Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo mannen,

Ik moet zelf helemaal vanuit amsterdam reizen en wil graag een bezoekje brengen aan Claudia van de Doubletstraat. Heel veel positieve recensies van haar gezien! Weet iemand of zij vandaag aan het werk is, en zo ja hoelaat?
Beetje laat, maar ze is er nu en ik denk dat ze nu een harde lul in haar mond heeft……en helemaal leegzuigt
 
Wie weet hoe de seks is met Carol, een kleine latina krullebol op 31k6?
Carolina bedoel je?
Die zou ik niet doen, valt heel erg tegen zonder kleren, en de sex is ook niet echt denderend.
Dame wisselt vaak van kamer,

 
Carolina bedoel je?
Die zou ik niet doen, valt heel erg tegen zonder kleren, en de sex is ook niet echt denderend.
Dame wisselt vaak van kamer,

@Rony80
Bedankt voor deze waarschuwing….ik had mooiere fantasieen.
 
Iemand ervaring met Mirella 11/25p k04 doublet??

Heb haar nog nooit gezien mooie meid maar wil eerst wat lezen voor ik naar binnen ga een beetje veel slechte bezoekjes gehad de laatste tijd

GR RF
 
Ik heb al een aantal een keer een leuke oost-Europese dame gezien op nummer 8a in de doubletstraat. Vanavond stond ze er ook. Iemand enig idee wie dit is?
Dit zal Coco geweest zijn.
 
Weet iemand of elvira 51k4 (geleen) een topic heeft?
Ik heb even via de uitgebreide zoekfunctie gekeken of Elvira al een topic heeft.
Ik kan niks van haar terug vinden, dus neem ik aan dat er geen topic van haar is.
BTW @Pussyhunter, hoe was de bijeenkomst van afgelopen woensdag, want je zou er toch samen met @lustigehond heen gaan?
 
Ik heb even via de uitgebreide zoekfunctie gekeken of Elvira al een topic heeft.
Ik kan niks van haar terug vinden, dus neem ik aan dat er geen topic van haar is.
BTW @Pussyhunter, hoe was de bijeenkomst van afgelopen woensdag, want je zou er toch samen met @lustigehond heen gaan?
Ik heb het helaas niet kunne redden om erbij te zijn woensdag.. maar raar dat er nog geen topip over haar is ze staat er al een tijdje het is wel de zelfde kamer als die jeaninne maar die heeft sws altijd der naam bordje erbij hangen. Vanavond maar is een topic aanmaken dan 👍
 
Ik heb het helaas niet kunne redden om erbij te zijn woensdag.. maar raar dat er nog geen topip over haar is ze staat er al een tijdje het is wel de zelfde kamer als die jeaninne maar die heeft sws altijd der naam bordje erbij hangen. Vanavond maar is een topic aanmaken dan 👍
Misschien is ze ook bekend onder een andere naam, maar van Elvira is er nog geen topic. Hoewel ik volgens mij de naam wel eens tegen gekomen bent.
 
Weet iemand of elvira 51k4 (geleen) een topic heeft?
Nooit van gehoord. Wanneer was ze er? Bedoel je misschien Didi?
 
Terug
Bovenaan Onderaan