Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi heren is er iemand die Kayla van de doubletstraat heb gezien? Ze is te herkennen aan der grote kont en meestal staat ze met de kont naar het raam toe ik weet dat ze savonds werkt en geen vaste dagen heb maar ik hoor het graag dankjewel alvast ik ga vrijdag en zaterdag na een lange tijd weer is een kijkje nemen in de doubletstraat ben benieuwd
 
Hoi heren is er iemand die Kayla van de doubletstraat heb gezien? Ze is te herkennen aan der grote kont en meestal staat ze met de kont naar het raam toe ik weet dat ze savonds werkt en geen vaste dagen heb maar ik hoor het graag dankjewel alvast ik ga vrijdag en zaterdag na een lange tijd weer is een kijkje nemen in de doubletstraat ben benieuwd
Al een aantal maanden niet gezien
 
Broeders goedemiddag deze zonnige middag. Ik dacht vanmiddag op zoek te gaan naar Bianca met de grote schaamlippen doub 22 k1. Helaas niemand thuis vandaag, wel ren slanke kleine blonde dame op k3. Is dit haar ? Zo niet waar is ze aan te herkennen?
Thanks alvast en enjoy your sunny walk
 
Waardeerde wandelaars onder ons, mag ik toch een waardering naar onze top waardering naar onze topwaardering naar onze moderators uitspreken?! Im back. Paar dames verder... nationaal, in meerdere steden. Ik zal aankomende week uitgebreid meerdere recensies plaatsen. Ik ben TMM in Eindhoven verder... gr. LustigeHond. Jullie horen weer van me! Met dank aan deze top moderator die me de kans heeft gegeven!!!
 
Wat/wie zijn de lolita's tegenwoordig in de Doublet?
Gevonden! Op 21 k3 zat vanmiddag een heerlijke lolita uit Roemenie. Naam ben ik helaas vergeten en ik kan geen recensies vinden op deze kamer (zoekfunctie werkt niet op korte termen). Weet iemand dit misschien? Smal gebouwd meisje, slank en zeer fraaie, in verhouding tot het kleine lichaam, grote mooie borsten.
 
Gevonden! Op 21 k3 zat vanmiddag een heerlijke lolita uit Roemenie. Naam ben ik helaas vergeten en ik kan geen recensies vinden op deze kamer (zoekfunctie werkt niet op korte termen). Weet iemand dit misschien? Smal gebouwd meisje, slank en zeer fraaie, in verhouding tot het kleine lichaam, grote mooie borsten.
Volgens mij heet ze Ella (of Emma)…
 
Terug
Bovenaan Onderaan