikers moeten op de website van tevoren de datum selecteren. De keuze is tussen drie parkeergarages: Malieveld, New Babylon en World Forum. Voor laatstgenoemde krijg je een QR-code, bij de andere twee is er kentekenherkenning. Vanuit de parkeergarages zijn er meerdere tram- of buslijnen richting het strand. En dat ov-kaartje krijg je er gratis bij. Kosten: 6 euro voor één persoon. Ga je met z'n tweeën, ben je zeven euro kwijt.

Gaan mensen die het aantrekkelijke Park+Beach ticket kopen inderdaad ook echt met de ov-fiets of tram naar het strand? En niet gewoon dagje shoppen of werken in Den Haag? Echt controleerbaar is dat niet. ,,We hebben ook geen aanwijzingen dat daar structureel misbruik van wordt gemaakt", aldus de woordvoerder. ,,We zien echt dat er veel gebruik van wordt gemaakt op warme dagen. En dat is logisch, met slecht weer ga je minder snel naar het strand. En mensen staan er niet zomaar een uurtje, maar voor langere periodes."

Park+Beach is tot en met 7 juli alleen op vrijdag, zaterdag, zondag en feestdagen beschikbaar. In de zomer, van 8 juli tot en met 27 augustus kunnen mensen er alle dagen van de week gebruik van maken. In de toekomst komen er nog meer parkeergarages bij. Welke dat zijn, is nog niet bekend.
 
Hoi,

niet helemaal het juiste topic volgens mij maar er is voor zover ik weet geen overall algemeen dh topic. Dus hoop niet dat de raambezoekers het erg vinden 😇

Ik was benieuwd of er
1. ergens/door iemand ook edging massages worden gegeven, dus echt meer gericht op edging ipv de standaard erotische massage, en zo ja waar/naam/link?
2. Of er nog dames bij omgeving Leyweg ontvangen? voor degene die het fijn vinden om te weten, volgens mij zitten https://www.girlsreview.nl/threads/mia-den-haag.7573/ en https://www.girlsreview.nl/threads/katty-den-haag-voorheen-amsterdam.24981/#post-515890 daar in de buurt.
 
misschien even wat duidelijker omschrijven waar je haar gespot hebt. Want zo is het voor een hoop wandelaars erg onduidelijk
Oh ja, Geleenstraat tussen 128k3 en 130k2 waarschijnlijk. Ze is iig niet Thais want ze zei uit Singapore te komen, dacht ik? Mogelijk zwart haar, niet helemaal zeker, relatief lang voor een Aziatische meid (in de zin van dat ze geen 1m50 is. Waarschijnlijk rond de 1.70.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan