Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zal wel 122 zijn geweest, want 120 heeft geen ramen en was het overdag of 's-avonds? Iets meer beschrijving zou wel handig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag zag ik een verse dame zitten op geleen23 k4. Mooi poppetje en naar beneden kijkend zag ik dat ze een clitpiercing had. Daar krijgt Ben het altijd snel warm van. 15m 50 en 30min 100 en kon ik haar clitpiercing van dichtbij bekijken. 30min zag ik niet zitten. In mijn geilheid had bij 15min wel een 20 extra willen doen om te likken. Heeft iemand al ervaring met haar? O ja en ze droeg een zwarte bril.
 
Ik liep gisteren avond over de doubletstraat.
En ik zag bij nummer 24 K3
Een leuk poppetje staan.
Ik had te weinig tijd om naar binnen te gaan.
En ik kon geen recensie vinden van de dame.
Weet iemand of het de moeite waard is?
Volgens mij werkt ze half in de middag en half in de avond.
 
Welk meisje heeft goede airconditioning in haar kamer? Ik wil graag minimaal 30 minuten doen, maar zonder airconditioning is het een hel.

bericht 2
 
het lijkt mij met dat warme weer niet zo fris, om een hoerenkut te likken, zal vast wel een niet zo fris luchtje aan zitten.
Ik kom voor mijn eige genot dus ga niet in betaalde tijd liggen beffen....eerder baffen om de kont al glibberig te maken om daarna lekker te neuken....soms wel miruna op de geleenstraat wel lekker likken....wat heeft zij een glad poesje....heerlijk maar met dit warm weer zo naar het strand....
 
Echt he..
Ik zag in het verleden altijd een lange gozer met blauwe bondkraagjas en z'n kleine maatje met kalend hoofd..
Die liepen er werkelijk altijd!!

Een week of wat geleden liep ik langs (langs ja!!) de Geleenstraat en daar liepen ze ook!!! 😂
Ik snap dat niet Ted, hebben ze dan niks anders te doen ?
je bent toch zielig om als dagbesteding de hele dag in de hoerenstraat te lopen. En neuken doen ze denk al lang niet meer.
 
Ik snap dat niet Ted, hebben ze dan niks anders te doen ?
je bent toch zielig om als dagbesteding de hele dag in de hoerenstraat te lopen. En neuken doen ze denk al lang niet meer.
Als de uitkering gestort is zullen ze wellicht een poging wagen. Alhoewel de meeste dames niet heel erg gechameerd van ze zijn (wat ik tot nu gehoord heb dan).
 
Ze doen in ieder geval geen vlieg kwaad, dus leven en laten leven..

Zo oud zijn ze trouwens niet hoor..
Een tijdje geleden, zag ik ook zo'n oud mannetje naast zijn fiets lopen in de Geleenstraat.
Op een gegeven moment stapte een van de dames uit haar peeskamertje, en vroeg , hey opa even trekken.
Nee, zei het oude mannetje, ik ga al hard genoeg.
 
Meiden vinden die 50 euro klanten die van alleswillen ook vaak niets en dan gaan ze vaak aparte prijzen noemen voor dingen die normaal in de prihs zitten als jij een correcte schone vent bent die 100, 150 of veel meer besteedt
 
Terug
Bovenaan Onderaan