Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als hij een onverzorgd uiterlijk heeft en bril op,dan zal het wel dezelfde zijn. Kan zijn dat hij jonger als 70 jaar is,maar dat geef ik hem wel.
hebben we het nu over de Doublet of over de Geleen,
In de Doublet zie ik ook vaak een onverzorgde man, ongeschoren, half lang haar, wast zich niet vaak, mist een paar tanden en zie hem vaak in een trainingsbroek met een vuilniszak lopen.
Verder heb je nog een lange man, die altijd kaarsrecht loopt, grijs kort haar, en heeft zijn handen vaak in zijn kontzakken. Loopt vaak met een plastic zak. Deze man zie ik vaak s'avonds vaak ook wel eens met andere man(nen).
Hoe doet volgens mij geen vlieg kwaad, maar ik voel mij vaak niet op mijn gemak, als hij voor mij loopt, als of hij je in de gaten houd. Ik weet dat bijna alle dames hem ook niet mogen.
 
hebben we het nu over de Doublet of over de Geleen,
In de Doublet zie ik ook vaak een onverzorgde man, ongeschoren, half lang haar, wast zich niet vaak, mist een paar tanden en zie hem vaak in een trainingsbroek met een vuilniszak lopen.
Verder heb je nog een lange man, die altijd kaarsrecht loopt, grijs kort haar, en heeft zijn handen vaak in zijn kontzakken. Loopt vaak met een plastic zak. Deze man zie ik vaak s'avonds vaak ook wel eens met andere man(nen).
Hoe doet volgens mij geen vlieg kwaad, maar ik voel mij vaak niet op mijn gemak, als hij voor mij loopt, als of hij je in de gaten houd. Ik weet dat bijna alle dames hem ook niet mogen.
Die bedoel ik.. die lange met die bond cappushon.
Loopt inderdaad heel rustig en kaarsrecht te schuifelen altijd.
En die kleine kalende loopt vaak bij hem. Die kleine is het tegenovergestelde, die ADHD
 
Die bedoel ik.. die lange met die bond cappushon.
Loopt inderdaad heel rustig en kaarsrecht te schuifelen altijd.
En die kleine kalende loopt vaak bij hem. Die kleine is het tegenovergestelde, die ADHD
die kleine kan ik mij niet zo voor de geest halen. Maar met die lange bedoelen we waarschijnlijk de zelfde.
 
die kleine kan ik mij niet zo voor de geest halen. Maar met die lange bedoelen we waarschijnlijk de zelfde.
Ik heb laats opgevangen dat 1 van die heren mot heeft gehad in de straat en dus niet meer echt welkom waarschijnlijk ging het over die adhd'er haha. Snap sws niet wat je daar de hele dag doet als je niet 1 keer naar binnen gaat
 
Snap sws niet wat je daar de hele dag doet als je niet 1 keer naar binnen gaat
Dat snap ik ook niet, dan is er toch wel echt iets mis met je.
Als je daar nou iedere dag heen gaat om een wip te maken, snap ik het nog wel,.
Blijkbaar hebben ze geen sociaal leven, of zijn ze een beetje wereldvreemd, dat ze dat doen.
 
Je kan dit wel hard roepen, maar elders op dit forum schreef je, dat je altijd 45, 60 en langer gaat.
Dat houdt in, dat je ook minimaal 100 Euro, meestal 200 betaalt.
De vraagsteller hierboven sprak over 50 Euro, is dan beffen gratis, c.q. neemt ook tijd in beslag!
naar beleving is beffen ook geen standaard dienstverlening van dames. Zeker niet voor het instaptarief van € 50,00. Het zal best wel eens gebeuren dat dat wel zo is, maar dat zijn dan vaak wel de wat mindere dames.
 
Dat klopt volgens mij niet, bij het instaptarief zal het meestal niet inbegrepen zijn, als je € 100 voor een half uur betaalt heb je iets meer kans dat het wel inbegrepen is, maar vaak zal je nog moeten bijbetalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan